oletko kateellinen isorintaisille naisille?
kertokaa oi rusinarinnat ja muut lattatissit, mitä se teidän persettä kaivelee, jos joku isorintainen nainen kulkee pursuavassa topissa?? tännekkin siitä joku taas kirjoitti..
tosiasiassa pelkäätte miehenne haluavan päästä niitä nuolemaan ym. eli tiedätte että 99, 9% miehistä, eli myös sinun armaasi, haluaa ja himoitsee isoja, kunnon rintoja. eikä teillä niitä ole.. voih voih ja voih...
Kommentit (22)
Jos mieheni himoitsee isoja tissejä, niin siinähän himoitsee. Mitä minä asialle voin tehdä? Kärsiä huonosta itsetunnosta ja hommata silikonit vai?
En ole, todellakaan. En yhtään tykkää isoista rinnoista. Etenkään hoikilla, jotenkin tulee liian tyrkylle. Itselläni on pieni b ja olen todella tyytyväinen. Mun puolesta mies saa ihan rauhassa tykätä isoista rinnoista, kyllähän mäkin tykkään lihaksikkaasta pepusta vaikka miehelläni on ihan olematon :D
Ja siis voi isot rinnat varmasti ihan hyvännäköiset olla, en vain itselleni sellaisia haluaisi missään nimessä.
Eikä todellakaan käy kateeksi. Hän itse yrittää piilottaa niitä, kärsii ja häpeää. Niska- ja selkäsärkyjen lisäksi ne aiheuttavat hänelle henkisiä paineita, kun hän ei saa niitä piiloon mitenkään. Eivätkä ne todellakaan näytä miltään Pamela Andersonin rinnoilta, vaan ovat tosi riippuvat ja täynnä raskausarpia.
Että kiitos vaan huolenpidosta, olen ihan onnellinen a-tisuineni. Ja kun mieskin tykkää, niin sovitaanko että meitä on aika moneen junaan ja jotkut jää jopa pysäkille... Kaikki eivät himoitse yhtä ja samaa.
Ei Victoria Beckhamin tissit ole isot oikeasti vaan feikit. Kuka tahansa pystyy saamaan tuollaiset tekotissit jos vain on rahaa ja halua. Oikeasti Isorintaiset ovt aina isoja muutenkin, oikeat tissit kun ovat suurimmaksi osaksi rasvakudosta.
Ei isorintainen ole aina tukeva, tuossa linkissä se todistetaan. Mahtaa vaan pikkurintoja se kadettaa
Isot tissit tarkoittavat mulle siis sellaisia " läskitissejä" tai kovia jättimäisiä silikoneja, ei tuollaisia tavallisen kokoisia. t. 17
yrität väittää. Kyseessä on italian kahdenkymmenen vuoden takainen ehkä suurimpia seksisymboleita ja eroottisen elokuvan tähtiä, mitä siinä maassa ollut. Ja isoina hänen luonnollisia rintojaan on aina pidetty
Tuskailtuani bikiniostoksilla monen monituista kertaa, voin sanoa rehellisesti että haluaisin itselleni pienet rinnat! Oikeasti! Ei tosiaan ole kivaa, eikä vain yksien bikinien etsinnän takia, vaan sen takia etten kestä kun miehet toljottaa kuin vajaaälyiset ja kuolavana roikkuu suupielistä :( Eikä ole kivaa kun rinnat painavat niin että hartiota särkee. Eikä ole helppoa löytää sopivan kokoisia puseroita eikä takkeja :( Menisin heti pienennysleikkaukseen jos saisin rahat siihen! B-kuppi ois kiva, tai vaikka sitten se A. Toivoin että rinnat ois pienentynyt imetyksen jälkeen, kuten kait monilla niin tekee, mut eipä vaan pienentynyt..
D80 on koko (bikineistä piti ostaa koko 40F, EI NAURATA!)
No varmasti osa onkin (siksihän niitä silikoneja otetaankin) mutta että ihan kaikki :D
Pienet rinnat on pop!
ja pursuavat paidasta kuin paidasta ja hikoavat helteellä ja tuntuvat tukalilta ja kiertyvät kyljen alle nukkuessa. En kadehtisi.
mutta rehellisesti sanottuna olen kateellinen pienirintaisille, koska en jaksa omia rintojani enään..
Tanssin villisti riemusta kun sain ihanat pikkutissini pitkän imetyksen jälkeen takasin. Pelkäsin jo että jäävät karseiksi " katsomuautareiksi"
Olen pienitissinen ja liikkuminen on helpompaa näin. Kokemusta isoista tuli, kun raskaana ollessa tissit paisuivat, jo kävelykin repi niitä alaspäin - yhtä tuskaa!!! En ole kade, minusta on mukava jumpata ja juosta =) ilman tuskaa.
kun laihdutin
Niskasärkyjä ja muita ryhtiongelmia en kaipaa
Enkä rintasyöpäriskiä.
Joskus silloin kun bikinit eivät tunnu sopivilta toivoisin hiukan täydennystä.
Ja kyllä jos voisin jotain nappia painaa ottaisin itselleni jonkun b-kupin, mutta en sitä suurempia.
Ja uskon kyllä, että suurinosa miehistä pitää isoista rinnoista (myös oma mieheni), mutta onneksi suurin osa pitää tärkeämpänä sitä tissien kantajaa ;)
en ole kade tissien koosta. mulla on ihan näpsäkät ja pystyt b-kupin tissit. en juuri uhraa tisseille ajatustakaan, hyvinpä nuo tuossa roikkuu.
Vierailija:
en ole kade tissien koosta. mulla on ihan näpsäkät ja pystyt b-kupin tissit. en juuri uhraa tisseille ajatustakaan, hyvinpä nuo tuossa roikkuu.
mutta kernaasti huolisin timmin kropan ja pystyt tissit.