missä vaiheessa lassukkaluonne tulee ilmi?
Naiset vastauksia! Luulen tavanneeni ns. miesasiamiehen/lassukan, mutta vasta kerran pari tämän tavannut eikä varsinaista näyttöä lassukkuudesta vielä ole, vaan pelkkä kutka siitä, että mies voisi olla tälläinen. Miten erottaa normaali puutteessa elävä mies ja lassukka toisistaan mahdollisimman nopsaan?
Kommentit (68)
Mitäs pahaa miesasiamieheydessä eli tasa-arvon kannattamisessa on? Haluaisitko mieluummin tämän miehen olevan joku alistava sovinisti?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 19:31"]
Mitäs pahaa miesasiamieheydessä eli tasa-arvon kannattamisessa on? Haluaisitko mieluummin tämän miehen olevan joku alistava sovinisti?
[/quote]
Käsittääkseni tämä täysin sama asia lopulta. Olen täältä tehnyt omat johtopäätökseni näiden keskusteluun osallistuvien miesasiamiesten kautta näistä miesasiamiehistä. Ehkä oikeampi kysymys olisi se, missä vaiheessa naisen pitäisi tajuta se, että mies on patologinen tapaus ja beyond help so to speak? Eikä vain puutteessa oleva normaali mies. Toisaalta kun tätä jo menin kysymäänkin, niin ensimmäinen ketjuun vastannut osasikin jo kertoa kaiken tarpeellisen -ap.
Mikä meissä miesasiamiehissä on niin kamalaa?
Olen tuntenut yhden aidon alfamiehistä jauhavan lassukan ja kyllä siitä näki sen jo päälle. Sillä oli ihan selvästi jokin neurologinen häiriö. Silloin en osannut sitä diagnosoida enkä vieläkään, mutta veikkaan aspergeria.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 19:52"]
Olen tuntenut yhden aidon alfamiehistä jauhavan lassukan ja kyllä siitä näki sen jo päälle. Sillä oli ihan selvästi jokin neurologinen häiriö. Silloin en osannut sitä diagnosoida enkä vieläkään, mutta veikkaan aspergeria.
[/quote]
Steve Jobsilla oli Asperger, samoin Albert Einsteinilla. Bill Gatesilla on. Woody Allenilla on, Leonardo di Capriolla on.
Mikä ihme asperger-vihaajien foorumi tämä on. Kertoisiko joku rassukka miksi nämä mainitsemani olisivat av-femakoiden inhon oikeutettuja uhreja ja "lassukoita"? Taitaa Capriolta ja Allenilta sujua paneminen ihan ok.
Kai aspergeriakin on erilaista. Superlahjakkaat ovat erilaisia kuin peräkammarinpoikatyyppiset. Joka tapauksessa kyseinen kaveri oli huomiotaherättävän erikoinen tapaus.
Sivuhuomautuksena lassukkajuttuihin: ne naiset, jotka kiinnostuvat vankilakundeista/lähiökapakan semipultsareista, ovat pieni erityispopulaatio, joka ei ns. käy ihan täysillä (siis tunne-elämänsä puolesta). Toki joku mediahuomiota saanut murhamies voi saada kassikaupalla kirjeitä, mutta ei se silti tarkoita sitä, että enemmistö tai edes suuri vähemmistö naisista niille kirjoittelisi. Hauras mieli/heikko elämänhallinta/aiempi huono kohtelu saavat hakeutumaan huonoon seuraan. Terveet naiset eivät ole noista kiinnostuneita.
Muakin joskus ihmetyttää, miten jotkut tuntemani hankalat, "teatraaliset" naiset, joiden kanssa en mistään hinnasta itse eläisi, tuntuvat löytävän näitä ymmärtäviä miehiä - en silti kuvittele, että suurin osa miehistä kiinnostuisi vain epävakaista kiukuttelijoista ja jättää mukavat, tasapainoiset naiset yksin.