Te, jotka ette aio äänestää Perussuomalaisia
Olkaapa hyvä ja kertokaas miten Suomi enää nostetaan tästä suosta?
Perussuomalaisilla olisi tähän resepti. Miksi se ei teille kelpaa`?
Kommentit (37)
Mikä se persujen resepti sitten on? Rajat kiinni ja Rukoillaan?
no kerrohan ensin se resepti. Jos tarkoitat, että erotaan eu:sta ja lakkautetaan kehitysapu, niin minä en siihen kelkkaan lähde.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se persujen resepti sitten on? Rajat kiinni ja Rukoillaan?
Jep, muakin kiinnostaisi.
R'sismi ja vihapuhe on erittäin huono resepti. Siksi ei perusuja ikinä minun äänestyslapulleni.
Ainakin nmeitä etelä-pojalaisia tulee äntamaan halla-aholle äänivyöryn seuraavissa vaaleissa
Teillä oli vuonna 2015 resepti, mutta mites kävi. Pupu meni pöksyyn kun tuli oikea tilanne.
Niin, haluan myös kuulla tämän persujen salaisen reseptin.... itse olen kuullut vaan räksytystä m.amuista, yhteiskunnassa on paljon muitakin aika tärkeitä osa-alueita... hyvin ovat onnistuneet naamioimaan muut mielipiteensä m.amuvouhottamisen taakse...
Kerrotko ap, mikä se suo on, mistä pitäisi nousta. Sen jälkeen voidaan keskustella asiasta lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nmeitä etelä-pojalaisia tulee äntamaan halla-aholle äänivyöryn seuraavissa vaaleissa
Joo, huomaa kyllä heti ketä sinä äänestät...
Ei tässä nyt reseptit auta. Tarvittas muutakin kuin saman yhden merkityksettömän asian hokeminen. Toki se vetoaa siihen esson baarin hedelmäpeliin työttömyyskorvauksensa hakanneeseen syrjäytyneeseen mieheen, joten hokeminen jatkuu.
Minä en halua Suomesta mitään oikeistodiktatuuria, siksi ei ääntä persuille. Persujen listoilla on aivan liikaa ihmisiä, jotka eivät ymmärrä puheidensa vaikuttavuutta ja seurauksia.
Missä suossa me ollaan? 60-70% kansasta on tyytyväisiä hallitukseen. Mikä ongelma?
Muutan pois Suomesta, jos persuista tulee valtapuolue.
Siinäpä tuo jo tulikin edellisissä viesteissä.
Persuilla ei ole ensinnäkään mitään toimivaa ratkaisua poliittisiin ja taloudellisiin haasteisiin, ja toiseksi heiltä puuttuu yhteistyökyky. Ainoa mitä on, on rasistinen ja riitaa haastava öyhötys.
Voi ehkä upota johonkin pohjalaisten peräkylien sielunmaiseman pimeyteen, mutta ei siitä ole Suomen tulevaisuudeksi.
Pidätkö Turkin, Ukrainan ja Puolan menosta? Minä en. Siksi persuresepti ei kelpaa minulle.
Mikä ihme siinä on, että persuilla ei ole mitään muuta kuin mystiikkaa ja arvoituksia. Jokin lääke kuulemma on, mutta eipäs kerrota mikä se on eikä käytetä vaikka päästään hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö Turkin, Ukrainan ja Puolan menosta? Minä en. Siksi persuresepti ei kelpaa minulle.
*unkari
joillain voi kuule olla muitakin mielipiteitä kuin sinulla
Aion äänestää perussuomalaisia ensimmäistä kertaa.
:D