Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni kamalaksi ihmiseksi kun ajattelen toisinaan että mieheni on ruma...

Vierailija
07.08.2020 |

...erityisesti jos en ole nähnyt tätä vähään aikaan, niin jotenkin petyn hänet nähdessään. ajattelen että jotenkin kai muistin että olisi ollut paremman näköinen kuin mitä onkaan. Tuntuu teennäiseltä esittää ilahtunutta hänet nähdessään, kun mietin vain että tuommoinenko hän olikin?! ja tunnen itseni todella hämmentyneeksi.

Mutta joskus muutenkin tietyt ominaisuudet hänessä ovat aika ällöttäviä ja oudosti melkein hävettää henen olemuksessaan tietyt yksityiskohdat, niihin nyt kuitenkaan tässä paneutumatta.
Tiedän kyllä etten itsekään ole mikään täydellisyys ja siksi kai siedänkin mieheltäni paljon ns. vikoja, mutta joskus mietityttää että onko se siltikään ihan normaalia tuntea näin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne virheet ulkonäössä ei satuta sinua, ap. Jos mies on muuten ihana ja mukava, anna olla.

Sisäinen rumuus satuttaa. Kylmyys, huono kohtelu, ilkeät sanat jne.

Superkiva mies on ihastuttava, vaikka ei olisi komeakaan.

Vierailija
22/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus "viihdyttänyt" itseäni googlettelemalla ent. seurustelukumppanini kuvia. Ajatellut, että se oli jo silloin aikoinaan ulkoisesti epäviehättävä ja nyt vasta onkin! Ihastuin karusta ulkomuodosta huolimatta mukavaan luonteeseen, lahjakkuuteen ja älykkyyteen. Ajan mittaan siitä paljastui aika monta pimeää puolta, joten nostin kytkintä. Lähtööni liittyi erityisesti myös ajatus siitä, että en halua olla itseäni rumemman kumppanin kanssa. Nyt näen vain aivan kammottavan ulkomuodon ja muistan vain ne ikävämmät puolet, joista ei yleisesti tiedetä. (Mieshenkilö on eräänlainen julkisuuden henkilö.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos pitkissä liitoissa mikään ei ärsytä puolisossa?

Eikös moni mies halua, että naisilla on pitkät hiukset.

Vierailija
24/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos pitkissä liitoissa mikään ei ärsytä puolisossa?

Eikös moni mies halua, että naisilla on pitkät hiukset.

En tajua miten naisten hiusten pituus liittyy tähän? ja oman kokemuksen mukaan moni mies ei erityisemmin välitä pitkistä hiuksista naisella tai jopa tykkää lyhyemmistä hiuksista naisilla, en tosin tiedä miksi, mutta yllättävän moni mies onkin yllätyksekseni ollut mieltynyt lyhyempiin piuhmalleihin naisellaan...ehkä ovat sitten poikkeuksellisia en tiedä.

Vierailija
25/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt on ihan jo lajinakin rumia, karvattomia apinoita.

Vierailija
26/26 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni pelaa kalsareissaan niin minä myös tunnen, että se näky ei ole kaunein. Tästä huolimatta kuitenkin rakastan miestäni ja haluan halailla ja harrastaa seksiä hänen kanssaan. Olen niin viehättynyt häneen henkilönä, ettei se haittaa minua. 

Entä sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi