Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaippojen hinnoista

Vierailija
29.07.2013 |

Miksi itkette vaippojen hintaa ? Jos vaippoihin menee yksi euro päivässä eikä siihen ole varaa niin olisko kannattanu miettiä vähän ennenku niitä lapsia hankkii. ?? Yksi lapsi kuluttaa kokonaisuudessaan n. 5000 vaippaa ja yksi vaippa maksaa keskimäärin 20 snt. Eli yhden lapsen vaippohin menee 1000 € joka jakautuu vajaalle 3vuodelle. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse itkeä, kun käytetään kestovaippoja. Kertakäyttövaippoja käytetään vain yöllä ja reissussa.

Vierailija
2/6 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 09:03"]

Ei tarvitse itkeä, kun käytetään kestovaippoja. Kertakäyttövaippoja käytetään vain yöllä ja reissussa.

[/quote]

En tiennytkään, että kestovaipat ovat ilmaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 09:03"]

[/quote]

En tiennytkään, että kestovaipat ovat ilmaisia.

[/quote]

Eivät ne ole ilmaisia, mutta tulevat huomattavasti halvemmiksi. Meillä osa vaipoista ja villahousuista on ollut käytössä jo yli vuoden, ja esim. huutiksesta ostamani imupaketti (sis. 15 imua) maksoi postikuluineen 7 euroa.

Vierailija
4/6 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaipoista puheenollen, ostatko itsellesikin alushousut kirpparilta ? Hyi hitto!! En IKINÄ laittais jalkaani toisen ihmisen vanhoja alushousuja. Puhumattakaan että käyttäisin lapsellani toisen lapsen vanhoja paskavaippoja! Ajatelkaa nyt vähän.

Vierailija
5/6 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä koskaan kuullut, että kukaan valittaisi vaippojen olevan kalliita. Mutta kyllä suurin osa varmaan hintoja tutkivat, koska niissä kuitenkin on eroja.

Vierailija
6/6 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle valitetaan usein että vaipat on kalliita. Ite en oo huomannut. Mulla on esikoinen 4 vuotias ja kuopus 1,5 vuotta ja oon maksanut niiden käyttämistä vaipoista yhteensä ehkä 350-450 euroa. Takaisin saan ainakin satkun sit kun myyn ne pois, enemmänkin jos jaksan nähdä vaivaa nettikirpparille laittamisessa (en jaksa).