Mieheni masentuu kun käy uimarannalla
Mies itse on hyvässä kunnossa, mutta minä olen muhkurainen persjalkainen läski. Mies masentuu aina kun olemma uimarannalla, koska hän havaitsee kuinka kamalassa kunnossa olen ja kuinka ranta on täynnä kauniita naisia pikkubikineissään. Naiset taitavat jopa ihmetellä, että miksi mieheni on tälläisen virtahevon kanssa. Eilen oli taas tällainen päivä.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 17:25"]
Siellä elixiassa on jopa hyvin toimiva lapsiparkki. Olet vaan laiska.
[/quote]
Viekö joku ihan oikeasti sinne muksunsa?! Ihan kauhea paikkahan se on. Miksei mies voisi vahtia lapsiaan?
[/quote]
ainakin Ruoholahden Elixian lapsiparkki oli loistava. Mulla mies vuorotyössä ja itse säännöllisessä päivätyössä. Oli mukava säästää ne yhteiset vapaat hetket koko perheen yhdessäoloon eikä siihen, että toinen on kuntoilemassa ja toinen vahtii lapsia.
Joo, mutta niinpä mullekin kävi, että jaksoin vuoden käydä Elixiassa. Sen jälkee. Se vaan jäi, eikä 72 euron kuukausimaksun maksaminen laihduttanut muuta kuin pankkitiliä. En vaan pidä niistä Elixian puolen tunnin "tehotreeneistä", joissa 5-10 minuuttia menee aina tunniN aloitteluun ja on itse liikunnasta pois. Käyn nykyään Motivuksessa. Sopii mulle paremmin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 14:09"]
(Kävely)lenkkeile vaikka jos ei huvita käydä salilla. Etkö halua pitää itsestäsi huolta? Kuulostat masentuneelta ja tartutat sen mieheesikin.
[/quote]
Luultavasti on mies tartuttanut ap.n. Kuka puoliso nyt tuolla tavalla asian ilmaisisi. Selkeää itsetunnon alas polkemista. Ei kovin motivoivaa tai rakentavaa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 17:25"]
Siellä elixiassa on jopa hyvin toimiva lapsiparkki. Olet vaan laiska.
[/quote]
Viekö joku ihan oikeasti sinne muksunsa?! Ihan kauhea paikkahan se on. Miksei mies voisi vahtia lapsiaan?
[/quote]
ainakin Ruoholahden Elixian lapsiparkki oli loistava. Mulla mies vuorotyössä ja itse säännöllisessä päivätyössä. Oli mukava säästää ne yhteiset vapaat hetket koko perheen yhdessäoloon eikä siihen, että toinen on kuntoilemassa ja toinen vahtii lapsia.
Joo, mutta niinpä mullekin kävi, että jaksoin vuoden käydä Elixiassa. Sen jälkee. Se vaan jäi, eikä 72 euron kuukausimaksun maksaminen laihduttanut muuta kuin pankkitiliä. En vaan pidä niistä Elixian puolen tunnin "tehotreeneistä", joissa 5-10 minuuttia menee aina tunniN aloitteluun ja on itse liikunnasta pois. Käyn nykyään Motivuksessa. Sopii mulle paremmin.
[/quote]
Eikö sun mieskään harrasta mitään vai oletko sinä ainoa joka uhrautuu tuolla tavalla yhteisen ajan vuoksi. Vai onko miehenkin harrastuspaikalla lapsiparkki :)Just asking.
Voih...sama täällä, mieheni sanoi eilen; "ellet ole HUOMISEEN mennessä laihduttanut 10 kg, hän lahtee " että sellasta avioelämää,,, joo, ja laidutettavaa olis n 25 kg
No me oltiin eilien uimarannalla ja tulin oikein iloiseksi; rantahan oli täynnä mua lihavampia ja muhkuraisempia naisia, oli raskausarpia, pömppömahoja, suonikohjuja ja siellä vaan iloisesti kekkuloivat bikineissä. Mulla oli häveliäästi uimapuku ja enimmän osan ajasta vielä pikkumekkokin. Huomenna meen ostaan bikinit.
Jos haluat nopeasti tuloksia vartalosi suhteen, niin ala heti karppaamaan, kävelemään pitkiä lenkkejä reipasta tahtia sekä tekemään callanetics-jumppaa. Lupaan ja vannon tuloksia kolmessa kuukaudessa. Been there, done that!
Mä olen myös ollut rannoilla ja huomannut saman. Itse en edes ole mikään sotanorsu, mutta silti melkein rannan lihavimpia.
Mistä tiedät, että miehesi masentuu rannalla käymisestä? Sanooko hän asiasta jotain vai mistä keksit moisen? Mä olen siitä onnellisessa asemassa, että vaikka mulla on selluliittia polviin saakka ja vatsa roikkuva taikina, niin silti mieheni rakastaa mua.