Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on että naiset pahastuvat miesten naisihanteista?

Vierailija
08.08.2020 |

Kyllä, haaveilen naisesta jolla on kookkaat rinnat, hoikka vyötärö, tykkää ruuanlaitosta ja tekee kotitöitä. Muulla, esim koulutuksella ja älykkyydellä ei oikeastaan ole väliä kunhan sen verran järkeä päässä että kykenee hoitamaan ja kasvattamaan lapsia turvallisesti ja tuloksellisesti. Ja naiset jostain syystä ottavat tämän henkilökohtaisena loukkauksena.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse pitäisin tiedon ihannenaisesta ihan omana tietonani. Minäkin katselen ilokseni joitakin posterimiehiä, mutta en todellakaan kerro tästä paheestani miehelleni.

Vierailija
42/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et arvosta naista ihmisenä ap. Mieti nyt jos nainen puhuisi sinusta sanoen: On sillä miehellä päheät nännit ja riittää kun se tuo rahaa ja rakentaa joka kesä uuden terassin.

Jos hän ajattelisi noin ja minäkin saisin häneltä  sen mitä kaipaan niin mikäs sen parempaa. -ap

Ohis, mutta välineellistävältä kumppanilta harvemmin saa sitä, mitä kaipaa. Naisissa vain on niin paljon asiallisia, huomioivia, tervepäisiä tapauksia, että monelta mieheltä puuttuu kokemus siitä, kun kumppani ei välitä pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei haittaa pätkääkään se mistä sinä haaveilet, mutta sitä ihmettelen, miksi sinä ja kaltaisesi puhutte aina kaikkien miesten suulla. Sinä haaveilet siitä mistä haaveilet, mutta älä väitä että ihan joka ikinen mies haaveilee samasta. Ei haaveile.

Aina tulee joku valittamaan "mutta minä olen tällainen ja tuollainen enkä katsoisikaan tuollaista miestä päin" vaikka ei liity aiheeseen mitenkään, oli se miehen ihanne millainen hyvänsä, kuulostaa loukkaantumiselta. Missä minä olen väittänyt edustavani kaikkia miehiä? -ap

Vierailija
44/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisko siitä että kailotat sitä ihannetta ympäriinsä? Kuulostaa vaan vittuilulta.

En kailota kuin anonyymillä palstalla. Taisit ottaa nokkiisi vaikka ei ollut mitenkään kohdistettu sinulle, mikä olikin ketjun aiheena.

Eikös sitä kutsuta keskusteluksi? Ja olet kuitenkin naisten palstalla....

Minkä takia nainen ei olisi naisten palstalla? 😂 Älä nyt jlauta oikeasti sano, että uskoit aloittajan olevan mies😂

Vierailija
45/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei haittaa pätkääkään se mistä sinä haaveilet, mutta sitä ihmettelen, miksi sinä ja kaltaisesi puhutte aina kaikkien miesten suulla. Sinä haaveilet siitä mistä haaveilet, mutta älä väitä että ihan joka ikinen mies haaveilee samasta. Ei haaveile.

Aina tulee joku valittamaan "mutta minä olen tällainen ja tuollainen enkä katsoisikaan tuollaista miestä päin" vaikka ei liity aiheeseen mitenkään, oli se miehen ihanne millainen hyvänsä, kuulostaa loukkaantumiselta. Missä minä olen väittänyt edustavani kaikkia miehiä? -ap

Öö, ketjun otsikossa? 

Vierailija
46/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes osaa sanoa mitään miesihannetta näin naisena. Seuraava ihastus on aina ollut erilainen kuin edellinen. Tosin niin taitaa osalla miehistäkin olla vaihteleva maku?

Vierailija
47/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuisko siitä että kailotat sitä ihannetta ympäriinsä? Kuulostaa vaan vittuilulta.

Niinhän naisetkin tekevät ja usein se on vieläpä suoranaista valitusta mesten huonoudesta.

Vierailija
48/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto! Luin vaan alotusviestin ja piti tulla avautumaan, että oon kyllä naisellinen moneltakin kantilta, mutta en kokkaa ja siivoa. Tottakai osaan kokata, se ei vaan kiinnosta mua ja jos mies tykkää laittaa ruokaa niin hyvä vaan. Siivousta vihaan, mutta pakkohan se on tehdä. Ei kuitenkaan niin usein kuin ehkä pitäisi. 

Vierailija
49/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, ketjun otsikossa? 

Joku nainen, monikin, ottaa nokkiinsa miehen naisihanteista, oli se minkälainen hyvänsä. Jokaisella miehellä on omansa ja jos sen julki lausuu niin tulee naisia valittamaan paikalle. Mistä tämä ketju on täydellinen todiste, kolmannella sivulla näin lyhyessä ajassa. -ap

Vierailija
50/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtään ei palstan miehet pahastu naisten miesihanteista. Apkin lienee vietyänyt sen aiheen parissa täällä ainakin 5000 tuntia.

Miesten harjoittama kaksinaismoralismi on järkyttävää.

Johan pomppasi. Joka kerta, kun nainen täällä kertoo pinnallisia turn-offejaan miehistä, seuraa valtaisa ylänuolitus ja samaa mieltä olevien naisten ylistyskuoro. Sitten kun mies sanoo, että no ehkä ylipainoinen nainen ei ole ihanne, niin alkaa "pinnallinen sika" -huudot.

Vierailija
51/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, haluatko sellaisen maailman, jossa tyttöjä ei kouluteta, koska riittää, että he laittavat ruokaa ja kasvattavat lapset? Miten sinun teoreettinen vaimosi voisi hyvällä omallatunnolla kasvattaa oman tyttönsä siihen, ettei hänellä ole muuta arvoa, kuin olla kaunis miehen silmissä?

Mitä kertoisit omalle tyttärellesi, jolla ei olekaan hoikkaa vyötäröä ja isoja tissejä? Kertoisitko, ettei hän kelpaa sellaisenaan vaan maksat silikonit hänelle, jotta pääsee naimisiin kaltaisesi miehen kanssa?

Jos näin on, niin ihan turhaan ihmettelet, jos joku paheksuu ihanteitasi. 

En, kyllä nainen saa kouluttautua juuri niin pitkälle kuin haluaa ja valita itse ammattinsa. Arvostan vain henkilökohtaisesti äitiyttä yli kaiken. Eikä oman tyttäreni  tarvitse olla ihannekumppanini, toivon että löytää sellaisen joka pitää juuri hänestä. -ap

Luulet ilmeisesti, ettei oma naisihanteesi (ja selkeä ulkonäön arvostaminen kaiken muun yli) mitenkään välity lapsillesi? Se, että sinä verhoat sen "äitiyden pyhään kaapuun" on vain pintaa, jota lapsesi joutuvat salaa häpeämään.

Onneksi et tule koskaan vaimoa tai lapsia saamaan. 

Siitä tietää parhaiten että naisella meni tunteisiin kun hän sanoo  "Tuo ei tule koskaan saamaan p'llua/vaimoa/lapsia. -ap"

Vierailija
52/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot, että haaveilet kovapalkkaisesta, pitkästä miehestä, joka haluaa elättää sinut, niin jopahan alkaa ruskea aine lentämään.

Joten eipä naisetkaan ole vapaita pitämään ketä tahansa ihannemiehenä, ilman haukkumista.

Vierailija
53/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehellä ei saa olla naisihannetta, sillä moni nainen pahastuu.

Naisilla saa olla miesihanne ja tätä yläpeukutetaan.

Palstan päällimmäinen sääntö.

Vierailija
54/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerrot, että haaveilet kovapalkkaisesta, pitkästä miehestä, joka haluaa elättää sinut, niin jopahan alkaa ruskea aine lentämään.

Joten eipä naisetkaan ole vapaita pitämään ketä tahansa ihannemiehenä, ilman haukkumista.

Täällä haukutaan kaikki. Se on terapeuttista.

Vierailija
55/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikalailla kuvauksesi kaltainen.

Haluan perheen ja lapsia, huomioin miestä, tykkään kokata ja pidän huushollin kunnossa.

Jumppaan, lenkkeilen, liikun, pidän itseni kunnossa. Järjestän yllätyksiä, kokkailen korsetissa ja miehellä on ollut aina valmis ruoka pöydässä kun tulee kotiin, herätän viikonloppusin suikkarilla ja tuon kahvin sänkyyn.

Asetan myös kumppanini jalustalle, mielestäni joka suhteessa kuuluisi pitää kumppania arvokkaana, kunnioittaa, pitää huoltaa, arvostaa ja näyttää se.

Mutta oi kun mulla on nää pienet tissit.

Rehellisesti sanottuna itsellä ainakin tippuu heti mielenkiinto, jos joku alkaa sanelemana varsinkaan fyysisiä ominaisuuksia jotka kuuluu olla, yök.

Onnea etsintään.

Vierailija
56/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokainen saa haaveilla juuri siitä mistä haaveilee, ei sitä pystykään estämään. Toki jos väittää esim. ajavansa tasa-arvoa tai vastustavansa materialismia niin tuollaisia fantasioita rikkaasta elättäjästä voi joutua vähän puolustelemaan. -ap

Vierailija
57/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, ketjun otsikossa? 

Joku nainen, monikin, ottaa nokkiinsa miehen naisihanteista, oli se minkälainen hyvänsä. Jokaisella miehellä on omansa ja jos sen julki lausuu niin tulee naisia valittamaan paikalle. Mistä tämä ketju on täydellinen todiste, kolmannella sivulla näin lyhyessä ajassa. -ap

Moni ihminen loukaantuu monenlaisista asioista. Entä sitten? 

Voitko nyt kertoa, missä tilanteissa sinä jatkuvasti lausut tätä ihannettasi julki, niin, että aina tulee naisia paikalle valittamaan? Voisikohan johtua jostain muusta nyt tämä pahastuminen. Harva normaali ihminen joutuu elämässään tuollaisiin tilanteisiin, että niitä ihanteita pitää ihan julki lausua. Ongelmana ei siis ole ihanne, vaan se tarve toitottaa sitä ääneen. 

Vierailija
58/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, ketjun otsikossa? 

Teit tarkoituksella provosoivan aloituksen yhdelle maan suosituimmista keskustelupalstoista ja nyt vingut kun tulee vastauksia?

Vierailija
59/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista päätellen ap ei yllä ajattelun seuraavalle tasolle. Stereotyyppinen tissibimbo lienee ainoa vaihtoehto.

T. Ylemmän tason tissilimbo

Vierailija
60/118 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, ketjun otsikossa? 

Moni ihminen loukaantuu monenlaisista asioista. Entä sitten? 

Voitko nyt kertoa, missä tilanteissa sinä jatkuvasti lausut tätä ihannettasi julki, niin, että aina tulee naisia paikalle valittamaan? Voisikohan johtua jostain muusta nyt tämä pahastuminen. Harva normaali ihminen joutuu elämässään tuollaisiin tilanteisiin, että niitä ihanteita pitää ihan julki lausua. Ongelmana ei siis ole ihanne, vaan se tarve toitottaa sitä ääneen. 

Oikeastaan vain vauvapalstalla, ja viimeksi pubin kaljaringissä yhdelle kaverinaiselle - kun hän varta vasten kysyi. En ole facebookissa tai muissa someissa enkä koskaan tehnyt Tinderiä. -ap