Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita laihduttajia paikalla?

Vierailija
08.08.2020 |

Miten menee? Kerro vaikka lähtötilanteesi, missä menet nyt ja mikä on tavoite? Olisi vaan mukava vähän saada tsemppiä ja muiden innostavaa esimerkkiä :)

Aloin laihduttamaan vähän reilu vuosi sitten ja sainkin pois 15 kiloa. 95 -> 80. Olen pitkä ihminen ja normaalipainon raja on parin kilon päässä. Nyt vaan olen junnannut samassa painossa kuukausia. En siis ole edes yrittänyt laihduttaa, joten olen aika tyytyväinen ettei paino ole lähtenyt nousuun - jotain olen oppinut, vaikka on tässä kyllä tullut herkuteltua. Nyt haluaisin taas rykäistä ainakin 5 kiloa pois, niin olisin normaalipainon puolella. Sen jälkeen sitten lähtee mitä lähtee. Jotenkin vaan on motivaatio nyt hukassa :/ mikä teitä motivoi pitkässä projektissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä mitään motivaatiota tarvita. Merkitsen ruuan listaan ja lopetan kun laskuri näyttää, että päivän ruuat on syöty. Pyrin olemaan ajattelematta sitä asiaa sen enempää. Liikun sen mikä tuntuu hyvälle ja innostaa. Sitäkään en mieti sen enempää kuin, että koitan välillä pysyä päivän paikallani, mikä on vaikeinta tässä.

Vierailija
2/5 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kesäkuun alussa, tavoitteena saada n. 25-30kg pois. Nyt on tippunut 8 kg. Välillä junnaa viikon tai pari samassa painossa ja sitten taas tippuu yhtäkkiä melkein kaksi kiloa pois. Olen ennenkin laihduttanut pari kertaa ton 30 kiloa, mutta nyt olen jo yli 40 ja ei enää lähde yhtä nopeasti. Jos pääsen tavoitepainoon niin en enää ikinä anna sen nousta sieltä.

Motivaattorina toimii vaatekaapillinen ihania vaatteita kokoa 38 ja peilikuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin alkuvuodesta 100kg. Aloitin projektin maalis-huhtikuussa ja sain 16kg pois. Kesä on ollut vähän hankala. Ollaan reissattu paljon ja tykkään reissussa syödä ravintoloissa kunnolla. Parit kosteat juhlatkin mahtuneet tähän kesään. Paino on sahannut vähän ylös alas, nyt +2kg tuohon aiemmin saavutettuun painoon. Pääasia kyllä että pysynyt näissä aika samoissa luvuissa kesän ajan. Nyt yritän tsempata taas enemmän.

Vierailija
4/5 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen kirjoittelu suosii laihdutuskulttuurin ihannoimista. Itse lopetin jo aikoja sitten joulejen laskemisen. Joskus syön herkkuja ja joskus terveellisesti. Liikun. En kyttää painoa.

Vierailija
5/5 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin helmikuussa 100 kg, nyt 84 kg. Olen lisännyt liikuntaa vähitellen, uin 509-1000 vetoa päivässä ja pyrin kävelemään 12 000 askelta joka päivä. Syön vähän, mutta terveellisesti ja niin, että ei ole nälkä.