Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PMS - totta vai tarua?

Vierailija
30.07.2013 |

Olen huomannut, että juuri ennen kuukautisten alkamista pinna on niin kireällä että tiuskin lapsille todella paljon. Usein on jopa käynyt niin, että olen miehelle illalla sanonut, että mikähän on kun pinna on ollut päivän niin kireällä. Miten paljon teillä hormonit vaikuttavat hermoihin? Onko vain sattumaa, että äidin huonot päivät tuntuvat osuvan kierron samaan kohtaan? Kiinnostaisi tietää muiden kokemuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Onhan tuosta ihan tutkittua tietoakin.

Itsellä helpottaa pinnan kiristymistä, kun tiedostan, mistä se johtuu. Tällöin osaan rauhoittaa itseäni. PMS:n aikaan olen myös tavallista itkuherkempi.

http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00163

Vierailija
2/4 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla Kanada, jossa oli yliopistossa tutkittu asiaa ja tultu siihen tulokseen, että tällaiset pms-oireet ovat ilmeisesti huuhaata. Radiosta tuon kuulin ja teki mieli lähteä esitelmöimään asiasta ko. yliopistoon...

Minulla on pinna kireällä, masentuneisuutta, ilmavaivat, hirveä jano ja makean sekä suolaisen nälkä, hirveitä painajaisia... Lisäksi minulle iskee aina myös bakteeri-/likakammo eli puhdasta tulee kotosalla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen nyt jokainen 40+ nainen Ä%&#¤"&%¤"&%¤#&%¤#%&¤# pystyy vahvistamaan, että PMS on totta!

&%¤#&¤#&%¤#!

Vierailija
4/4 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoon p*leet tänne tutkimaan onko huuhaata s*tana...

Viikkoa ennen alkaa sillä, että maailma kaatuu, itkuherkkyyttä ja "masennusta". Pari päivää ennen vuotoa taas äksyilen kaikelle joka liikkuu. Mutta tän tosiaan tietää mistä johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan