Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestäni tuli itsekäs ja välinpitämätön 40v täytettyään

Vierailija
31.05.2013 |

Kaikki omat menot menee perheen edelle, hyvä jos muistaa niistä edes ilmoittaa. Jos mulla on joku meno, niin ihan hirveä marttyyrinä yhtenä iltana hoitaa nuoremman lapsen iltatoimet tai useimmiten jopa niin, että kun tulen työmatkalta kotiin klo 21 niin mitään iltatoimia ei ole edes aloitettu, vaikka lapsen pitäisi olla nukkumassa klo 20. Omatoimisesti ei leiki lapsen kanssa tai mene ulos tms, tässä iässä pitäisi kuulemmma saada jo olla rennommin. Samaa mieltä, mutta minkäs teet kun 12v lapsi on edelleen 4v tasolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on neljänkympin villitys / kriisi. Kyllä se siitä taas ajan myötä rauhoittuu kunhan saa koheltaa muutaman vuoden. Monelle iskee tuossa iässä sellainen tarve vielä nauttia elämästä kun on voimissaan ja vielä suht nuori. 

Harmi kyllä, valitettavasti usein perheen naisella ei ole lapsiperheessä mahdollisuutta toteuttaa tuollaisia vilityksiä vaan hän on lapsissa ja kodissa kiinni, ja mies vain voi tempoilla...

Vierailija
2/6 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kestäis tollasta. lapset hoidetaan fiftyfifty. teette selkeät pelisäännöt, että miten velvollisuudet jakaantuu ja pysytte siinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 15:31"]

mä en kestäis tollasta. lapset hoidetaan fiftyfifty. teette selkeät pelisäännöt, että miten velvollisuudet jakaantuu ja pysytte siinä. 

[/quote]

pelisäännöt tehty joo, tai siis minä tehnyt, mies näköjään tekee mitä huvittaa =(

ap.

Vierailija
4/6 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian sillä on salarakas, ellei jo olekin. Toi on niin tuttua.

Vierailija
5/6 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi kehitysvammainen?

Valitettavasti eroaminen on yleisempää ko perheissä "kun mies ei jaksa".

Vierailija
6/6 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että perhe jää tärkeysjärjestyksessä muiden asioiden taakse, ei tee kenestäkään itsekästä tai välinpitämätöntä. Keski-iässä monet arvot menevät uusiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi