Isorintaiset laihduttaneet, miten rinnoille kävi?
Kerrotko ikäsi, laihduttamasi määrä, oliko laihduttamisen nopeudella merkitystä?
Minulla olisi 10 kg pudotettavaa, mutta keski-ikäisenä isorintaisena pelottaa miten pahasti rinnat alkavat roikkua, kun ovat nyt todella hyvin säilyneet. Terveysongelmien takia ei tarvitsisi laihduttaa, ei siis ole korkeaa kolesterolia tms. mutta haluaisin vanhat vaatteeni takaisin käyttöön.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mun kuppikoko oli 9-luokalla 65G. Painoin n. 65kg. Nyt painan 81kg ja kuppikoko 75J tai K. Olen käyttänyt samoja liivejä 88-kiloisena ja 75kg. Hoikempana oli vähän tyhjää liiveissä.
Kunnolliset ja mukavat rintsikat ovat tosi tärkeät. En pystyisi juoksemaan montaakaan kymmentä metriä ilman tukea etkä varmaan sinäkään, koska se sattuu. Onneksi nykyisin on hyviä rintsikoita isorintaisille hoikillekin. Ennen jouduin itse kaventamaan ympärystä, että kuppikoko riittää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itselläni 25-vuotiaana laihduin 69 kg-> 59 kg. Rinnat D -> A. Mitään ei jäänyt jäljelle, tuntui, että 5kg lähti varmaan vain rinnoista. Esimerkiksi pömppämaha jäi.. Jihuu :)
Ei menny putkeen tuo laihdutus 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 37 ja vuoden kuluessa laihtunut 10 kg, 72 -> 62 kg. Rintojen lähtökoko 75G ja nykyinen koko - täsmälleen sama :D. Aivan samat liivit siis käyvät edelleen.
Mutta täytyy sanoa että ei ne kauniit ole. Minulla on sellaiset rumat pulleat nännit joita aina haukutaan ja lisäksi rinnan muoto on enemmän kolmio kuin se ihailtu pyöreä/pisara. Tämä on oikeasti ollut koko elämäni suurin parinsmuodostustakin vaikeuttanut epävarmuus, nimittäin kaikki tuntemani miehet ovat jossain vaiheessa rintojani haukkuneet.
No se siitä - itse laihdutus kyllä sai ne roikkumaan enemmän kuin ennen mutta olen silti mieluummin hoikempi. Jos rohkeus ja rahat riittäisivät menisi sellaiseen uudelleenmuotoiluleikkaukseen...
Rohkaisevaa, koska miinus 10 kg on tavoitteeni.
Minulla on myös tuollaiset pulleat nännipihat ja hyvin matala nänni ja olen siihen erityisen tyytyväinen. Eikö olekin huvittavaa, että sama asia on sinulle huono ja minulle hyvä juttu? Minusta tuo pehmeä ja kauniinvärinen nänni saa rinnat näyttämään nuorekkaammilta eikä kukaan ole koskaan moittinut niitä. Sinulla on käynyt todella huono tuuri miesten kanssa, mutta entä jos opettelisit ihailemaan rintojasi itse? Rintaleikkauksissa on riskejä ja niistä jää arvet. Rintasi ovat ihan varmasti kauniit normaalien, naisia arvostavien miesten mielestä. Ap
Kiitos tsempistä, en vain tiedä miten olla tyytyväinen asiaan joka todella on omasta mielestäni ruma... Olen yrittänyt olla itsevarma ja ajatella että hei, kaikille on oma ihailijansa ja niinhän media yms toitottaa että isot rinnat ovat miesten mieleen. Mutta... Kertaakaan niistä ei ole tykätty niin kyllähän se masentaa. Olisi ihanaa kokea jonkunlaista ihailua/seksikkyyttä edes kerran elämässä. No sitä odotellessa. Ainakin vaatteet päällä olen tyytyväinen laihdutustulokseeni :).
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ap laihduttaa vaikka kilo kuukaudessa, silloin ei ole kovin suurta vaaraa lihoa takaisin. Samalla voit seurat rintojesi käyttäymistä. Ikävä kyllä monella lihavalla on "pystyt" rinnat siksi että ne nojaavat lihavaan palleaan, eivätkä pääse siitä valumaan alas.
Käyttäymistä? Onko niillä oma tahto?
Minulla on isot rinnat ja olen laihduttanut 95 kg > 63 kg alimmillaan ja pituus 174. Yhdessä vaiheessa isot rintani oli vain sellaiset nahkapussit, kun liikuin paljon ja rasvaprosentti alhaisin koskaan. Kuppikoko meni F > D. Nykyään olen liikkunut vähemmän, painan muutaman kilon enemmän 67 kg ja outoa kyllä, kuppikokoni on jälleen F vaikka painan kymmeniä kiloja vähemmän. Rintaliivikoko tosin F75, ennen ympärysmitta isompi. Koska niin isot rinnat, niin riippumista on, mutta nyt rinnat näyttää paremmilta kuin patalappuina. Toisaalta itse haluisin pienet rinnat koska isommista koituu vaivaa.
Ehkä vähän tyhjenivät yläosastaan, ei mitään dramaattista muutosta. Kokokin pysyi suht samana, ympärysmitta tietty pieneni.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän tyhjenivät yläosastaan, ei mitään dramaattista muutosta. Kokokin pysyi suht samana, ympärysmitta tietty pieneni.
Ai niin, olin tuolloin 36v, pudotin 74kg -> 60kg
Sama
Jos ei mieti vain ulkonäköä vaan myös terveyttä, varoituksen sana: liikakilot kannattaa karistaa ennen vaihdevuosia. Aineenvaihdunta hidastuu, tulee paskahalvauksen kaltaisia hetkiä: tässäkö se oli? Ennen terve joutuu aloittamaan verenpainelääkkeet ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 37 ja vuoden kuluessa laihtunut 10 kg, 72 -> 62 kg. Rintojen lähtökoko 75G ja nykyinen koko - täsmälleen sama :D. Aivan samat liivit siis käyvät edelleen.
Mutta täytyy sanoa että ei ne kauniit ole. Minulla on sellaiset rumat pulleat nännit joita aina haukutaan ja lisäksi rinnan muoto on enemmän kolmio kuin se ihailtu pyöreä/pisara. Tämä on oikeasti ollut koko elämäni suurin parinsmuodostustakin vaikeuttanut epävarmuus, nimittäin kaikki tuntemani miehet ovat jossain vaiheessa rintojani haukkuneet.
No se siitä - itse laihdutus kyllä sai ne roikkumaan enemmän kuin ennen mutta olen silti mieluummin hoikempi. Jos rohkeus ja rahat riittäisivät menisi sellaiseen uudelleenmuotoiluleikkaukseen...
Minulla on myös tuollaiset pulleat nännipihat ja hyvin matala nänni ja olen siihen erityisen tyytyväinen. Eikö olekin huvittavaa, että sama asia on sinulle huono ja minulle hyvä juttu? Minusta tuo pehmeä ja kauniinvärinen nänni saa rinnat näyttämään nuorekkaammilta eikä kukaan ole koskaan moittinut niitä. Sinulla on käynyt todella huono tuuri miesten kanssa, mutta entä jos opettelisit ihailemaan rintojasi itse? Rintaleikkauksissa on riskejä ja niistä jää arvet. Rintasi ovat ihan varmasti kauniit normaalien, naisia arvostavien miesten mielestä. Ap
Kiitos tsempistä, en vain tiedä miten olla tyytyväinen asiaan joka todella on omasta mielestäni ruma... Olen yrittänyt olla itsevarma ja ajatella että hei, kaikille on oma ihailijansa ja niinhän media yms toitottaa että isot rinnat ovat miesten mieleen. Mutta... Kertaakaan niistä ei ole tykätty niin kyllähän se masentaa. Olisi ihanaa kokea jonkunlaista ihailua/seksikkyyttä edes kerran elämässä. No sitä odotellessa. Ainakin vaatteet päällä olen tyytyväinen laihdutustulokseeni :).
Miten sellainen ajatus, että et kaipailisi tunnustusta muilta, vaan olisitkin itse oma ihailijasi? Nyt ne ilkeyksien sanojat ovat päässeet päähäsi ja korvanneet sen kaikkein parhaimman ystäväsi, jonka pitäisi olla sinun päässäsi. Jos mietit parasta mahdollista ystävää, joka tukee ja auttaa sinua aina silloinkin, kun et itse jaksa, niin paras tilanne on se, jos opettelet itse olemaan tuo ystäväsi. Mitä tuollainen kaikkein paras kaveri sanoisi rinnoistasi? Vaikka sellaista, että ne pehmeät nännit ovat kuin herkät nuput ja että kuinka hyvältä ne käteen tuntuvat. Osta vaikka vartalovoidetta ja hieroessasi sitä kiitä kehoasi terveydestä ja kauneudesta. Olet jo tyytyväinen itseesi laihdutuksesta, nyt vain lisää tyytyväisyyden aiheita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sellainen ajatus, että et kaipailisi tunnustusta muilta, vaan olisitkin itse oma ihailijasi? Nyt ne ilkeyksien sanojat ovat päässeet päähäsi ja korvanneet sen kaikkein parhaimman ystäväsi, jonka pitäisi olla sinun päässäsi. Jos mietit parasta mahdollista ystävää, joka tukee ja auttaa sinua aina silloinkin, kun et itse jaksa, niin paras tilanne on se, jos opettelet itse olemaan tuo ystäväsi. Mitä tuollainen kaikkein paras kaveri sanoisi rinnoistasi? Vaikka sellaista, että ne pehmeät nännit ovat kuin herkät nuput ja että kuinka hyvältä ne käteen tuntuvat. Osta vaikka vartalovoidetta ja hieroessasi sitä kiitä kehoasi terveydestä ja kauneudesta. Olet jo tyytyväinen itseesi laihdutuksesta, nyt vain lisää tyytyväisyyden aiheita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mieti vain ulkonäköä vaan myös terveyttä, varoituksen sana: liikakilot kannattaa karistaa ennen vaihdevuosia. Aineenvaihdunta hidastuu, tulee paskahalvauksen kaltaisia hetkiä: tässäkö se oli? Ennen terve joutuu aloittamaan verenpainelääkkeet ym.
Onnistuu se jälkeenkin, mutta vaatii kovemmat keinot. Itse pudotin lääkärin määräyksestä viisikymppisenä yli 30 kg. VLCD-valmisteilla lähti hyvin kilot pois vaikka kuinka on menopaussi ohitettu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isot rinnat ja olen laihduttanut 95 kg > 63 kg alimmillaan ja pituus 174. Yhdessä vaiheessa isot rintani oli vain sellaiset nahkapussit, kun liikuin paljon ja rasvaprosentti alhaisin koskaan. Kuppikoko meni F > D. Nykyään olen liikkunut vähemmän, painan muutaman kilon enemmän 67 kg ja outoa kyllä, kuppikokoni on jälleen F vaikka painan kymmeniä kiloja vähemmän. Rintaliivikoko tosin F75, ennen ympärysmitta isompi. Koska niin isot rinnat, niin riippumista on, mutta nyt rinnat näyttää paremmilta kuin patalappuina. Toisaalta itse haluisin pienet rinnat koska isommista koituu vaivaa.
Olipa jännä ilmiö. Se näistä kokemuksista välittyy, että voi käydä yllättävälläkin tavalla. Aivan yksilöllistä miten käy. Ainoa isompi yllätyksellinen asia mikä itselleni on käynyt rintojen kanssa oli myös yllättävä. Kun imetin, niin luulin rintojen alkavan roikkua, mutta niin ei käynytkään. Sen sijaan ongelmaksi tulivat sisäänpäinkääntyneet nännit ja pulleat, hyvin ohutta ihoa oleva nännipiha, joiden takia imetys oli alkuun todella kivuliasta. Näinhän monesti elämässä käy, että ongelmaksi tai onneksi kääntyy jokin aivan eri asia mitä aluksi luuli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aineenvaihdunta on jo hidastunut, siksi kiloja onkin kertynyt eli jotain pitää muuttaa. Olen 50+ ja meneillään on esivaihdevuodet. Kokeilen nyt jatkaa tuota pätkäpaastoa, se vähentää kaloreita sopivasti niin että ei laihdu liian nopeasti. Mutta jos se ei auta, täytyy muuttaa annoskokoja pienemmiksi päivällä.
Kiitokset vastaajille, jos en enää löydä tätä ketjua. Ap
No en nyt tiedä oliko mulla niin kovin isot rinnat, mutta sanotaan, että isohkot. Ja tosi kauniit, vaikka kolmea lasta imettänyt yhteensä 6 v. Ylipainoa ei varsinaisesti ollut, mutta siinä rajoilla, laihdutin melko nopeasti 10 kg. Koko kroppa kutistui, rinnat siinä mukana. Mitenkään ei muuten vaikuttanut rintojen ulkonäköön, mutta onhan ne pienet nyt. Toisaalta on myös hoikka vyötärö ja paljon pienempi vatsakumpare. Olen viisikymppinen ja kokonaisuuteen ihan tyytyväinen. Ja ei tullut ryppyjä lisää, eikä muutenkaan laihtuminen vanhentanut, päinvastoin, nuoremmaksi luullaan. Luulen, että yksi tekijä on just pienemmät rinnat. En sano pahalla ollenkaan (itsekin tykkäsin isommista rinnoistani tosi paljon), mutta isot rinnat jotenkin vanhentaa.
Oikeasti toimiva vinkki;
Jos kiinteytystarve on lähinnä keskivartalossa, niin hulavannetreeni on huippu!
Sain viime kesänä vanteen avulla useita senttejä pois vyötäröltä. En harrasta mittausta, joten en tarkkaan osaa sanoa paljonko lähti. Paitakoko muuttui L-M ja vyötärö tuli hienosti esiin. Ja mikä ehkä parasta: rinnat näyttää entistä paremmalta, kun makkara niiden alta suli. Mulla rasva kertyy ällöttävästi juuri rintojen alle renkaaksi 🥴
Vähän pääsi taas keväällä repsahtamaan, kun vanne jäi nurkkaan. Mutta nyt taas säännöllinen treeni on tuottanut tulosta 👍🏼