Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lassukoissa mättää?

Vierailija
30.07.2013 |

Useat miehetkin varmaan haluavat kuulla ihan konkreettisia syitä sille, miksi eivät kelpaa parisuhteisiin. Tämä aloitus on naisen, eikä tällä ole tarkoitus halveerata lassukoita, vaan nostaa ne syyt kehiin, joihin miehet itse voivat vaikuttaa siten ( jos voivat siis) että parisuhde voisi olla kuitenkin mahdollinen. Eli ihan käytännön neuvoja nyt please kehiin näille!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ylilassukka on harhauttanut seuraajiaan ja pahasti ja samalla nostanut itseään jalustalle näiden avulla. Luonnon sanelemaa meininkiä toki, mutta jos ajatus on ollut auttaa näitä "lassukoita", eikä tarjoita kahleita, joihin hirttäytyä, niin too bad. Eipä silti säälitä niin tyhmät miehet, että vastarintaan ryhtyisin millään lailla. Ja tuskin muitakaan sen enempää, kun vastaus on se lähinnä, että kiukuttelulla ja nettipelillä sitten saa mitä haluaa sen verran mitä tarviikin. Feministeillä sentään täysin eri pointti tässä.

Vierailija
22/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:57"]

Lassukoissa häiritsee ehkä eniten se että samaan aikaan kun he halveksivat naisia yli kaiken, he myös haluaisivat jonkun joka kokkaa, siivoaa ja harrastaa seksiä heidän kanssaan säännöllisesti. Se on vaan niin vaikea yhtälö.

[/quote]

jep! ja myös se naisen seksuaalisuuden halventaminen. esim tuossa ylempänä joku lassukka pitää vääränä jos nainen "lutkailee" tai harrastaa anaaliseksiä. kuitenkin sanoo, että sallii naiselle nautinnon. eli sallii nautinnon vain hänen kanssaan. itse en lassukkaan koske pitkällä tikullakaan. en todellakaan kuuntele huorittelua, lutkittelua yms siitä että olen tyydyttänyt haluni halukkaan miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:56"]

[/quote]

naiselle on normaali haluta monia eri kumppaneita. tämä on ihan perusbiologiaa. ei se ole mitään lutkailua. jos sanot että suot naiselle seksuaalisen nautinnon niin miksi sitten lutkittelet naisia jotka harjoittavat seksuaalisuuttaan? ja miksi nainen ei saisi anaaliseksiä harrastaa oman nautinnonsa vuoksi? miten voit ikinä ajatella harrastavasi seksiä naisen kanssa kun vihaat naisia jotka tykkävät naida?

[/quote]

Ehei, vaan naisen kannattaa pyrkiä sitouttamaan yksi mies joka pitää huolta naisesta ja lapsista.

"miksi sitten lutkittelet naisia jotka harjoittavat seksuaalisuuttaan" - Miksei yksi mies ja parisuhde riitä naisille?

"miksi nainen ei saisi anaaliseksiä harrastaa oman nautinnonsa vuoksi?" - Se on exit only!

"miten voit ikinä ajatella harrastavasi seksiä naisen kanssa kun vihaat naisia jotka tykkävät naida?" - En vihaa...

Vierailija
24/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä mies, joka täällä vastailet. Kannattaisi olla rehellinen, niin ne syyt yksinäisyyteesikin voisivat selvitä.

Sinulta kysyttiin ensin, miksi et saa naisystävää. Vastasit, että sinulla on liian pieni. Myöhemmin sitten kuitenkin sanot, että et ole ikinä ollut treffeillä etkä saa edes baarissa minkäänlaista huomiota.

Näihin ei voi olla syynä pieni elin, koska oletettavasti kuitenkin liikut ulkona housut jalassa eikä kukaan nää mitä niiden alla on. Et varmaan myöskään aloita keskustelua sanoilla "minulla on vain 13 senttinen".

Ala siis todellakin rehellisesti miettiä omaa käytöstäsi ja/tai ulosantiasi tai lakkaa provoamasta. Mene ulos ja juttele itse naisille äläkä vain odota, että sinua lähestytään.

Vierailija
25/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:56"]

[/quote]

naiselle on normaali haluta monia eri kumppaneita. tämä on ihan perusbiologiaa. ei se ole mitään lutkailua. jos sanot että suot naiselle seksuaalisen nautinnon niin miksi sitten lutkittelet naisia jotka harjoittavat seksuaalisuuttaan? ja miksi nainen ei saisi anaaliseksiä harrastaa oman nautinnonsa vuoksi? miten voit ikinä ajatella harrastavasi seksiä naisen kanssa kun vihaat naisia jotka tykkävät naida?

[/quote]

Ehei, vaan naisen kannattaa pyrkiä sitouttamaan yksi mies joka pitää huolta naisesta ja lapsista.

"miksi sitten lutkittelet naisia jotka harjoittavat seksuaalisuuttaan" - Miksei yksi mies ja parisuhde riitä naisille?

"miksi nainen ei saisi anaaliseksiä harrastaa oman nautinnonsa vuoksi?" - Se on exit only!

"miten voit ikinä ajatella harrastavasi seksiä naisen kanssa kun vihaat naisia jotka tykkävät naida?" - En vihaa...

[/quote]

ei nykyajan nainen tarvitse mitään huolenpitäjää! naisen biologiaan on rakennettu tarve paritella mahdollisimman monen uroksen kanssa, jotta jälkeläisten geeniperimä on mahdollisimman monipuolinen.

jätätkö sinäkin muuten sittenn varmasti panematta jos joku nainen tarjoaa pelkkää pillua eikä vain suhdetta? nimittäin jos joskus itse sorrut yhdenyön juttuun tai maksullisiin, mutta et salli tätä naiselle, olet kaksinaismoralisti.

miksi mies ei voi tyytyä yhteen naiseen?

ei kenenkään ole pakko anaalia harrastaa, mutta mitä se sua haittaa jos joku nainen haluaa anaaliin?

miksi vihaat naisen seksuaalisuutta niin paljon? miksi naisen pitäisi tyyytyä yhteen mieheen? senkö takia, ettei vain ole vertailupohjaa? joku on saattanut saada naisen nauttimaan enemmän ja pidempään.

Vierailija
26/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 lisää. Minusta lassukoissa on ehkä pahinta, että ensin sanotaan näin ja sitten sanotaan noin, eikä huomata oman tekstin ristiriitaisuuksia.

Onhan täällä ollut näitä ketjuja, joissa selitetään, että naiset eivät kykene minkäänlaiseen järjelliseen ajatteluun ja kuinka miehet ovat keksineet kaikki tärkeät asiat maailmassa, mutta sitten kuitenkin tämä on mukamas naisten maailma, jossa miehillä ei ole mitään valtaa eikä oikeuksia.

Minua ei lainkaan kiinnosta auttaa lassukoita. Rypekööt itsesäälissään.

Vierailija
27/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:15"]

Sinä mies, joka täällä vastailet. Kannattaisi olla rehellinen, niin ne syyt yksinäisyyteesikin voisivat selvitä.

Sinulta kysyttiin ensin, miksi et saa naisystävää. Vastasit, että sinulla on liian pieni. Myöhemmin sitten kuitenkin sanot, että et ole ikinä ollut treffeillä etkä saa edes baarissa minkäänlaista huomiota.

Näihin ei voi olla syynä pieni elin, koska oletettavasti kuitenkin liikut ulkona housut jalassa eikä kukaan nää mitä niiden alla on. Et varmaan myöskään aloita keskustelua sanoilla "minulla on vain 13 senttinen".

Ala siis todellakin rehellisesti miettiä omaa käytöstäsi ja/tai ulosantiasi tai lakkaa provoamasta. Mene ulos ja juttele itse naisille äläkä vain odota, että sinua lähestytään.

[/quote]

Hyvä on, tarkennetaan: on ollut joitain yhdenyön juttuja vuosien varrella. Harvoin, tuurilla, kännissä  ja kovan vonkaamisen seurauksena. Naiset eivät todellakaan ole tulleet iskemään. Kyllä naisten pettymyksen pieneen kaluun näkee, vaikka eivät sitä kohteliaisuussyistä aina ääneen sanokaan. Toista kertaa eivät enää halua tavata. Ymmärrettävää se tietysti on.

Vierailija
28/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:25"]

[/quote]

Hyvä on, tarkennetaan: on ollut joitain yhdenyön juttuja vuosien varrella. Harvoin, tuurilla, kännissä  ja kovan vonkaamisen seurauksena. Naiset eivät todellakaan ole tulleet iskemään. Kyllä naisten pettymyksen pieneen kaluun näkee, vaikka eivät sitä kohteliaisuussyistä aina ääneen sanokaan. Toista kertaa eivät enää halua tavata. Ymmärrettävää se tietysti on.

[/quote]

sallit siis yhden illan jutut itsellesi muttet naiselle? totah..ei mua ainakaan kiinnosta kaksinaismoralistiset lassukat, joiden mukaan seksuaalinen nautinto kuuluu vain miehelle. onneksi on miehiä, jotka eivät pelkää seksuulista naista. en koske lassukkaan pitkällä tikullakaan, mulla on vara valita :)

Vierailija
29/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mitäs ihmeen huttua tämä nyt taas on? Et kai sinä nyt itse vain olisi halunnut jotain jatkoa noiden helppojen nakkien kanssa? Lutkiahan ne oli, eiks niin?

Vierailija
30/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävarmuus=lassukkuus-> tuomiot muiden nauttimisesta, kun itseltä jotenkuten pois kai, vaikkei ole edes kokeillut vielä, mutta tietää senkin edestä miten asioiden pitäisi mennä. Epävarmuus ja pelkohan on aina tosi epäseksikästä. Naiset tykkäävät siitä varmasta ja lujasta rakastajasta, eikä tärisevästä ja huorittelevasta pojasta. Näin aina ollut ja aina tulee olemaan ja lassukat kaivavat vain omaa ojaansa tämän ylilassukan väärinymmärryksillä, jotka tosin täysin tahallisia ja tarkoituksenhakuisia -tai sitten ylilassukka itse on poikkeuksellisen vajaa mies, jonka viisas vaimokin lähti pakoon ihan syystä. Nyt ylilassukka itse harhauttaa muita yhtä rumia miehiä omilla opeillaan, jotta itselle jää se missi kuin viiminen pari uunista ulos -leikissä. Eipä silti säälitä, vain idiootti seuraa idioottia johtajaa vastoin parempaa ymmärrystä. Onko kaikki lassukat yhtä rumia kuin tämä Laasanen itse? jotenkin niiiiiiiiiin huvittavaa nämä sen markkina-arvoväitteet ja oma sokeus omalle itselleen. Pieni testi: jos David Beckham on 10p ja Laasanen rankkaa itsensä 5-6p:n arvoiseksi työttömänä laskinä, niin en kiitos kyllä kauheasti halua tutustua niihin alle 5-6p. miehiin, joita Laasasen mukaan suurin osa tämän kannattajjista on.

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/henry_laasanen_ja_miesten_tasa-arvo-ongelmat_96822.html#media=96827

https://www.google.fi/search?q=david+beckham&rlz=1G1ACPW_FIFI408&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=itz3UaTGAeaB4ATJtoGQDw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=639#facrc=_&imgdii=_&imgrc=S5cZEGSwzMr7_M%3A%3BaeFm_UntsYz2fM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg.thesun.co.uk%252Fmultimedia%252Farchive%252F01667%252FDavid-Beckham-main_1667625a.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.thesun.co.uk%252Fsol%252Fhomepage%252Fshowbiz%252F4780102%252Fdavid-beckham-strips-off-underwear-collection-hm.html%3B620%3B701

Kuvat vain vertailun vuoksi. Oman ikäisilleen naisille tuollainen luppakorvapossu kyllä varsin usein käy. Mutta miksi?

Vierailija
31/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:31"]

[/quote]

Mitäs ihmeen huttua tämä nyt taas on? Et kai sinä nyt itse vain olisi halunnut jotain jatkoa noiden helppojen nakkien kanssa? Lutkiahan ne oli, eiks niin?

[/quote]

:D Hyvin demonstroitu, kuinka se lutkittelu on vain puolustusmekanismi. Jos joku naisista olisi halunnut jatkoa, olisi hän jotain ihan muuta tämän lassukan mielestä.

Vierailija
32/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat todella pinnallisia.

Pienikin 'kauneusvirhe' miehessä, niin ei kelpaa.

Miehet sentään sietää kaikki naisten löllyvät selluliitit, eripariset tissit, lörppähuulet (alapäässä) jne.

Voisi odottaa naisiltakin jonkinlaista vastavuoroisuutta pienten virheiden hyväksymisessä.

Vierailija
33/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lutkia, lutkia, aivan kauheita rumia lutkia, hyi olkoon! :D

Totta, ei sellaisia naisia voi arvostaa jotka lähtevät (lähtivät) minunlaiseni känniäälivonkaajan mukaan. Heillä ei ole mitään arvostelukykyä.

Vierailija
34/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lutkia, lutkia, aivan kauheita rumia lutkia, hyi olkoon! :D

Totta, ei sellaisia naisia voi arvostaa jotka lähtevät (lähtivät) minunlaiseni känniäälivonkaajan mukaan. Heillä ei ole mitään arvostelukykyä.

[/quote]

eli pidät kaikkia seksistä nauttivia naisia lutkia ja ihmettelet kun et löydä seuraa? okei..jo on ongelmat.

Vierailija
35/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:39"]

Naiset ovat todella pinnallisia.

Pienikin 'kauneusvirhe' miehessä, niin ei kelpaa.

Miehet sentään sietää kaikki naisten löllyvät selluliitit, eripariset tissit, lörppähuulet (alapäässä) jne.

Voisi odottaa naisiltakin jonkinlaista vastavuoroisuutta pienten virheiden hyväksymisessä.

[/quote]

Pistäpä listaa sitten! Kas, kun ne miehetkään niin usein eivät naisen silmää miellytä tai edes varustus ole sitä luokkaa, että pillu kostuisi ilman muuta. Pistänpä oman listani turn-offeista tähän vielä:

pituus yli 180cm ( tämä vaikea ja epäreilu pala, mutta myös periytyvä ominaisuus, eikä kovin moni halua hobittitaloa pikkuväellä itselleen)

raamit kunnossa eikä pelkkää löysää jaettavissa vatsan, esinahan tms. suhteen.

hiukset päässä ( mr. Burns ei ole seksiobjekti kuitenkaan)

miehen ns. mitat pitäisi valitettavasti olla ns. lupaavia, mutta tähän yltää tosi moni jolla homma hanskassa eikä ne hanskat hukassa, eli n. 14cm ylöspäin kaikki tässä positiivista, jos tahto hyvä eikä syy aina naisissa.

extroverttiluonne, koska introvertit usein hieman EPÄVARMOJA ja hyypiöitä, eivät jää mieleen kuin pelottavina tapauksina.

Lantion hyvä olla jopa miehellä suht samaa luokkaa vyötärön ympäryksen kanssa eikä niin kuten ylilassukalla ( varmaan 150cm/90cm tai suhde miltei 2:1, jos kuitenkin avoimesti vaatii muilta tässä sitä kuuluisaa 0, 7), tällä vielä jolla ei ole mitään millä edes kompensoida näitä poskettomia juttujaan/vaatimuksiaan  lopulta.

Vierailija
36/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eli pidät kaikkia seksistä nauttivia naisia lutkia ja ihmettelet kun et löydä seuraa? okei..jo on ongelmat."

Ei, vaan en osaa arvostaa ja kunnioittaa niitä naisia, jotka ovat antaneet pillua kaltaiselleni typerälle känniääliölle. Tyyliin pokataan valomerkin jälkeen narikassa ja sitten mennään panemaan.

Toisaalta pitää olla kiitollinen että edes joku nainen on antanut.

Vierailija
37/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:57"]

"eli pidät kaikkia seksistä nauttivia naisia lutkia ja ihmettelet kun et löydä seuraa? okei..jo on ongelmat."

Ei, vaan en osaa arvostaa ja kunnioittaa niitä naisia, jotka ovat antaneet pillua kaltaiselleni typerälle känniääliölle. Tyyliin pokataan valomerkin jälkeen narikassa ja sitten mennään panemaan.

[/quote]

ja miksi naisen pitäisi kunnioittaa sinua? olet itsekin antanut kyrpääsi naiselle. miksi et sitten ala seurustelaan tasoisesi naisen kanssa? neityestä sinun on turha haaveilla...kun olet itsekin käytetty.

jos pääsisit tuosta huora/madonna-syndroomasta eroon, voisit joskus löytääkin parisuhteen.

Vierailija
38/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä on niin tätä. Toinen käsi vaatii että naisten pitäisi antaa lassukoille ja ylipäänsä antaa helpommin, ja toinen käsi haukkuu niitä jotka antaa lutkiksi. En koskaan lakkaa ihmettelemästä lassukoiden kykyä älylliseen epärehellisyyteen.

Vierailija
39/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 19:04"]

[/quote]

Tämä on niin tätä. Toinen käsi vaatii että naisten pitäisi antaa lassukoille ja ylipäänsä antaa helpommin, ja toinen käsi haukkuu niitä jotka antaa lutkiksi. En koskaan lakkaa ihmettelemästä lassukoiden kykyä älylliseen epärehellisyyteen.

[/quote]

niinpä :D

Vierailija
40/64 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalassukoista voisi kehitellä kuolemattoman putoushahmon, maneeritkin löytyis näistä keskusteluista. Esimerkki joka jäi mieleen, joku nainen oli päättänyt tehdä kuten Laasanen vaatii ja antaa lassukalle tilaisuuden. Nainen oli yrittänyt pitää juttua yllä kyselemällä, mihin mies oli kohta diplomaattisesti tokaissut jotain että mitä siinä kyselet. Nainen oli todennut että ok, ei väkisin ja poistunut paikalta. Kohta mies kuitenkin ilmestyi naisen pöydän viereen ja seisoi siinä puhumatta mitään. Naista ei enää kiinnostanut joten se siitä. Palstalassukan tulkinta: näin kävi koska mies ei alistunut naisen seksuaalisen vallan alle! Ou jea! Ja priceless...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme