Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hajottaisit jotain töissä, kertoisitko siitä vai esittäisitkö, ettet tiedä koko asiasta mitään?

Vierailija
08.08.2020 |

Jos vahingossa rikkoisit jotain kallista, ja tiedät ettei ole mitään valvontakameroita, mistä voi todentaa että sinä rikoit sen. Mitä tekisit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikkonutkin ja kerroin siitä heti.

2/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kertoa huollolle välittömästi 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin tietenkin.

Olen rikkonut töissä vahingossa kahvikupin ja ovenkahvan. Kahvikuppi ei kiinnostanut ketään, siivosin jälkeni. Ovelle tilattiin korjaaja. Ei siis kalliita, mutta tottakai kertoisin, olisi se sitten mitä hyvänsä.

Vierailija
4/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään syytä jättää kertomatta? Senhän takia yrityksillä on vakuutukset jos jotain tollasta tapahtuu. Mieti jos sit jääki kiinni rikkomisesta JA siitä, että yritti pimittää asian? Ei varmaan jää mitään positiivista mieleen sellaisesta työntekijästä.

Vierailija
5/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron heti. Joku tulee korjaamaan asian tai ostaa uuden, ei se minun kukkarooni vaikuta mitenkään.

Vierailija
6/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron.

Vierailija
7/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas kapöntön olen paperilla tukkinut usein, liukenin paikalta.

Vierailija
8/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kertoisin. En ole tainnut rikkoa mitään, mutta kyllä työyhteisö on sentään siinä määrin terve ettei olisi juurikaan kynnystä kertoa mitä on käynyt.

Vierailija
9/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Ihan jo senkin vuoksi, että olen surkea valehtelija ja minun naamastani näkyisi heti, että minä se olin vaikka yrittöisinkin vakuutella etten tiedä asiasta mitään.

Vierailija
10/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut.

Vierailija
11/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pas kapöntön olen paperilla tukkinut usein, liukenin paikalta.

Ärsyttää niin paljon idiootit wc tukkijat . Mennään ripuloimaan kilo paskaa ja sit käytetään vielä kokonainen rulla wc paperia eikä vedetä vesssa välissä. Sitten ihmetellään oho miksi se meni tukkoon?

Vierailija
12/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoin kerran työhuoneeni ikkunan. Oli jumissa ja nykäisin kahvaa sen verran raisusti, että kahva jäi käteen ja ikkuna meni rikki. Kaikki kuulivat sen kertomattakin.

Vierailija
13/13 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytäviä tuotteita on mennyt vahingossa rikki. En ole kertonut, koska ei sen ole väliä meneekö hävikkiin myyjän vai asiakkaan vahingossa rikkomana. Syyllistä ei etsitä. Kyse ei mistään arvokkaasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi