Kirppiksellä riittää nirsoja
Uuden veroiset merkkivaatteet eivät menneet kaupaksi kirppiksellä. Hintakin oli pudotettu melkein puoleen alkuperäisestä, mutta kun ei kelpaa, niin ei! Viikon kirppispöydästä tuli pelkkiä kustannuksia ja tavaroita sai roudata edes takaisin. Ainoa mikä meni kaupaksi oli Aku Ankan taskukirjoja hintaan 10e. Kun ihmettelin huonoa kaupankäyntiä, niin huomasin, että minulla oli myynnissä PAREMPIA ja UUDEMPIA merkkivaatteita kun naapuriopöydissä, missä myytiin Tizzin housuja vitosella. Kyllähän tympii.
Kommentit (45)
http://www.huuto.net/kohteet/bershka-ruskeat-skinny-leggarit-kult-vetoketjut-xs/274524287
reikäiset legginsit huutiksessa nyt 55€... oikeasti :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 22:48"]
http://www.huuto.net/kohteet/bershka-ruskeat-skinny-leggarit-kult-vetoketjut-xs/274524287
[/quote]
No mutta huutajana onkin 0-palautteinen hattivatti.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 22:48"]
[/quote]
No mutta huutajana onkin 0-palautteinen hattivatti.
[/quote]
No näyttää tuolla myyjällä kauppa käyvän, aika kovia hintoja saa tuotteistaan kun esim. toppeja mitä myy jollain 25€:lla saa uutena 7-15€:lla....
Hinnat riippuvat myös siitä missä myy eli kyllä ainakin pääkaupunkiseudun lastenvaatekirppiksillä on ihan huutishinnat ja kauppa käy eli merkkisisävaatteista voi pyytää hyvin sen 10-15 € ja ulkovaatteista useamman kympin.
No itse myyn arvokkaimmat tuotteet huuto.netissä joita en viitsisi kirpparille viedä varastettavaksi/rikottavaksi ja halvimmat kamat sitten kirpparille. Aina on kauppa hyvin käynyt vaikka takaisinkin ollut tuomista, ihan mukavia summia tullut saatua pienemmilläkin hinnoilla. Olen itsekin ostanut vaikka jonkun neuleen tai muuten vain makean vaatteen 15-20€:lla ja joskus varmaan kallimmallakin, miksi en ostaisi jos se tuote on uudenveroinen ja juuri mieluinen minulle, mitä en löytäisi kaupoistakaan... Ei minulle ole ongelma maksaa enemmän kirpparilla jos tuote on juuri sitä mitä haluan ja todella hyvässä kunnossa, maksaahan kaupassakin monet vaatteet enemmän ja laatu voi joskus olla todella surkea jos vertaa vaikka joihinkin merkkivaatteisiin.
Ihmettelen kyllä huuto.netissä joidenkin menestyvää kaupankäyntiä. Eräs myyjä myi Vuittonin huivin kalliimmalla mitä sen olisi saanut liikkeestä sillä hetkellä kuittineen päivineen, eli missä järki maksaa silloin käytetystä enemmän jonka aitoutta ei voi varmaksi tietää edes... Samalla myyjällä on myös usein Amisu toppeja lähtöhinnaltaan jotain 16€ (samoja saa kaupoista 5-14€ uutena) ja ebaysta jollain 30€:lla ostetun takin myi yli 160€.... Kiva tuolle myyjälle että kauppa kannattaa, mutta ihmettelen toisaalta. Mutta moni tienaa siellä kivasti kun ostaa halvalla ebaysta ja myy sitten huutiksessa, mikäs siinä sitten.