Olen huomannut että jos mies sanoo
olevansa rehellinen, onkin päinvastoin.
Tai luotettava, eipäs olekaan.
Jos retostelee olevansa hyvin toimeentuleva, onkin köyhä kuin kirkonrotta.
Onko teillä miehet aivoissa jokin päinvastoin asiat ilmoittava toiminto?
Kommentit (15)
Naiset valehtelee ihan samalla tavalla:
Kun nainee sanoo että hänellä on ollut 3 poikaystävää, hänelle on ollut 30.
Mun mies sanoo että hänellä on ollut 30 tyttöystävää, hänellä on ollut 3.
Ehkä jos ihmiselle tuntuu olevan kauhea tarve korostaa olevansa jotain, asiaan liittyy jotakin problematiikkaa ja hän ei tosiaan ole sellainen. Mullakin oli vähän aikaa miesystävä, joka heti alussa kauhealla äänellä korosti, ettei ole koskaan mustasukkainen ja että on tosi joviaali ihminen.
Hän oli aivan päinvastainen. Onneksi pääsin ihmisestä eroon.
Mutta kyllä suurin osa ihmisistä aika pitkälti on sellaisia kuin itse sanovatkin. Ehkä heillä ei ole tarvetta korostaa olemisiaan suureen ääneen. Jos joku korostaa kysymättäkin, voi huolestua.
Eikä sano olevansa varartu vaikka suoraan kysyy.
Totta. Jos pitää korostaa jotain erityisesti, niin siinä kohtaa on itsellä heikko kohta. Exäni korosti, että on kunnon mies. Joo oli, petti ja valahteli ja teki ohareita. :D
Hän myös aina kehui vanhempiaan, jotka olivat ainakin mua kohtaa todella töykeitä ja muutenkin outoja. Että juu..
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 16:05"]
Ehkä jos ihmiselle tuntuu olevan kauhea tarve korostaa olevansa jotain, asiaan liittyy jotakin problematiikkaa ja hän ei tosiaan ole sellainen. Mullakin oli vähän aikaa miesystävä, joka heti alussa kauhealla äänellä korosti, ettei ole koskaan mustasukkainen ja että on tosi joviaali ihminen.
Hän oli aivan päinvastainen. Onneksi pääsin ihmisestä eroon.
Mutta kyllä suurin osa ihmisistä aika pitkälti on sellaisia kuin itse sanovatkin. Ehkä heillä ei ole tarvetta korostaa olemisiaan suureen ääneen. Jos joku korostaa kysymättäkin, voi huolestua.
[/quote]
Mitä tarkoittaa ettei korosta olemistaan? Kysymättä kertominen jopa pahempaa. Miten sulkeutunut sä olet ja miksi oletat että kaikkien kuuluu olla samanlaisia?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 16:09"]
Totta. Jos pitää korostaa jotain erityisesti, niin siinä kohtaa on itsellä heikko kohta. Exäni korosti, että on kunnon mies. Joo oli, petti ja valahteli ja teki ohareita. :D
Hän myös aina kehui vanhempiaan, jotka olivat ainakin mua kohtaa todella töykeitä ja muutenkin outoja. Että juu..
[/quote]
Miksi pitää solvata entistään?
Eiköhän sen jo huomaa melko kauas että teillä oli eri näkemykset ja on todella kurjaa lukea miten "miehen vanhemmat solvasi sinua" - yksipuolista. En lähde mukaan tuollaiseen ollenkaan. Harvemmin ihmiset asettuu poikkiteloin, ilman syytä. Mutta toki sinä olet joku outo poikkeus: ihminen voi yksin olla kaikkea vastassa uhrina. Että juupa juu itsellesi.
Ainakin se entisesi puolusti omia vanhempiaan. Ajattele, sinulla on suhde jossa on joutunut ottamaan jonkun kannan joko on sinua vastaan tai puolella.. Surullisinta on, että sinä et mene itseesi ja koita muuttaa omaa käytöstäsi.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 16:09"]
[/quote]
Miksi pitää solvata entistään?
Eiköhän sen jo huomaa melko kauas että teillä oli eri näkemykset ja on todella kurjaa lukea miten "miehen vanhemmat solvasi sinua" - yksipuolista. En lähde mukaan tuollaiseen ollenkaan. Harvemmin ihmiset asettuu poikkiteloin, ilman syytä. Mutta toki sinä olet joku outo poikkeus: ihminen voi yksin olla kaikkea vastassa uhrina. Että juupa juu itsellesi.
Ainakin se entisesi puolusti omia vanhempiaan. Ajattele, sinulla on suhde jossa on joutunut ottamaan jonkun kannan joko on sinua vastaan tai puolella.. Surullisinta on, että sinä et mene itseesi ja koita muuttaa omaa käytöstäsi.
[/quote]
Anteeksi nyt, mutta se exäni todellakin korosti joka kohdassa, että on niin kunnon mies. Mutta petti minua siis jo ihan suhteen alkumetreillä. En tiedä miksi, olimme vielä ihan rakastuneitakin. Tapa ehkä. Kovin pitkälle se suhde ei sitten jatkunutkaan, kun ei häneen voinut luottaa ollenkaan.
Ja vanhemmista. Hän siis ihan asiayhteyksettömästikin kehui vanhempiaan usein, jopa sen jälkeen kun he eivät edes tervehtineet minua ensitapaamisessa, saati sitten jutelleet minulle. Olin odottanut, että he ovat todella mukavia ja hieman kyllä petyin. He eivät siis tunteneet minua ollenkaan, edes ikinä oleet nähteet, mutta olivat päättäneet, etteivät minusta pidä.
Mitä se kertoo heidän mukavuudestaan?
Kyllä minussa on varmaan monenlaista vikaa. Mutta nyt olen onnellisesti naimisissa oikeasti kunnon miehen kanssa ja appivanhempiin on loistavat välit.
En tiedä, miten sinä tämän asian tulkitsit. Pitääkö joku sinua huonona appivanhempana?
Jos mies kehuskelee olevansa herrasmies, on asia aina päinvastoin...
Täysin samaa voisi toki sanoa naisista.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 17:01"]
Jos mies kehuskelee olevansa herrasmies, on asia aina päinvastoin...
[/quote]
Pitää paikkansa, olen huomannut.
Kun nainen sanoo ei, hän tarkoittaa ehkä.
Kun nainen sanoo ehkä, hän tarkoittaa kyllä.
Kun nainen sanoo kyllä, hän tarkoittaa ei.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 15:53"]
Hmmm...
Tosiaan kun tapasin mieheni parikymmentä vuotta sitten väitti olevansa surkea koulussa. Meni reilu vuosi ennen kuin tajusin että asia oli aivan päin vastoin.
[/quote]
Miksi kukaan valehtelisi olevansa huono koulussa? Luuliko että et pitäisi "pingoista"?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 17:19"]
Kun nainen sanoo ei, hän tarkoittaa ehkä.
Kun nainen sanoo ehkä, hän tarkoittaa kyllä.
Kun nainen sanoo kyllä, hän tarkoittaa ei.
[/quote]
Typerä väittämä, johon raiskaajatkin vetoavat, että oli se uhri suostuvainen, kun sanoi pontevasti, että ei. :( :p
Minulle ainakin ei on ei ja kyllä tarkoittaa kyllä.
Ehkä on ehkä ja
en tiedä tarkoittaa sitä, että en tiedä.
Hmmm...
Tosiaan kun tapasin mieheni parikymmentä vuotta sitten väitti olevansa surkea koulussa. Meni reilu vuosi ennen kuin tajusin että asia oli aivan päin vastoin.