Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luksuslaukku/Epävarmuus

Vierailija
29.07.2013 |

Onhan tämä ollut tiedossa jo pitkään:) Luksusrouvat ovat aikojen alusta osoittaneet statustaan aviovaimoina mieheltään saamien lahjojen avulla. Kirjoista voi lukea kuinka entiseen aikaan rikkaat miehet ostivat vaimoilleen jotakin todella kallista ja haluttua jäätyään kiinni avioliiton ulkopuolisesta suhteesta ja silloinkin kun julkisuudessa tätä epäiltiin.

Nykyään naiset joiden miehillä (tai joilla miestä ei ole ollenkaan) ei ole varuksia tai haluja ostella luksuslahjoja hyvittelevät mieltään ostamalla luksustuotteita itse. Jopa viimeisillä pennosillaan. Järkkyä!

Käynpä nyt naureskelemassa muutamia blogeja...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun mies ostaa mulle kyllä noita laukkuja. Ei tarvi omia rahoja tuhlata. T: luksusrouva

Vierailija
2/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ostan itse luksukseni omilla rahoilla eikä tulisi mieleenkään että mies niitä mulle hankkisi. Oonko mä nyt jotenkin epävarma vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:09"]

No mä ostan itse luksukseni omilla rahoilla eikä tulisi mieleenkään että mies niitä mulle hankkisi. Oonko mä nyt jotenkin epävarma vai?

[/quote]

Sama homma, ostan luxuslaukkuni ihan itse. Epävarma sitten kai?! 

Vierailija
4/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo, tutkimusten mukaan olette epävarmoja:) Ehkä teidän miehet ostelee niitä laukkuja jollekin muulle:D 

Vierailija
5/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan luksukseni itse, sekä laukut että autot. Repikää siitä.

Vierailija
6/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli juttua:

Yhdysvaltalaisessa Minnesotan yliopistossa tehty tutkimus antaa kuitenkin luksuskäsilaukkujen käyttämiselle järkeenkäyvän selityksen.

Kallis käsilaukku voi nimittäin pitää miehen loitolla muista naisista. Asiastauutisoi yhdysvaltalaislehti the Huffington Post perjantaina.

Minnesotan yliopiston tutkijat tekivät sarjan testejä, joihin osallistui 649 eri-ikäistä ja erilaisissa parisuhdetilanteissa olevaa naista.

Tutkimustulosten mukaan naiset käyttävät merkkikäsilaukkuja viestittääkseen muille naisille olevansa sitoutuneita olemassa olevaan parisuhteeseensa.

- Kun nainen käyttää suunnittelijoiden tekemiä merkkituotteita, viestittää hän muille naisille, että ”pysy loitolla miehestäni”, tutkimuksen tekemiseen osallistunut Vladas Griskevicius kertoo Huffington Postin haastattelussa.

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288585450734.html

Jotenkin kuulosta aaika koomiselta minun korvissani :)

Vierailija
7/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko sä demari?

Vierailija
8/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 - joo, kuulostaa todella hassulta jos itse ostamani laukku kaiken muun lisäksi vielä karkottaa naiskärkkyjät mieheni lähistöltä :D  Varsinainen monitoimibägi!

Vierailija
9/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse jos jollakin on luksuslaukku, vaikka arvostankin enemmän sellaisia laukkuja jotka eivät "huuda" mitä merkkiä ovat :) Jos olisin varakas niin enköhän itsekin ostaisi jonkun kalliimman laukun ainakin silloin tällöin, ne kun usein kestävät halpislaukkuja kauemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä