Te, jotka ette aio äänestää Perussuomalaisia
Olkaapa hyvä ja kertokaas miten Suomi enää nostetaan tästä suosta?
Perussuomalaisilla olisi tähän resepti. Miksi se ei teille kelpaa`?
Kommentit (37)
Persut on tyhmempien ihmisten kokoomus tyhmemmille äänestäjille.
Äänestä persuja tai äänestä kokomusta = ihan sama
Vierailija kirjoitti:
Aion äänestää perussuomalaisia ensimmäistä kertaa.
Okei. Ketä kiinnostaa?
Loistavia kommentteja. Perjantai-iltana on fiksua porukkaa palstalla.
Ei ole minullekaan selvinnyt mikä on persujen resepti. M muutto ei minua häiritse. Se on niin vähäistä nykyään.
Kun persut oli hallituksessa 30 tuhatta tuli vaivatta maahan.
Joku kommentoi, että suurin osa suomalaisista on tyytyväinen hallitukseen. Minä olen yksi heistä.
Olen eläkeläinen jolla ei ole mitään valittamista.
Vilpitön kysymys vihervasemmistolle. Kuinka monen suomalaisen naisen ja lapsen pitää joutua rikastutetuksi, että olette valmiit 1. karkottamaan nämä rikastuttajat Suomesta ja 2. olla ottamatta uusia rikastuttajia Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö Turkin, Ukrainan ja Puolan menosta? Minä en. Siksi persuresepti ei kelpaa minulle.
Ööh, Turkkia johtaa islamisti. Mitä taas tulee Puolaan niin jos vaihtoehtona on maa, jossa nainen ei saa mukavuusabortteja vs maa, jonka pääkaupunkiseutua on yhtä No Go Zonea niin valitsen ensimmäisen.
Haloo! Suomalaisten ei tarvitse valita sen enempää länsisloboniaa kuin uusislamistaniakaan.
Pidetään me vain pohjoismainen demokratiamme.
Onko Persuilla sama resepti kuin vuonna 2015? Kovasti te Persut uhoatte mutta sitä reseptiä ei kukaan teistä ole vielä kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vilpitön kysymys vihervasemmistolle. Kuinka monen suomalaisen naisen ja lapsen pitää joutua rikastutetuksi, että olette valmiit 1. karkottamaan nämä rikastuttajat Suomesta ja 2. olla ottamatta uusia rikastuttajia Suomeen?
Miten tämä liittyy persujen reseptiin nostaa Suomi koronan jälkeisestä taloudellisesta ahdingosta?
Perussuomalaiset - paljon puhetta, ei lainkaan tekoja. Se ei ole minun Suomeni menestysresepti.
kuule ei mitään keskariakaan äänestetä.
kuule ei mitään dokaamustakaan äänestetä.
Persuille tiedoksi, että siellä somessa huutamalla ei Suomea nosteta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö Turkin, Ukrainan ja Puolan menosta? Minä en. Siksi persuresepti ei kelpaa minulle.
Ööh, Turkkia johtaa islamisti. Mitä taas tulee Puolaan niin jos vaihtoehtona on maa, jossa nainen ei saa mukavuusabortteja vs maa, jonka pääkaupunkiseutua on yhtä No Go Zonea niin valitsen ensimmäisen.
Haloo! Suomalaisten ei tarvitse valita sen enempää länsisloboniaa kuin uusislamistaniakaan.
Pidetään me vain pohjoismainen demokratiamme.
Mitenkäs me se pidetään kun Ohisalot sun muut on haalimassa ISISläisiä tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vilpitön vastaus sinulle. Ilmeisesti väri on sinulle kriteeri karkoituksissa ja rangaistuksissa. Meille normaaleille ei. Olen valmis karkoittamaan kaikki väärintekijät, myös teidät persut, jos kriteeristö on kaikille sama.
Ja tuo toinen: mikä on kriteeri rikastuttajalle? ulkomaalaisuus, asuinalue, uskonto vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy persujen reseptiin nostaa Suomi koronan jälkeisestä taloudellisesta ahdingosta?
Ei mitenkään. Mutkun meillä on vain tämä yksi asia, josta osaamme puhua.
t. Persut
Vierailija kirjoitti:
Isolla osalla naisista on eräs seksuaalifantasia.