Mikä lassukoissa mättää?
Useat miehetkin varmaan haluavat kuulla ihan konkreettisia syitä sille, miksi eivät kelpaa parisuhteisiin. Tämä aloitus on naisen, eikä tällä ole tarkoitus halveerata lassukoita, vaan nostaa ne syyt kehiin, joihin miehet itse voivat vaikuttaa siten ( jos voivat siis) että parisuhde voisi olla kuitenkin mahdollinen. Eli ihan käytännön neuvoja nyt please kehiin näille!
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 21:01"]
Feministeissä mättää se että he ovat huumorintajuttomia tiukkapipoja. Yksikään mies ei vapaaehtoisesti kiduta itseään sellaisen seurassa. Av-mammatkin tietävät että vihainen feministi on pahin turn-off miehelle. Tuo henkinen rumuus jo itsessään riittäisi, mutta yleensä feministit ovat myös ulkoisesti rumia. Tämä saattaakin olla feministisen ajattelun juurisyy: kun miehet eivät kiinnostu sinusta ulkonäkösi tähden, alat vihaamaan miehiä. Kovin surullista. :D
[/quote]
Ja tämä sinun teoriasiko ei sitten päde lassukoihin? Vaihdapa feministi-sanan sijalle lassukka ja naisen sijaan miehen, ja kas kummaa, kuvasit juuri lassukan.
[/quote]
Ei päde. Lassukat ei ole huumorintajuttomia, kuten feministit. Miehet on aina osanneet nauraa itselleen, naiset harvemmin. Suurin osa koomikoista on miehiä jne... tiedät loput.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 21:10"]
Sinä, joka jauhat siitä Beckhamista jokaisessa ketjussa!
Et voi tosissasi odottaa miesten näyttävän siltä tai saavatkin olla ilman naista?
Tosin en ymmärrä, mitä seksikästä tuossa arotuulen raiskaamassa vinkuheinässä on, paitsi toki "status" ja paksu lompakko.
No ei mun tarttekaan tietenkään kun ei miehet kiinnosta :D
Mutta ette te tavalliset naisetkaan mitään seksipommeja tyypillisesti ole.
Ero on siinä, että ei normaali mies odota naisen olevan mikään hollywood-babe. Naiset sen sijaan oikeasti odottaa sen Beckhamin laskeutuvan siihen lähiön suoralle yksityiskoneellaan hakemaan heidät.
Ihmettele siinä sitten jos normaali mies hämmentyy, jotkut jopa katkeroituvat.
[/quote]
mitähän sä horiset?
[/quote]
Kommentti ylinnä lainatulle lassukalle tässä: nainen voi jopa ejakuloida ( lassukoille tämä tietty inhaa kuten kaikki muukin naisen seksuaalinen nautinto) tuon Beckhamin timmille vatsalihaksille ja käydä kuumana tämän kauniista kasvoista jo kaukaa. Tietenkin tämä jonkun lassukan vaikea ymmärtää, jolle naiset lähinnä tahdotonta karjaa laitumella ja vain sonnin kiimalla väliä, eikä lehmien. Sinä et olet Beckham, vaan varmaan lähinnä luppakorva oppi-isääsi enemmän kuin tätä himottavaa olentoa, himoitsisiko itse jotain paksua ja vanhaa naista? Tuskin, vaan runkkaat niille hyvännäköisille kuten suurin osa luomakunnastakin. Laasanen tässä sinua harhauttanut vain ja parasta mitä itselleni voisi sattua, olisi kohdata juuri tuollainen pikku beckham vaikka pummin muodossa ja saada sitä SEKSUAALISTA tyydytystä ihan naisena. Luuletko että Hjallista tms. pannaan silmät auki saati jotain Laasasta? Aina se nainenkin kuvittelee siihen jonkun paremman tilalle, jonkun joka kiihottaa, eikä sitä joka maksaa vaan lystit. Eiköhän tämä nollaa sen ylilassukan surkeat teoriat jo, miehet vaan itsetärkeydessään sellaisia mahdollisia kouluampujia, että kaikki valehtelvat näille näiden mieliksi lopulta, ettei tule turpaan. Nainenkin haluaa kiihottavan miehen. Kumpi voittaisi, Beckham vai Laasanen, jollei kummallakaan olisi rahaa ( Laasasellahan sitä ei ole nytkään, joten siitäkö syyttää muita, ettei itse ole rikas vai siitä ettei ole kaunis, muttei kehtaa tätä itse myöntää)? Kumpikin näistä samanlainen? Vieläkö väität ettei miehen tasolla ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa ( kuten lassukat yleensä väittävät)? Beckham saisi 99% naisista seksistä tyhjätaskunakin ja ilman koulutusta, Laasanen ei saa keltään.
[/quote]
DIDN'T READ
trololololololol
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 21:10"]
Sinä, joka jauhat siitä Beckhamista jokaisessa ketjussa!
Et voi tosissasi odottaa miesten näyttävän siltä tai saavatkin olla ilman naista?
Tosin en ymmärrä, mitä seksikästä tuossa arotuulen raiskaamassa vinkuheinässä on, paitsi toki "status" ja paksu lompakko.
No ei mun tarttekaan tietenkään kun ei miehet kiinnosta :D
Mutta ette te tavalliset naisetkaan mitään seksipommeja tyypillisesti ole.
Ero on siinä, että ei normaali mies odota naisen olevan mikään hollywood-babe. Naiset sen sijaan oikeasti odottaa sen Beckhamin laskeutuvan siihen lähiön suoralle yksityiskoneellaan hakemaan heidät.
Ihmettele siinä sitten jos normaali mies hämmentyy, jotkut jopa katkeroituvat.
[/quote]
mitähän sä horiset?
[/quote]
Kommentti ylinnä lainatulle lassukalle tässä: nainen voi jopa ejakuloida ( lassukoille tämä tietty inhaa kuten kaikki muukin naisen seksuaalinen nautinto) tuon Beckhamin timmille vatsalihaksille ja käydä kuumana tämän kauniista kasvoista jo kaukaa. Tietenkin tämä jonkun lassukan vaikea ymmärtää, jolle naiset lähinnä tahdotonta karjaa laitumella ja vain sonnin kiimalla väliä, eikä lehmien. Sinä et olet Beckham, vaan varmaan lähinnä luppakorva oppi-isääsi enemmän kuin tätä himottavaa olentoa, himoitsisiko itse jotain paksua ja vanhaa naista? Tuskin, vaan runkkaat niille hyvännäköisille kuten suurin osa luomakunnastakin. Laasanen tässä sinua harhauttanut vain ja parasta mitä itselleni voisi sattua, olisi kohdata juuri tuollainen pikku beckham vaikka pummin muodossa ja saada sitä SEKSUAALISTA tyydytystä ihan naisena. Luuletko että Hjallista tms. pannaan silmät auki saati jotain Laasasta? Aina se nainenkin kuvittelee siihen jonkun paremman tilalle, jonkun joka kiihottaa, eikä sitä joka maksaa vaan lystit. Eiköhän tämä nollaa sen ylilassukan surkeat teoriat jo, miehet vaan itsetärkeydessään sellaisia mahdollisia kouluampujia, että kaikki valehtelvat näille näiden mieliksi lopulta, ettei tule turpaan. Nainenkin haluaa kiihottavan miehen. Kumpi voittaisi, Beckham vai Laasanen, jollei kummallakaan olisi rahaa ( Laasasellahan sitä ei ole nytkään, joten siitäkö syyttää muita, ettei itse ole rikas vai siitä ettei ole kaunis, muttei kehtaa tätä itse myöntää)? Kumpikin näistä samanlainen? Vieläkö väität ettei miehen tasolla ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa ( kuten lassukat yleensä väittävät)? Beckham saisi 99% naisista seksistä tyhjätaskunakin ja ilman koulutusta, Laasanen ei saa keltään.
[/quote]
DIDN'T READ
trololololololol
[/quote]
Miksi luulet trolliksi? Luuletko etteivät miehet voi kiihottaa naisia pelkällä ulkonäöllään? Melko harhainne tapaus olet sitten, jos luulet sitä, että nainen saa sen seksuaalisen nautinnon lompakon setelien kautta. eihän se ole sinne päinkään. Yleensä vain niin komeat miehet eivät vaivadu tekemään muuta kuin naimaan kaikkien edestä ja ovat loppunkulutettuja kehäraakkeja kaljamahalla ja silmäpusseillä n.30v. ja vain hieman myöhemmin jtkn Tauskeja ( joka kyllä aika rumakin ja kaiken järjen mukaan valehtelijakin, loppu tällä surkea, sanopa mun se sanoneen vielä joskus, kun tästä aika jättää vielä).
nainen voi jopa ejakuloida ( lassukoille tämä tietty inhaa kuten kaikki muukin naisen seksuaalinen nautinto)
[/quote]
Teillä feministeillä on melkoisen kiero maailmankuva. Tottakai mies haluaa että nainen nauttii, eikai sellasta nyrpeänaamaista lahnaa kukaan halua nussia. Vie negatiivisuudellaan kumppaninkin halut.