Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit vuonna 1996?

Vierailija
29.07.2013 |

Mä kävin lukion toista vuotta. Kesällä taisin olla puutarhahommissa ja poimimassa mansikoita. Seurustelin mua vuotta vanhemman pojan kanssa. Hän ehdotti kihloihin menemistä jonka jälkeen otin äkkiä jalat alleni :D Sitten aloin pian seurustelemaan ulkopaikkakuntalaisen kanssa. Meillä oli välimatkaa melkein 100 kilometriä ja se mies ajoi sen välimatkan päivittäin sen puolen vuoden ajan mitä me seurusteltiin.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttasin kurahousuissa pitkin pihaa.

Vierailija
22/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytin kymmenen. Osallistuin laulukilpailuun. Vaihdoin lajia. Oli kaikkiaan siistiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:51"]

Olin kolmen lapsen äiti ja eroamassa, Nokialla töissä. Exällä menee edelleen huonosti ja minulla hyvin :)

[/quote] No exä oli väkivaltainen alkoholisti ja nitisti minut melkein, 10 vuotta häiritsi ja uhkaili eron jälkeen ja lapsilla oli pahoja ongelmia. Ihan itse olen kamppaillut lasten ongelmien ja elämäni kanssa ja kyllä, olen iloinen että minulla ja jo aikuisilla lapsilla menee hyvin nykyään. Exän elämä ei kiinnosta minua tippaakaan, hymiö oli minun elämälleni tarkoitettu.

Jippii? Exällä menee melkein 20 vuoden jälkeen edelleen huonosti ja sä oot siitä asiasta iloinen. Aika pitkään jaksat olla katkera.

[/quote]

Vierailija
24/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin. Syksyllä aloitin merkonomiopinnot (vaihdoin ammattikorkeasta kauppaopistoon). Olin lukion jälkeen pitänyt yhden välivuoden töissä ja opiskellut vuoden (95-96) AMK:ssa ja sitten syksyllä -96 lähdin kauppaopistoon.

Vierailija
25/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täyttämässä elokuussa viisivuotta ja alotin vikan vuoden perhepäivähoidossa, loppuvaiheessa olin siellä yksin (hoitoädin lapset jo kouluikäsiä ja lopetteli hoitajana toimintaa, odotti et mä meen eskariin ja lopetti sit) kun muut hoitolapset oli jatkanu eskariin/muualle/kouluun.
Niin joo noihinaikoihin sairaustuin keliakiaankin.

Vierailija
26/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotta sitten tähän aikaan olin viimeisilläni raskaana. Nyt se raskaus viilettää tuolla tyttökaverinsa kanssa pitkin poikin : )

Vierailija
27/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni oli 2v, oltiin erottu tytön isän kanssa edellis vuonna ja olin yksin. Meillä oli exän kanssa kuitenkin hyvät välit ja silleen yhdessä tyttöä kasvatettiin. Opiskelin toimistosihteeriksi ja kävin samalla töissä (yksi elämäni parhaimmista työpaikoista), valmistuin vuoden lopulla :) Vapaat viikonloput juhlin railakkaasti. Aivan ihanaa nuoren aikuisen elämää vietin!

Vierailija
28/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhin aikoihin vuotta odotin viimeisilläni toista lastamme pinna kireällä. Esikoinen oli edellisvuonna kuollut kohtuun lasketun ajan kynnyksellä ja pelkäsin sen toistuvan. Tyttö syntyi kuitenkin elävänä elokuussa. Siinäpä sen vuoden suurin tapahtuma.

Vierailija
29/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytin tammikuussa 22v ja samaisena päivänä lähdin synnyttämään neljättä lastani. Avioliitto rakoili. Sain eka kerran tuntee miltä miehen nyrkki tuntuu silloin kun sillä lyödään... jne jne, eli ei ihan mahtavin vuosi muistoissani. 

Vierailija
30/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin makkaraa ja seurasin Atlantan olympialaisia.

Vierailija
31/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin, että olisi jo vuosi 1997 ja pääsisin yläasteelle.

Vierailija
32/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 13:11"]

1996 odotin seitsemättä lastani, opiskelin ylipistossa kasvatustieteitä (toinen koulutus), viljelin kotona kotitarpeiksi (oli elikoitakin) ja toimin aktiivisesti hyväntekeväisyystyössä.

[/quote]

:D:D

Vierailija
33/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella. Surkein aika koskaan olla teini tuo 96? Ei ainakaan yhtään hittiä tai leffaa ole jäänyt elämään noilta ajoilta, sillai et hitsi muistatteko tän...

Vierailija
34/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä aloin odottaa esikoistani ja vuoden lopulla tunsin ensimmäiset liikkeet, mutta ei ollut ketään, kenelle niistä kertoa. 

Vierailija
35/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 8-vuotias, kävin toista luokkaa. Sinä vuonna vanhempani erosivat, muutimme ja koulukin vaihtui. Samana vuonna myös isäni sairastui vakavasti, eikä koskaan toipunut ennalleen. Ei ollut kovin valoisa vuosi. =(

Vierailija
36/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5-vuotias. Onnellisena leikin päivät pitkät vailla huolia ja murheita :)

Vierailija
37/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli sen vuoden alussa 8 kk ja olin vielä 2 kk kotona, sitten palasin töihin.

Vierailija
38/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ylä-asteelta ja olin nörtti.

Pelasin yöt ja päivät mm Command & Conqueria, Daggerfallia, Duke Nukem 3D:tä (modeemin välityksellä kaveria vastaan), selasin nettiä Netscape Navigatorilla ja soittelin purkkeihin (joiden piti olla samalla suuntanumeroalueella, ettei kävisi liian kalliiksi). Sosiaalinen elämä oli siis verkossa jo tuolloin.

Vierailija
39/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ala-asteen ja pikkuveljeni syntyi, muutettiin isovanhempien luota omaan kotiin :)

Vierailija
40/50 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3 ½ kk venäjällä töissä...tienasin ihan helvetisti. vaikka elin leveästi, niin rahaa jäi säästöön ja ostin sijoitusasunnon helsingin keskustasta jonka omistan edelleen. Tein asuntokaupat etänä moskovan suurllähetystössä. Silloinen pomoni määräsi minut lopulta suomeen...mikä oli sääli!

Tutustuin  venäläiseen kulttuuriin ja erityisesti  perhetyttöihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän