Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sori vaan, en ala käyttää maskia

Vierailija
08.08.2020 |

Tulee liian kalliiksi. Eipä noita maskeja juuri kukaan näytä käyttävän muutenkaan. Välitän kyllä todella käsihygieniasta ja turvaväleistä. Todella monet eivät välitä niistä hevonkukkua. Minusta yökerhot saisivat olla kiinni. Kaikki ulkomailta tulijat voisi hyvin eristää lentokentälle pariksi viikoksi. Mutta maskeja en ala ostelemaan. Sori.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun ette käytä maskia. Voin tulla köhimään teidän kasvoillenne koronapisaroita, raottamalla maskiani.

Haluatko turpaan?

Vierailija
22/34 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa pikavippejä ja velkaantua entisestään näiden törkyhintaisten kasvomaskien takia. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran hintavia että en osta. Meidän lähikaupassa on 5 kpl 9.95€

Vierailija
24/34 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran hintavia että en osta. Meidän lähikaupassa on 5 kpl 9.95€

Kybällä sais monta bissee.

Vierailija
25/34 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että typerät ihmiset hoitavat itsensä pois geenipoolista. Joutaa mennä.

Vierailija
26/34 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa netistä pestäviä kangasmaskeja, zalandolta esim. löytyy suht edullisesti monipakkauksia. Minulla on niitä varmuuden vuoksi, käytän jos pakko. En aio rajoittaa elämääni siksi etten kiukuttelultani taipuisi määräyksiin. Jos Lidl, S-ryhmä ja Kesko eivät huoli maskittomia asiakkaita ja minun on käytävä kaupassa, laitan sen hemmetin maskin naamalleni siksi aikaa. Ei se voi olla niin vaikeeta kellekään.

Vierailija
27/34 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan edes voi käyttää. Meillä töissä ei ole ilmastointia, se on sellainen peltihökkeli 70-luvulta jossa ei saa edes kunnon tuuletusta kun mitään ikkunoitakaan ei ole. Meillä on siellä todella kuuma ja olen naama hiestä märkänä koko ajan. Miten siinä voi mitään maskia pitää?

Oon kyllä ajatellut hommata niitä kaupassakäyntiä varten, tähän mennessä oon käyttänyt omaa ostoskoria ja vinyylihanskoja siellä.

Vierailija
28/34 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä tuo korona-avustus 75 euroa? Voiko maskia kerta-käyttää kaksi kuukautta putkeen ja saako loput rahat sijoittaa jaloviinaan? Toki pienten koululaisten, vähävaraisten vanhempien kohdalla aiheellinen tuki. Voisiko ihan vaan jakaa niitä maskeja?

Saa käyttää ja saa sijoittaa!

Vierailija
29/34 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Influenssaan kuolee joka vuosi vanhuksia.

Miksi siitä ei tehdä lööppejä?

Ottakaa sirunne!

Vierailija
30/34 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti alempi sosiaaliluokka ei käytä maskeja.

Vierailija
31/34 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi sulle, että jos sairastut koronaan, niin mä en sua hoida. Voit sitten vinkua oikeuttasi saada hoitoa, mutta se on voi,voi.

Vierailija
32/34 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en itse usko maskien vaikuttavan juurikaan viruksen leviämiseen, käytän niitä siitä huolimatta. En ainakaan häviä sillä mitään että niitä käytän ja haluan olla yhteiskunnan jäsen ja tavoitella yhteiskunnan etua. Ja kuka minä olen väittämään ettei niistä ole hyötyä, kun en voi perustella väitettäni millään, joten käytän niitä kunnes on tieteellistä todistusaineistoa niiden haitoista ja voin hyvillä mielin ja perustellusti väittää olevani viisaampi kuin maamme päättäjät.

Vierailija
33/34 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi sitä maskia raottaa, sitä ei saa näpelöidä. Muuten joudut vaihtamaan sen ja desinfioimaan välillä kädet. Vai oletko näitä jotka käyttävät näön vuoksi?

Vierailija
34/34 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja kirjoitti:

Tiedoksi sulle, että jos sairastut koronaan, niin mä en sua hoida. Voit sitten vinkua oikeuttasi saada hoitoa, mutta se on voi,voi.

Sinä hoidat, jos olet työvuorossa,koska se on sinun työsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan