Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hiljainen taivaanrannanmaalari voi löytää kumppanin?

Vierailija
29.07.2013 |

Ulkonäkö ja keskustelutaito tuntuu olevan niin määräävässä asemassa kumppania valitessa. Jos kumpikin edellä mainituista on keskivertoa heikommalla tasolla, missä ja miten olisi hyvä löytää saman henkistä seuraa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Sieltä minä ainakin löysin, olen nainen joka olen aika outo tapaus ja ylipainoinenkin, mutta löytyi sielunkumppani :)

Vierailija
2/4 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiä olen joskus kokeillut, mutta sielläkin monet mainostavat olevansa sosiaalisia, ulospäinsuuntautuneita tapauksia. Ei tuo sinänsä haittaisi, mutta olen sen tähän ikään mennessä huomannut, että puheliaat eivät jaksa kauaa olla minun seurassa kun "en osaa lyödä palloa takaisin" keskusteluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään tuota käsitettä taivaanrannanmaalari, nimittäin sillä ei ole mitään tekemistä sosiaalisuuden ja hiljaisuuden kanssa. Taivaanrannanmaalari on enemmänkin haihattelija, joka ei elä ihan todellisuudessa. Itse en ainakaan haluaisi kumppanikseni ihmistä, joka ei osaa hallita raha-asioitaan. Hiljainen saa kyllä olla. Ja vaikka erakkokin. Sellainen on nykyinen kumppanini.

Vierailija
4/4 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittömästi toivon sinulle, että löydät ihmisen, jolle olet arvokas ja rakas juuri omana hienona, persoonallisena itsenäsi ja jolle riität :) Juuri tätähän me kaikki kaipaamme. Kumppanin, hyväksynnän ja rakkauden etsiminen on tietysti konkreettinen, mutta myös tärkeä sisäinen kysymys - uskon, että voit lähestyä sitä, mitä sisimpäsi kaipaa, myös tutustumalla tämän pienen ja kauniin videon ajatuksiin esim. rakkaudesta ja turvallisuudesta elämässä:

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4