Good Girlsin kauden 3 kokonaan katsoneet!
Aah ihana sarja, paranee vain kausi kaudelta.
Ainoa mikä riso oli se ettei Rion ja Bethin välillä tapahtunut mitään seksuaalista,vaikka jatkuvasti kipinää ja jännitettä heidän välillään on!
Yhtä asiaa en ihan tajunnut. Miksi Beth meni kertomaan Riolle poreallas-bisneksestä jota voi käyttää rahanpesuna? Sitten kun Rio sanoi että joo ok, tehdään sitten niin, niin Beth alkoi vinkumaan että se on hänen bisenksensä ja pitääkä hänen sekä painaa että pestä rahat.
Kommentit (11)
Ääh mäkin toivoin että Rio olisi antanut Bethille kunnon kyydit, viimeistään siinä vaiheessa kun heitti sen bilispallon sinne seinään. :D Luulen että Beth toivoi heidän auttavan pesemisessä. Joko siellä poreallas-kaupassa tai edelleen autopesulassa. Koska nythän Rio ei tee sen rahan eteen mitään, mutta vaatii silti osuuttaan.
Mua harmittaa myös että Rio ja Beth ei päätyneet yhteen. Vaikka eihän niiden suhde terve ole tuollaisenakaan :D
Siitä poreallasbisneksestä mun käsittääkseni Bethin oli pakko kertoa, koska Rio halusi että hän esittää vakavasti otettavan keinon pestä rahaa.
Kuka on teidän inhokkihahmo? Tällä kaudella se pikkusisko jonka nimeä en muista alkoi ärsyttämään ja se miten se piiritti sitä psykologia ja yritti taas vampata ex-miestänsä.
Toivoisin toisaalta että sellomies ampuu Rion, koska on niin ilkeä psykopaatti. Mutta toisaalta on niin hot että olisi kiva että pysyy sarjassa edelleen.
Ärsyttävä se OITNB:stä tuttu vartija, joka on nyt poliisina tuossa. En vaan voi sietää sitä. :D
Minä en taas ymmärrä miten ne sitä rahaa pesee? Beth vie aina monta laatikollista rahaa pahiksille jotka tuovat sitten kassillisen/kirjekuorellisen takaisin.
Ohis, eikö Deanin alapää ottanut osumaa tai jotain silloin kun Rio ampui häntä? Muistan että oisko ollut 2.kaudella kun Dean raivosi Bethille jotain että: "Joo muistaakseni minulla oli joskus pe nis jolla tehtiin lapsia."
Ja oli ihan paskana siitä.
Nyt sitten "korjaantunut" ja Beth yritti tulla raskaaksi. Liekkö jotain mennyt Deanilla sököksi kun ei onnistunut
Vierailija kirjoitti:
Minä en taas ymmärrä miten ne sitä rahaa pesee? Beth vie aina monta laatikollista rahaa pahiksille jotka tuovat sitten kassillisen/kirjekuorellisen takaisin.
Se pahisten tuoma raha on ennakkoon seuraavaa satsia varten, tuovat pieniä seteleitä joiden materiaalista nuo sitten tekevät isompia. Eli dollarit muuttuu kympeiksi, vitoset satasiksi jne.
Minua itketti kun ampuivat sen aasialaisen tytön. 😢 Kävi niiin sääliksi sitä ja sen poikaystävää.
Ehkä tulee joku käänne 4.kaudella että sellomies epäonnistuu/saa sydärin/jää kiinni tms ja Max ampuu kuin ampuukin Rion psykoosissa.
Toivoisin että Riolle ja Bethille tulisi kunnon lovestory. Tuskin mahdollista, Rio on ihan hullu.
Rio saa varmasti selville että Beth on palkannut salamurhaajan ja tappaa Sellomiehen. Sitten on Bethillä taas kuumat paikat. Todennäköisesti Rion tappaa jossain vaiheessa joko Dean tai sen kiltin ammutun tytön poikaystävä. Sitten sarja loppuu tai tilalle tulee joku toinen hot pahis. Vaikka voiko Rioa hotimpaa olla??
Manny Montanalla on oikeasti sellainen ääni, ei vaan pelkästään sarjaa varten puhu noin.. aah.
Beth on ärsyttävä! 😝 En voi sietää hänen yliviatonta puhetapaa ja bambinkatsetta Kauhean itsekkään oloinen ihminen, muka kiinnostunut muista ihmisistä, mutta oikeasti omaan napaan tuijottava narsisti.
Sitten ihan itkusilmässä kun joku pahis tulee pihalle tai pikkasen kovistelee.
Koska Rio pakotti. Vaati, että Bethillä on systeemi rahan pesuun. Vaati saada tietää sen ja kun se osoittautui hyväksi, päättikin, että Beth saa hoitaa hänen puolestaan kaiken. Ja tämän kaiken voi tehdä siksi, että on 3. kauden alusta asti uhannut tappaa Bethin ja kiristää sillä. Siksi naiset palkkasivat palkkamurhaajan eliminoimaan Rion.