Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ hiustyylit

Vierailija
29.07.2013 |

Miksi moni 40+ oleva naisihminen on jämähtänyt nuoruuden hiuksiin? Samat pitkät roikut, joskus jopa sama 80-luvun otsatukkapermanentti. Mikäli hiuksissa olisi kunnollinen leikkaus ja ehkäpä jonkinlainen sävy, olisi ilme kerta heitolla nuorekkaampi.

Kulahtaneet hiukset = kulahtanut nassu

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tuollainen, vaikka en vielä ole neljääkymmentäkään. Pelkään leikata lyhyitä hiuksia, kun minun tuttavapiiristäni ne, joilla ei ole pidemmät hyvinhoidetut hiukset ovat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta saaneet kampaajien käsittelyissä kananpersetukat räikeillä väreillä, ns. markettilookki, kun sen vielä täydentää muutamalla tai monella ylikilolla jne.

Vierailija
2/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä vaihtanut tyyliä aika radikaalisti, mutta kyllä mut silti parikymppisestä erottaa. Ei voi mitään, ekä ehkä ole tarkoituskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 07:40"]

Mulla on just tuollainen, vaikka en vielä ole neljääkymmentäkään. Pelkään leikata lyhyitä hiuksia, kun minun tuttavapiiristäni ne, joilla ei ole pidemmät hyvinhoidetut hiukset ovat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta saaneet kampaajien käsittelyissä kananpersetukat räikeillä väreillä, ns. markettilookki, kun sen vielä täydentää muutamalla tai monella ylikilolla jne.

[/quote]Kyllä se kananpersekin tekis monille hyvää.

Olispa kiva nähdä Riitta Väisänen tai Kike Elomaa sellaisessa...

Vierailija
4/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei linkatkaa se kananpersetukka! Taidan arvella, millainen se voisi olla, mutten ole varma..

ja tähän tietty sopisi myös kuvalinkit tuohon ap:n kuvaamaan lookkiin (vai riittääkö Riitta Väisänen esimerkiksi?) sekä sellaiseen, joka olisi hyvä, nuorekas, ajanmukainen ja nelikymppiselle sopiva.

Vierailija
5/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkkejä hvännäköisistä leikkauksista 40+ päässä. Ei staroja, tavispäitä.

Vierailija
6/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.employmentandlaborinsider.com/discrimination/i-conducted-harassment-training-this/

googlatkaa hillary clinton hair niin mun nähdäkseni tulee esimerkit molemmista.

Vierailija
7/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipitkiä malleja on vaikka kuinka! Hyvä ja trendikäs kampaaja osaa kyllä leikata niin, että se sopii asiakkaalle. Itselläni on fantastinen kampaaja, joka osaa ehdottaa uusia juttuja tarvittaessa. Puolipitkässä tukassa ja polkassa on vaihtoehtoja, ei tarvitse olla mikään potta.

Vierailija
8/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 10:21"]

http://www.employmentandlaborinsider.com/discrimination/i-conducted-harassment-training-this/

[/quote]

Siis oliko tuossa kananpersetukka sekä toisessa kuvassa ne jämähtäneet nuoruuden hiukset? Ohhoh, luulin sen kananperseen olevan vähän pahempi - tuo lyhyttukkainen clintonhan on ihan ok...

Vierailija
9/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olekaan niin, että "miksi nelikymppisetn pitää leikata se lyhytt tanttatukka"? Sitten pitää puolustella, että ei ole lyhyt tanttatukka kaikilla, ei. Ti selittää, että hormonitoiminnan muuttuessa myös hiukset muuttuvat, kaikki eivät kykene pitämään valtaisiaa leijonanaharjaa.

Kaikella sitä voikin provoilla. Pääasia, että saa jollekin pahan mielen, kun miettii omaa ulkonäköään, lapsiaan, kotiaan tai ajatuksiaan.

Vierailija
10/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorenpana pitkät hiukset. Nyt ne on ohentuneet sen verran, että on pakko pitää sellaista lyhyenpää mallia;) Maksaisin mitä vaan, jos saisin ne mun vanhat kutrit takaisin. Pakko vaan tsiikata peiliin ja tunnustaa faktat. mulla taitaa hormonit +kaikki muu paska tehdä sen että ikävästi vaan hiukst tuppaa oheneen.

Vierailija
11/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 10:21"]

[/quote]

Siis oliko tuossa kananpersetukka sekä toisessa kuvassa ne jämähtäneet nuoruuden hiukset? Ohhoh, luulin sen kananperseen olevan vähän pahempi - tuo lyhyttukkainen clintonhan on ihan ok...

[/quote] No ei ehkä kananperse, mutta muuten esimerkki siitä että lyhyempi pukee monesti paremmin kuin se pitkä hamppuliehu. Hillarystä on kuukkelissa monenlaista tukkaa, ja tuo liehu näyttää vaan hirveältä.

Vierailija
12/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Samaa mieltä sun kanssa. Yleensähän täällä tosiaan haukutaan nelikymppiset, jotka eivät pidä samanlaista kampausta kuin nuorena. Niin tai näin, aina väärin päin.

Minä ottaisin ihan millaisen mallin tahansa, jos vaan omia hiuksia olisi :/.

Vierailija
13/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillary oli muuten paljon paremman näköinen lyhyt tukkaisena. Pitkässä tukassa naama roikkuu, eikä näytä niin freesiltä.

Vierailija
14/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vedota Hillaryyn. Nuorempana piti lyhyttä tukkaa, nyt pitkätukkainen. Lyhyttukkaisena näytti nuorelta ja freesiltä, kun oli nuorempi ja freesimpi kuin nyt.

Vierailija
15/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 11:34"]

Turha vedota Hillaryyn. Nuorempana piti lyhyttä tukkaa, nyt pitkätukkainen. Lyhyttukkaisena näytti nuorelta ja freesiltä, kun oli nuorempi ja freesimpi kuin nyt.

[/quote]http://www.nydailynews.com/news/politics/hillary-clinton-style-years-gallery-1.6445?pmSlide=0 No kyllä se on vaihdellut vuosittain, ja paremmalta näyttää lyhyempänä.

Vierailija
16/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreänaamaisille sopii vanhemmiten lyhyt tukka, esim. Hillary Clinton ja Riitta Uosukainen. Kapeampikasvoisille sopii paremmin pitemmät hiukset, esim. Maria Guzenina-R.

Vierailija
17/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:02"]

Pyöreänaamaisille sopii vanhemmiten lyhyt tukka, esim. Hillary Clinton ja Riitta Uosukainen. Kapeampikasvoisille sopii paremmin pitemmät hiukset, esim. Maria Guzenina-R.

Totta, riippuu ihmisestä ja konaisuudesta muutenkin. Joitakin pitkä tukka vanhentaa, toisille se sopii 40+.

T.13

Vierailija
18/31 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 17:18"]

linkatkaa nyt se kananpersetukka!! mä en ole ikinä tiennyt, millainen se oikeasti on. haluan, vaadin vihdoin eksaktia tietoa!

[/quote]

Tuohan vois sopia meikäläiselle :D

Printtaan ja meen parturiin heti!

Täällä aito kanapersetukka:

http://aijaa.com/VKomG4

[/quote]

Vierailija
19/31 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta esim

short hair for women in their 40s

Vierailija
20/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tähän jotain hyviä esimerkkejä, kiitos, vai onko niitä olemassakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän