Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voxra ja laihtuminen

Vierailija
08.08.2020 |

Oon laihtunut 14kg alle vuodessa aloitettuani kyseisen lääkkeen. Ruokahalu kadonnut, liikunta lisääntynyt. Antanut paljon energiaa ja hoitanut masennusta mutta laihtuminen vähän huolettaa koska olin normaalipainossa ennen lääkettä jo ja nyt oon aika kuihtuneen näkönen. Onko kenellekkään käynyt samoin? En haluais lopettaa kun muuten lääke on auttanut mua niin paljon.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan, kun tämä minulle määrättiin. Ylipainoa on reilusti. Taustalla siis masennusta, jonka vuoksi tämä tulossa kokeiluun. Ollut jo monen monta erilaista lääkettä käytössä aiemmin.

Viikon päästä pääsen vasta aloittamaan, kun tämä nykyinen saatu "ajettua alas".

-K-

Vierailija
22/29 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut nyt joitakin kuukausia 300mg. Ei muuten valittamista mutta tuo ruokahaluasia aiheuttaa ongelmia aivan älyttömästi.

Laihtuminen ei haittaa kun olen muutenkin about 20-30 kiloa ylipainoinen, mutta ihminen ei elä vaan vedellä, teellä ja tupakalla. Ruoka aiheuttaa nykyään järjetöntä ahdistusta kun tuntuu ettei ikinä syö kunnolla ja olo on aina super heikko. Mitään ei tee mieli. Ei edes makeaa tai oikeastaan mitään mikä maistuu millekkään. Ruuasta on tullut pakkomielle kun joka päivä menee siitä stressatessa. Pahoinvointi seuraa myös joka ikistä ateriaa kun maha ei ole tämmöiseen tottunut. Ainiin, hiukset tippuvat myös.

En ihmettele yhtään ettei tätä määrätä ihmisille joilla on (laihdutus)syömishäiriötaustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra on amfetamiinin ''kaltainen'' aine niin ei ihme jos laihduttaa ja auttaa jaksamaan.

Vierailija
24/29 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan vaan yrittää syödä kuvotuksesta huolimatta. Missään nimessä en haluais tästä lääkkeestä luopua. Ap

Luovuin lääkkeestä ja kas kummaa masennus ei palannutkaan. Itsekin laihduin vähän, mutta en kyllä tullut toimintakykyisemmäksi kuten osa tulee. Masennus kyllä katosi. 

Vierailija
25/29 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätty mulle ADD + vakavaan masennukseen.

Vierailija
26/29 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkä tulee myös tottumuksesta. Esim. jos lomalla tulee syötyä enemmän kuin tavallisesti, tulee loman jälkeen arkenakin aiempaa nopeammin nälkä.

Eli kannattaa pitää säännöllisestä ruokarytmistä kiinni. Jos jokin ruoka kertakaikkiaan tuntuu siltä kuin söisi sahanpurua, niin keksi sen tilalle maittavampi vaihtoehto. Esim. jos aamuisin on vaikeaa saada syötyä puuroa tai ruisleipää, niin alakin syödä vaikka mysliä ja jogurttia. Pääasia, että kuitenkin syöt joka aamu jotain. Sama muiden aterioiden kanssa.

Jos jokin lääke vie ruokahalun ja näläntunteen, niin ruoasta voi tulla vain pakollinen polttoaine. Silloin syöminen voi unohtua. Yritä muistaa, että ruoka on myös tärkeitä vitamiineja, hivenaineita, rautaa, proteiinia, hyviä rasvoja jne. Monipuolinen ravinto on taatusti hyväksi keholle, kuin myös mielen hyvinvoinnille. Jos tämän tiedostaminen motivoisi syömään tarpeeksi.

Miksi aamulla olisi syötävä jotain?

Vierailija
27/29 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxraan tulee aika pian toleranssi, eikä sen vaikutukset oikein enää tunnu missään. En laihtunut, ainoa konkreettinen vaikutus oli se, että alkoholi ei enää antanut hyvän olon tunnetta ja aloin dokaamaan hurjia määriä. En suosittele.

Vierailija
28/29 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin lähemmäs 10 masennuslääkettä ja kaikilla nousi ruokahalu ja sitä myötä paino 33 kg. Luin voxrasta ja kysyin lääkäriltä voisinko kokeilla sitä, ei jostain syystä suostunut. Lopetin lääkkeet kokonaan koska painan kohta 100 kg ja ylipaino tuonut vaikka mitä haittoja elämääni.

Vaihda lääkäriä. Sain Voxran heti. Onko sinulla nepsy-piirteitä?

Vierailija
29/29 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voxra on amfetamiinin ''kaltainen'' aine niin ei ihme jos laihduttaa ja auttaa jaksamaan.

Ja jos on dopamiini ja noradrenaliini kunnossa jo ennen Voxraa, siitä tulee "pirimäinen" lisäbuusti. Jaksaa eikä kaipaa ruokaa eikä ehkä muistaa olevansa masentunut.  Jos taas on tuolla saralla lähtöongelma, lääke vain normalisoi tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän