Saan miehiltä katseita salilla…
Kommentit (21)
Niin minäkin. Molemmilta sukupuolilta. Tosin vain naisten ihailu merkitsee jotakin
mies52v
Katsovat tuntien myötähäpeää kun teet liikkeet väärin
Vierailija kirjoitti:
se o kyl kivaa, ku miehet kattoo kiimasina, ku venyttelee! :D käytkö useinki ap salil? mie lähes päivittäi. n22
Kaksi kertaa viikossa käyn salilla. Kiihotun joka kerta siellä, kun on tämmönen fetissi. :-D Sitten kotona omaa pientä kivaa.
Mua ei kato kukaan kiimassa, kun syön karkkia sohvalla. Oh well.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kato kukaan kiimassa, kun syön karkkia sohvalla. Oh well.
Ei sekään ole paha. Itse tosin tykkään enemmän sipseistä. :-)
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies 52v.
No en todellakaan ole. :-D Mene pois minun avauksesta! Ilmiannan sinut, jos et mene. Haluutko linkin Instaan, vai etkö muuten usko? :-D
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies 52v.
Ei ole. En ole laittanut vielä kuin yhden provon
mies52v
Voi v*ttu! :-D Ei ole kukaan ollut niin nolo, että väittäisi minua viisikymppiseksi mieheksi! :-D Mitä porukkaa täällä pyörii? Voisi laittaa tämän 9GAGiin ihan vain huvikseen. :-D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ahdistavalta.
Ei ahdistavaa, kiihottavaa! ;-D
Niin minäkin. Käytän kyssäkaalia kahvakuulana ja dippaan sitä välillä trikoissani.
T. N56v 156kg
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Käytän kyssäkaalia kahvakuulana ja dippaan sitä välillä trikoissani.
T. N56v 156kg
Sinun pitää laihduttaa. :-O
Ahdistavaa se on. Olen kolmekymppinen ja teinipojat tuijottaa.
Kuvittelevat varmaan että voivat olla ns kuin kotonaan koska salilla käy vain muutama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelevat varmaan että voivat olla ns kuin kotonaan koska salilla käy vain muutama ihminen.
Etkö kiihotu tiukoista vaatteista? :-O Ja sitten, kun tietää, että miehillä alkaa jöpöttää. :-D Se on ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö sun verkkareista läpi?
Joskus laitan sellaiset legginsit, joista näkyy pikkuhousut läpi. ;-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö kiihotu tiukoista vaatteista? :-O Ja sitten, kun tietää, että miehillä alkaa jöpöttää. :-D Se on ihanaa!
En todellakaan. Yök.
se o kyl kivaa, ku miehet kattoo kiimasina, ku venyttelee! :D käytkö useinki ap salil? mie lähes päivittäi. n22