Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etävanhempi kiusaa!!!

28.07.2013 |

Hei,

Homma on tämä. Olen lähivanhempi (äiti) ja poikani on melkein 3 vuotias. Meillä on yhteishuoltajuussopimus exän kanssa. Alusta lähtien tapaamiset eivät ole toteutuneet. Asuimme lapsen kanssa tampereella aiemmin, jonka mukaisesti sopimustakin tehtiin. Nyt muutettiin lähemmäs etävanhempaa, ajattelin että pojan kannaltakin se olisi hyvä juttu. Exä oli niin innoissaan asiasta ja puhui siitä että haluaa tosi usein nähdä lapsen 2 tai 3 viikossa toivoo lapsen luokseen jne. Jaahas mihin ne puheet jäi sitten muuton jälkeen. Etä sanoo että meillä on sopimus ja hän toimii sen mukaisesti edelleen sillä ei ole väliä mitä on puhuttu. Kommentoin tähän, että selvä. Varasin ajan lastenvalvojalle, joka on ensi viikolla sitten. 

Tämän voi vielä niellä. Mutta tyyppi soittaa illalla ja sanoo kylmästi ettei voi hakea lapsen seuraavana päivänä. Pahoittelee, että on lääkäri aika varattuna ja ei muistanut yhtään. Kävikin niin että minullakin on samana päivänä aika. Siis hän tekee tämän tahallaan, haluaa vain hermostuttaa minua saada mulle pahaaoloa. Mitä tälle asialle voi tehdä? Kaipaan kipeästi neuvoa. Olen vähän ottanut selvää tapaamisoikeudesta. Etävanhempaa ei voi kuulemma pakottaa hakemaan lapsensa, sen ymmärrän mutta eihän tästä koko touhusta tule yhtään mitään!!!! Minulla vain menee hermot, kun hän pilaa aina minun suunnitelmat.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla