Kyllä on tylsää elää köyhänä keski-ikäisenä naisena
Ei varaa vaatteiden ostoon, ei kynsien laittoon, ei ripsien tai kulmien kestovärjäykseen, ei jalka tai kasvohoitoon, ei implanttien laittoon, hampaat aivan risat eikä saa hammaslääkärin mukaan enää korjattua, ei varaa yksityislääkäriin esim runsaat kuukautiset, ei apua julkiselta puolelta, ei kroonisten sairauksien hoitoon, ei siis voi käydä yksityislääkärillä tutkituttamassa näitä. Ainoa mihin raha juuri riittää on 3 kertaa vuodessa kampaamoon, värjäyttää harmaat pois ja leikata hiukset. Miten te muut köyhät jaksatte?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja keski-ikäinen. Kivoimmat jutut on onneksi ilmaisia. En ymmärrä asennettasi. Keskity asioihin, jotka tekee onnelliseksi.
Entä jos nuo aapeen mainitsemat asiat ovat juuri niitä jotka tekevät hänet onnelliseksi? Minä en ymmärrä asennetta että sanellaan toiselle mikä pitäisi tehdä onnelliseksi.. Tai vaikutat juuri sellaiselta "parhaat asiat on ilmaisia" "nauti luonnosta, lenkkeile" "tapaa kavereita puiston penkillä jos ei varaa kahvitella" Turhia neuvoja jos itse pitää sellaisista asioista jotka eivät nyt vaan satu olemaan ilmaisia. Ai niin, unohtui melkein: hirtä itsesi sukkahousuihin jos ei ole varaa bilteman köyteen..
Ei liene mitään pskaa asennetta se, että kertoo mitä toivoisi voivansa tehdä. Eikö köyhä saa haaveilla? Keski-iässä ja aina vaan vanhetessa tulee koko ajan enemmän asioita jotka vaatisivat rahaa, kuten terveydenhoito. Yhä suuremmalla osalla ihmisistä ei vaan ole enää varaa kun työpaikatkin kadonneet kuin tuhka tuuleen. Ja julkinen puoli tosiaan yksi vitsi ja että muka ilmainen.. Eikä niitä varakkaita miehiäkään kaikille riitä.. Ainoastaan niille jotka voisivat tienata ulkonäöllään muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iske varakas mies.
Ei onnistu. Ulkonäkö niin huono.
Oletko edes yrittänyt?
Tietäisitpä, kuinka paljon on sisimmässään arkoja, ahdistuneita, yksinäisiä miehiä, joita kukaan ei rakasta, ja joilla on pullea pankkitili ynnä iso, velaton asunto, ja sijoituksiakin!
Mistä mä tälläisen löydän???
N26
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa valittamista. Kynsien laittaminen? Jalkahoito? Ripsien värjäys? Näin tärkeisiin asioihinko ne rahat ovat menneet nuorempana, kun ei ole mitään kertynyt säästöön? Miksi olet pilannut hampaasi?
Ei ole menneet. En ole koskaan tuollaisissa käynyt. Hampaat on pilannut sjögrenin syndrooma ja paradontiitti. Joka vuosi olen joutunut käymään useamman kerran hammashoidossa vaikka kotona hoidan hampaita hyvin. ap
Ihmisen elämä ylipäätään on melko tylsää, ihan tulotasosta riippumatta. Vaikka saisit kicksisi nopeista autoista, niissäkin tulee raja vastaan, ja jos ei viitsi aina radalle lähteä, voipi tulla isot sakot tai mennä jopa henki kolarissa. Jos taas kicksit tulee seksistä/romantiikasta, siinäkin todellisuus tulee useimmilla vastaan, eikä upeinkaan parisuhde täydellisen matchin kanssa kuitenkaan ole riittävä elämänsisältö enää keski-iässä. Lapsi/lapset ovat luonnollinen elämänsisältö, joista tietenkin saa biologista/emotionaalista tyydytystä, mutta eivät hekään todennäköisesti halua olla vanhempansa ainoa elämän sisältö.
Ulkoinen todellisuus ei varmaankaan riitä kuin kaikkein yksinkertaisimmille materialisteille, ja uskon heidänkin lopulta tylsistyvän vaikka miten upeita leluja olisivat saaneet kerättyä (tai ulkonäkönsä täydelliseksi).
Ihmisen todellinen kasvu on sisäistä, ja siihen kuuluu tylsyyden hyväksyminen. Arvosta pieniä asioita. Kahvinkeittokin voi olla taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iske varakas mies.
Oletko edes yrittänyt?
Tietäisitpä, kuinka paljon on sisimmässään arkoja, ahdistuneita, yksinäisiä miehiä, joita kukaan ei rakasta, ja joilla on pullea pankkitili ynnä iso, velaton asunto, ja sijoituksiakin!
N26
Multa saat yhden tällasen. Jos ei haittaa se, että heikon itsetunnon takia yrittää iskeä ja flirtata jokaikisen naisen jonka kanssa tekemisissä esim työ puolesta. Ei onnistu koska beta, mut jatkuva yrittäminen saattaa puolisoa häiritä.. En viiti enää itse katsella, vaihdan köyhempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole käynyt implantit mielessä. En värjää harmaita, ja kaveri leikkaa hiukset. Ostan sillä rahalla mielummin jotain muuta. Keski-iässä on mukavaa se, että osaa jo arvostaa muutakin kuin ulkoisia asioita.
Mulla on vaikea syödä, kun hampaat niin rikki. Sylkeä ei reumasairauden takia ole joten en voi ottaa hammasproteeseja. Enkä saa julkisella implantteja eli kohta olen hampaaton.
Suomen "ilmainen terveydenhuolto" on täysi vitsi. Jos ikinä voittaisin EuroJackpotissa kymmeniä miljoonia, hommaisin ihan ensimmäiseksi huonohampaisille ihmisille uudet hampaat.
Aika monen köyhän ja pienituloisen ensimmäinen haave on ehjät ja nätit hampaat. Myös minun haavelistan top kolmessa.
Ala näpistelemään
Niistä tuomitaan vaan sakkoja.
Myy esineet tori.fi:ssä
lopeta kun 8000 tulee täyteen
silloin poliisi alkaa tutkia.
Saat kivoja tavaroita...ja EI SEURAAMUKSIA
Vierailija kirjoitti:
Kaikki noista luettelemistasi asioista on turhia. Suomessa saa kaikki terveydenhoitoa miksi mennä yksityiselle? Kukaan ei jää ilman lääkkeitä ja hoitoa Suomessa jos jää se on omaa tyhmyyttä ja tietämättömyyttä. Suomen "köyhien" ainut ongelma on se etteivät he osaa käyttää rahaa.
Kyllä jää jos ei ole varaa mennä yksityiselle erikoislääkärille. Ei tutkita, lähetteitä ei tehdä ja tk lääkärien ymmärrys ja ammattitaito on olematon.
Laita treffisivustolle jonkun muun kuva
nauti keskusteluista
jos on pokkaa mee treffipaikalle, jos on ruma mies
voi olla upean suhteen alku:)
Ala käydä kirkossa.
Mee johonkin lahkon tapahtumiin
Joudu hurmokseen
Huuda JEESUS ..aaah..AAAAH..aahh...JEESUS..
pyhähenki aaahhh
Mene syövästä parantuneitten keskusteluryhmään
Kerro joku keksitty tarina
Ihmiset halaavat sinua ,saat empatiaa
saat rakkaita ystäviä, joita tapaat silloin tällöin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja keski-ikäinen. Kivoimmat jutut on onneksi ilmaisia. En ymmärrä asennettasi. Keskity asioihin, jotka tekee onnelliseksi.
Entä jos nuo aapeen mainitsemat asiat ovat juuri niitä jotka tekevät hänet onnelliseksi? Minä en ymmärrä asennetta että sanellaan toiselle mikä pitäisi tehdä onnelliseksi.. Tai vaikutat juuri sellaiselta "parhaat asiat on ilmaisia" "nauti luonnosta, lenkkeile" "tapaa kavereita puiston penkillä jos ei varaa kahvitella" Turhia neuvoja jos itse pitää sellaisista asioista jotka eivät nyt vaan satu olemaan ilmaisia. Ai niin, unohtui melkein: hirtä itsesi sukkahousuihin jos ei ole varaa bilteman köyteen..
Ei liene mitään pskaa asennetta se, että kertoo mitä toivoisi voivansa tehdä. Eikö köyhä saa haaveilla? Keski-iässä ja aina vaan vanhetessa tulee koko ajan enemmän asioita jotka vaatisivat rahaa, kuten terveydenhoito. Yhä suuremmalla osalla ihmisistä ei vaan ole enää varaa kun työpaikatkin kadonneet kuin tuhka tuuleen. Ja julkinen puoli tosiaan yksi vitsi ja että muka ilmainen.. Eikä niitä varakkaita miehiäkään kaikille riitä.. Ainoastaan niille jotka voisivat tienata ulkonäöllään muutenkin.
Ehkä se pointti oli se, että kenen tahansa ihmisen on hyvä yrittää löytää onni ja tyytyväisyys siitä, mikä on hänen saavutettavissaan sen sijaan, että pilaa elämänsä suremalla saavuttamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole käynyt implantit mielessä. En värjää harmaita, ja kaveri leikkaa hiukset. Ostan sillä rahalla mielummin jotain muuta. Keski-iässä on mukavaa se, että osaa jo arvostaa muutakin kuin ulkoisia asioita.
Mulla on vaikea syödä, kun hampaat niin rikki. Sylkeä ei reumasairauden takia ole joten en voi ottaa hammasproteeseja. Enkä saa julkisella implantteja eli kohta olen hampaaton.
Suomen "ilmainen terveydenhuolto" on täysi vitsi. Jos ikinä voittaisin EuroJackpotissa kymmeniä miljoonia, hommaisin ihan ensimmäiseksi huonohampaisille ihmisille uudet hampaat.
Varsinkin Suomen julkinen hammasterveydenhuolto on surullinen vitsi: ihmisiä roikotetaan kuukuaisen jonossa, kunnes hammas"hoito" on hampaan pois kiskominen.
Nykyään voi jopa hammaslääkäri päätellä missä päin ihminen austaa pelkistä hampaista, jos esimerkiksi keski-ikäiseltä on kiskottu kulmahampaat pois on hän suurella todennäköisyydellä (XXXXXXX ..) terveydenhuollon alueella. Ei viitsitä hoitaa kunnolla ja ajoissa vaan kiskotaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin Suomen julkinen hammasterveydenhuolto on surullinen vitsi: ihmisiä roikotetaan kuukuaisen jonossa, kunnes hammas"hoito" on hampaan pois kiskominen.
Nykyään voi jopa hammaslääkäri päätellä missä päin ihminen austaa pelkistä hampaista, jos esimerkiksi keski-ikäiseltä on kiskottu kulmahampaat pois on hän suurella todennäköisyydellä (XXXXXXX ..) terveydenhuollon alueella. Ei viitsitä hoitaa kunnolla ja ajoissa vaan kiskotaan pois.
Mulla on monta hammasta kiskottu pois. Ala etuhampaat on ihan kamalat ja takaa on kaikki hampaat pois. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iske varakas mies.
Oletko edes yrittänyt?
N26
Kokeile vaikka jotain nettitreffipalvelua. Jos kelpuutat itseäsi selvästi vanhempiakin, niin hellyydenkipeitä miehiä riittää, kaikissa tuloluokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iske varakas mies.
Oletko edes yrittänyt?
N26
Kokeile vaikka jotain nettitreffipalvelua. Jos kelpuutat itseäsi selvästi vanhempiakin, niin hellyydenkipeitä miehiä riittää, kaikissa tuloluokissa.
En ole N 26 mutta olen ap. Suositteletko samaa minullekin? Olen kyllä yrittänyt mutta tuntuu että varakkaille miehille en kelpaa.
Rasittavaa valittamista. Kynsien laittaminen? Jalkahoito? Ripsien värjäys? Näin tärkeisiin asioihinko ne rahat ovat menneet nuorempana, kun ei ole mitään kertynyt säästöön? Miksi olet pilannut hampaasi?