Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on että naiset pahastuvat miesten naisihanteista?

Vierailija
08.08.2020 |

Kyllä, haaveilen naisesta jolla on kookkaat rinnat, hoikka vyötärö, tykkää ruuanlaitosta ja tekee kotitöitä. Muulla, esim koulutuksella ja älykkyydellä ei oikeastaan ole väliä kunhan sen verran järkeä päässä että kykenee hoitamaan ja kasvattamaan lapsia turvallisesti ja tuloksellisesti. Ja naiset jostain syystä ottavat tämän henkilökohtaisena loukkauksena.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias, jos nainen vaatisi miestä jolla on pyykkilautavatsa, joka painaa töitä vähintään 8 h päivässä ja hoitaa lisäksi lapset kotona, siivoaa ja laittaa ruokaa. Vielä 40-vuotiaana pitää näyttää 20-vuotiaalta ja tietysti tarjota seksiä riittävän usein.

Aika moni mies loukkaantuu ja alkaa valittaa siitä, miten nirsoja naiset ovat, jos naisella on edes joku vaatimus miehille. Joten turha tehtailla tällaisia ketjuja naisista.

Vierailija
102/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijaa taas.

En tiedä onko tämä pelkkä provo, mutta jos oikeasti haet naista vain ulkoisen olemuksen ja kotitöiden tekemisen perusteella, et tule saamaan toivomasi kaltaista naista. Suurin osa suomalaisista naisista haluaa olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka arvostaa heitä ihmisenä, eikä pelkkänä kotityö- ja vauvantekokoneena.

Kannattaisi ehkä päivittää arvosi 2020-luvulle, eikä etsiä jotain 50-luvun kotihengetärtä. Tai mene Thaimaaseen ja valitse sieltä mieleinen, tarpeeksi alistettu ja nätti nainen. Siellä niitä riittää.

Joo paitsi kun nekin mokomat pyytää nykyään uskollisuusrahaa tai muuten lähtevät lätkimään. Argh, ap u lost again!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisia ole nykyaikana. 50-luvulla oli.

Kyllä on ja tuo "ihanne" kuulostaa ihan exältäni. Hän halusi että minä käyn töissä ja hän olisi vain kotona. Laittaisi ruokaa ja pitäisi paikat siistinä. Oli kaunis punapää ja C-kupin tissit. Silti tuli ero, koska minulle ei tällainen järjestely sopinut että minä joutuisin raatamaan töissä ja tuomaan kaiken rahan taloon. Minäkin laitoin ruokaa ja tein kotitöitä. Siksi tuntui epäreilulta että vain minä toisin rahaa taloon. Vuosien jälkeen sattumalta kuulin että hän olisi jossain maatalossa emäntänä. Ilmeisesti sai sellaisen elämän kun halusi.

Arveletko, että maatalon emäntä makaa päivät laiskana? :D

Vierailija
104/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset akat ovat surkeita verrattuna japanilaisiin söpöliineihin. Ei millään pahalla.

Kaukoidän naiset ovat rumia toistensa klooneja.

Ei millään pahalla.

Vierailija
105/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisko siitä että kailotat sitä ihannetta ympäriinsä? Kuulostaa vaan vittuilulta.

En kailota kuin anonyymillä palstalla. Taisit ottaa nokkiisi vaikka ei ollut mitenkään kohdistettu sinulle, mikä olikin ketjun aiheena.

Sinä hyvin pitkälti projisoit omia tunteitasi muihin.

Mitä jos vaikka äidillesi juttelet tuosta ihannenaisestasi, niin äiti kyllä rehellisesti kertoo, mitä sinulta vaaditaan, jotta unelmanaisesi löydät.

Vierailija
106/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan lihaksikkaan mutta notkean, vähintään 187-senttisen miehen, jolla on ylempi korkeakoulututkinto, iso muna ja joka osaa sekä puhua että kuunnella. Lisäksi hänen tulee olla huomaavainen, intohimoinen, antelias ja tykätä siivoamisesta, ruuanlaitosta ja lukemisesta.

Ap, sinähän et täytä mitään näistä, ethän.

Vierailija
107/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni suututtaa apn naisihanteessa se että ilmeisesti hän haluaisi isoilla tisseillä varustetun kodinkoneen. Kuulostaa ettei hän arvosta naista ihmisenä vaan vain seksin antajana ja palvelijana.

Jos ap kuvailisi naisihannettaan että tykkään isoista rinnoista mutta tärkeintä on että nainen haluaa perheen ja rakastaa lapsia ja tekee yhdessä kanssani kotitöitä. Mahdollisesti vielä kuvailisi että tykkääkö hiljaisesta vai puheliaasta naisesta tai haluasiko harrastaa naisen kanssa vaikka lavatansseja tai golfia. Asia olisi lähes sama mutta minusta ei niin loukkaavasti sanottu kuin ap sanoi aloituksessa.

Juuri näin. Suurin osa naisista haluaa, että heidät nähdään ihmisenä, jolla on oma persoonansa, eikä hyvännäköisenä kodinkoneena. Kun ap kertoo, että häntä ei oikeastaan kiinnosta naisen luonne, arvot tai harrastukset, niin mielestäni on ymmärrettävää vetää herne nenään. En ainakaan itse pidä tissejä tai vyötärönympärystä ihmisyyttäni määräävänä tekijänä, ja loukkaantuisin, jos ne olisivat puolisoni tärkeimmät valintakriteerit. Toki en myöskään ryhtyisi yhdenkään miehen kodinhengettäreksi, mutta on kai niitäkin naisia, jotka sellaisesta nauttivat.

Vierailija
108/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan lihaksikkaan mutta notkean, vähintään 187-senttisen miehen, jolla on ylempi korkeakoulututkinto, iso muna ja joka osaa sekä puhua että kuunnella. Lisäksi hänen tulee olla huomaavainen, intohimoinen, antelias ja tykätä siivoamisesta, ruuanlaitosta ja lukemisesta.

Onneksi on olemassa saitteja mistä tuollaisia voi aivan vapaasti etsiä. Eikä aloittaja mahda sille mitään ;)

Vierailija
109/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on jo tullut paljon syitä miksi naiset saattavat loukkaantua noista apn toiveista.

Minä olen jo vanha ja minulla on mies ja jos jäisin sinkuksi tavalla tai toisella niin en enää haluaisi uutta.

Mutta silti keksin yhden syyn jota ei ole ainakaan suoraan mainittu ja jonka olen nähnyt elämäni aikana pitävän paikkansa useamman kerran.

Kun mies valitsee vaimon ulkonäön perusteella eikä piittaa muista ominaisuuksista, on eroriski todella iso

Kun miehen pahimmat testosteronihuurut tasoittuvat, ei naisessa riitäkään enää pelkkä ulkonäkö vaan mies alkaa vaatia vaimoltaan älyä ja jonkinlaista menestystä ammatissaan yms.

Ei riitä mielenkiinto vaikka vaimo pysyisi hoikkana ja hyvännäköisenä vaan pitää olla muutakin .

Toki moni nainen kasvaa vuosien aikana niin että sitä muuta onkin.

Ellei, niin saa varautua siihen että mies löytää mielenkiintoisemman naisen joka ei ole aina nuorempi tai paremman näköinen.

Eräs mies esim sanoi ettei aio olla piian kanssa koko elämäänsä kun otti eron siivoojavaimostaan..

Itse oli koulutettu ja hyvässä asemassa ja vaimo oli ollut kaunis ja oli vieläkin kolmen lapsen jälkeen.

Muitakin tapauksia tiedän jossa mies on vaihtanut kotihengettären uranaiseen .

Eli ei kannata rakkaushuuruissa olla sokea vaan aina pitää rakentaa omasta elämästä mielekäs ennen kaikkea oman itsensä takia mutta myös siksi että on sitten mielenkiintoinen kumppanin ja muiden mielestä.

Vierailija
110/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....kuinkahan monta keskustelua olen täällä nähnyt, joissa miehet on ulissut naisten miesihanteista....haloo, joskus saa vähän katsoa peiliinkin!!!!

Vierailija
111/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäntapaisilla naisilla on myös yleensä todella korkeat kriteerit miesten ulkonäön suhteen... mutta siis, eihän tietenkään saisi olla!!! Vaan miehillä saa 🤣🤣🤣

Vierailija
112/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset akat ovat surkeita verrattuna japanilaisiin söpöliineihin. Ei millään pahalla.

Ei millään pahalla.

Hae sieltä sitten, paras vaihtoehto varmasti kaikille. Kukaan suomalainen ei jää kaipaamaan. Siellä naisparoilla onkin varmaan alhaisemmat vaatimukset, niin ei ehkä sunkaan tarvitse enää täällä ulista.

Vierailija
113/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sulla ap olla ihan minkälainen naisihanne tahansa, tuollaista tuskin löydät, joten älä ulise, että et kelpaa naisille. Kuka normaali nainen haluaisi olla pelkkä seksinukke ja kodinhoitaja? Etkö oikeasti ymmärrä, miten naista mitätöivä tuo ihanteesi on? Mites ap, jos osoittautusi, että ihannevaimosi ei voisikaan saada lapsia? Tulisiko ero? Entä jos hän sairastuisi rintasyöpään ja menettäisi isot rintansa, jättäisitkö? Entä lastensaannin jälkeen, luuletko, että vartalo on samanlainen kuin ennen raskauksia? Ja kaikki me ikäännytään ja rupsahdetaan, kelpaisiko vaimosi sulle enää vanhempana? Entä jos itse sairastuisit ja joutuisit jäämään eläkkeelle, sittenkö vaimosi muuttuisikin kodinkoneesta työssäkäyväksi? 

Ap, sun tekstis on kuin jonkun jälkeenjääneen idiootin tuotosta. 

Vierailija
114/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtään ei palstan miehet pahastu naisten miesihanteista. Apkin lienee vietyänyt sen aiheen parissa täällä ainakin 5000 tuntia.

Miesten harjoittama kaksinaismoralismi on järkyttävää.

Niinpä.

Ämmmien kaksilla rattailla kelkkominen ja tupla standardit on ainoat mikä on järkyttävää.

Arvostan älykkäitä, sivistyneitä miehiä, jotka osaavat kirjoittaa äidinkielensä yhdyssanat oikein.

Jotka hallitsevat kielikuvat ja osaavat käsitellä tunteensa järkyttymättä pienistä.

Vierailija
115/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy korkeakoulututkinto ja jonkin verran lihasta, osaan puhua ja kuunnella, olen huomaavainen, tykkään ruuanlaitosta ja lukemisesta. Muita en. -ap

Vierailija
116/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla.

Hae sieltä sitten, paras vaihtoehto varmasti kaikille. Kukaan suomalainen ei jää kaipaamaan. Siellä naisparoilla onkin varmaan alhaisemmat vaatimukset, niin ei ehkä sunkaan tarvitse enää täällä ulista.

Häh!?

En minä heteronaisena naisia itselleni etsi enkä pidä Kaukoidän miehiäkään komeina tms.

Vaikka olisin mies , en kyllä sieltä naista ottaisi.

Vierailija
117/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun ikä on jotain 90?

Vierailija
118/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla.

Miksi tuonneista on tehty joku simple solution? Thaikut tai mitkään muutkaan tuonnit ei todellakaan ole joka miehen iloja. Pitää olla työpaikka, luottotiedot ok ja herrasmiehen elkeet.