Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomalla Porvoossa tapasin todella huonosti käyttäytyviä turisteja!

Vierailija
30.07.2013 |

Olin eräässä suklaapuodissa Porvoon vanhassa kaupungissa kun paikalle tumpsahti bussillinen kiinalaisia ja oli yhtä painajaista! Se huuto, töniminen tuuppiminen, jonossa etuilu oliu kauheaa. Itse asiassa he eivät osanneet jonottaa vaan tönivät muita vaan edestä pois ja tunkivat maksamaan etummaiseksi. Kaiken huippu oli se kun puodissa on myynnissä suklaata irtotavarana niin he menivät ja kauhoivat laareista kourallisia suklaata paljain käsin ja lähtivät ulos syömään maksamatta. Meitä suomalaisia voi syyttää monestakin asiasta mutta kiinalaiset ovat tuplasti pahempia! Mua niin säälitti puodin nuoret myyjätytöt jotka katsoivat touhua itku kurkussa ja yrittivät selviytyä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät sentään vääntäneet torttua katukivetykselle! Ei olisi yllätys kiinalaisilta. Hävettää myöntää, mutta taidan olla rasisti kiinalaisia kohtaan. Syynä juuri tuo ap:n kuvaama käytös, mukaanluettuna eläinrääkkäys, ruokahuijakset ja olemattomat ihmisoikeudet. Iso maahan se on, voivatko he kaikki olla samanlaisia? 

Vierailija
2/3 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kanssa Turussa törmätty niin kauheisiin kiinalaisturisteihin että ikuiset muistot jäi...meillä on 3 pellavapäistä lasta ja nämä kiinalaiset tunkivat joukolla lapsiin kiinni, tarttuivat tukasta, vaatteista ja ottivat kuvia joka kuvakulmasta jopa niin että kamera työnnettiin naamaan kiinni. Suutuin ja ajoin ne pois. Lähtivät seuraamaan meitä ja kuvasivat...se oli todella kauheaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni jostain, että Kiinan hallitus (tai vastaava taho) olisi huolestunut kansalaistensa käyttäytymisestä ulkomailla. Jotain ohjeita kai suosittelivat.. Tietääkö joku paremmin miten se juttu meni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme