Mitä teit vuonna 1996?
Mä kävin lukion toista vuotta. Kesällä taisin olla puutarhahommissa ja poimimassa mansikoita. Seurustelin mua vuotta vanhemman pojan kanssa. Hän ehdotti kihloihin menemistä jonka jälkeen otin äkkiä jalat alleni :D Sitten aloin pian seurustelemaan ulkopaikkakuntalaisen kanssa. Meillä oli välimatkaa melkein 100 kilometriä ja se mies ajoi sen välimatkan päivittäin sen puolen vuoden ajan mitä me seurusteltiin.
Kommentit (50)
Aloitin opiskelut Oulussa. Silloinen avokkini muutti opintojen perässä etelään.Itsenäistymisen aikaa ja hurja opiskelija elämä :D Siitä miehestä tuli ensimmäinen aviomieheni ja lasteni isä.Nykyään kaikki on toisin..Mutta 1996 vuoden opiskelijahaalarit on varastossa muistojen laatikossa <3
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:37"]Meillä oli välimatkaa melkein 100 kilometriä ja se mies ajoi sen välimatkan päivittäin sen puolen vuoden ajan mitä me seurusteltiin.
[/quote]Annoitko pillua joka päivä?
[/quote]
En antanut kertaakaan. Menetin neitsyyden vasta seuraavana vuonna ihan toiselle tyypille.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:37"]Meillä oli välimatkaa melkein 100 kilometriä ja se mies ajoi sen välimatkan päivittäin sen puolen vuoden ajan mitä me seurusteltiin.
[/quote]
En antanut kertaakaan. Menetin neitsyyden vasta seuraavana vuonna ihan toiselle tyypille.
[/quote]Ok, no mahtoi miestä jälkikäteen harmittaa autossa hukattu aika ja taivaan tuuliin poltetut bensalitrat...
Pääsin yläasteelta ja aloitin lukioin. Vietin mahtavassa kaveriporukassa kaikki viikonloput ja muutkin vapaa-ajat. Oltiin aika "hurjia" nuoria :) Hauskoja muistoja todella paljon tuolta ajalta.
Tapahtumarikas vuosi elämässäni. Muutin ekaan omaan asuntoon vuoden alussa ja ajattelin viettää villiä sinkkuelämää, mutta tapasinkin miehen abiristeilyllä. Kirjoitin ylioppilaaksi, mulla ei ollut yhtään rahaa, ei töitä, ei mitään järkevää tekemistä, mutta olin kuin pumpulissa, koska olin RAKASTUNUT.
Kirjoitin ylioppilaaksi, pääsin yliopistoon ja muutin pois kotoa.
Sain ylioppilaslahjaksi vanhemmiltani kännykän, mikä oli harvinaista vielä. Syksyllä sitten kokeilin nettiä ensimmäistä kertaa, ei oikein tiennyt vielä, että mitä siellä oikein olisi. Päärynäsiiderin juominen oli vähän noloa ja yritinkin oppia juomaan olutta.
Ranskan ydinkokeet huolestuttivat alkuvuodesta ja se jos saa hullun lehmän taudin. Paras tv-ilta oli tiistaisin, kun tuli Salaiset kansiot. Kuuntelin Oasista, Bluriä ja muuta brittipoppia.
Tuohon aikaan seurustelin ja olin umpirakastunut. Välimatkaa oli paljon mutta onneksi mulla oli säästössä kesätyörahaa jolla sain ostettua junalippuja poikaystäväni luo.
En päässyt ammattikorkeaan, menin tietotekniikkakurssille ja tutustuin internettiin; rakentelin kotisivuja ja chattailin ahkerasti ulkomaisissa chateissa. Tuon ajan chattikavereista kaksi on nyt facebook-kavereita, vaihdellaan yhä kuulumisia vaikkei edelleenkään olla koskaan tavattu livenä. :)
Olin lukion tokalla. Se oli vaikein vuosi, toinen parhaista kavereistani oli kadonnut seurustelusuhteeseen ja toinen löysi uuden parhaan kaverin. Jäin yksin, olin masentunut ja toivottoman ihastunut yhteen poikaan, ihastuskin oli toivoton. Olin hyvin onneton vuonna 1996.