Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka ette aio äänestää Perussuomalaisia

Vierailija
07.08.2020 |

Olkaapa hyvä ja kertokaas miten Suomi enää nostetaan tästä suosta?
Perussuomalaisilla olisi tähän resepti. Miksi se ei teille kelpaa`?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö Turkin, Ukrainan ja Puolan menosta? Minä en. Siksi persuresepti ei kelpaa minulle.

Ööh, Turkkia johtaa islamisti. Mitä taas tulee Puolaan niin jos vaihtoehtona on maa, jossa nainen ei saa mukavuusabortteja vs maa, jonka pääkaupunkiseutua on yhtä No Go Zonea niin valitsen ensimmäisen.

Vierailija
22/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki persut on homoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on tyhmempien ihmisten kokoomus tyhmemmille äänestäjille.

Äänestä persuja tai äänestä kokomusta = ihan sama

Vierailija
24/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion äänestää perussuomalaisia ensimmäistä kertaa.

Okei. Ketä kiinnostaa?

Vierailija
25/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavia kommentteja. Perjantai-iltana on fiksua porukkaa palstalla.

Ei ole minullekaan selvinnyt mikä on persujen resepti. M muutto ei minua häiritse. Se on niin vähäistä nykyään.

Kun persut oli hallituksessa 30 tuhatta tuli vaivatta maahan.

Joku kommentoi, että suurin osa suomalaisista on tyytyväinen hallitukseen. Minä olen yksi heistä.

Olen eläkeläinen jolla ei ole mitään valittamista.

Vierailija
26/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpitön kysymys vihervasemmistolle. Kuinka monen suomalaisen naisen ja lapsen pitää joutua rikastutetuksi, että olette valmiit 1. karkottamaan nämä rikastuttajat Suomesta ja 2. olla ottamatta uusia rikastuttajia Suomeen?

Vierailija
27/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö Turkin, Ukrainan ja Puolan menosta? Minä en. Siksi persuresepti ei kelpaa minulle.

Ööh, Turkkia johtaa islamisti. Mitä taas tulee Puolaan niin jos vaihtoehtona on maa, jossa nainen ei saa mukavuusabortteja vs maa, jonka pääkaupunkiseutua on yhtä No Go Zonea niin valitsen ensimmäisen.

Haloo! Suomalaisten ei tarvitse valita sen enempää länsisloboniaa kuin uusislamistaniakaan.

Pidetään me vain pohjoismainen demokratiamme.

Vierailija
28/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Persuilla sama resepti kuin vuonna 2015? Kovasti te Persut uhoatte mutta sitä reseptiä ei kukaan teistä ole vielä kertonut.

Vierailija
29/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilpitön kysymys vihervasemmistolle. Kuinka monen suomalaisen naisen ja lapsen pitää joutua rikastutetuksi, että olette valmiit 1. karkottamaan nämä rikastuttajat Suomesta ja 2. olla ottamatta uusia rikastuttajia Suomeen?

Miten tämä liittyy persujen reseptiin nostaa Suomi koronan jälkeisestä taloudellisesta ahdingosta?

Vierailija
30/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset - paljon puhetta, ei lainkaan tekoja. Se ei ole minun Suomeni menestysresepti. 

Vierailija
31/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule ei mitään keskariakaan äänestetä.

Vierailija
32/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule ei mitään dokaamustakaan äänestetä.

Vierailija
33/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille tiedoksi, että siellä somessa huutamalla ei Suomea nosteta mihinkään.

Vierailija
34/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo! Suomalaisten ei tarvitse valita sen enempää länsisloboniaa kuin uusislamistaniakaan.

Pidetään me vain pohjoismainen demokratiamme.

Mitenkäs me se pidetään kun Ohisalot sun muut on haalimassa ISISläisiä tänne?

Vierailija
35/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilpitön vastaus sinulle. Ilmeisesti väri on sinulle kriteeri karkoituksissa ja rangaistuksissa. Meille normaaleille ei. Olen valmis karkoittamaan kaikki väärintekijät, myös teidät persut, jos kriteeristö on kaikille sama.

Ja tuo toinen: mikä on kriteeri rikastuttajalle? ulkomaalaisuus, asuinalue, uskonto vai mikä?

Vierailija
36/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy persujen reseptiin nostaa Suomi koronan jälkeisestä taloudellisesta ahdingosta?

Ei mitenkään. Mutkun meillä on vain tämä yksi asia, josta osaamme puhua.

t. Persut

Vierailija
37/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isolla osalla naisista on eräs seksuaalifantasia.