missä vaiheessa lassukkaluonne tulee ilmi?
Naiset vastauksia! Luulen tavanneeni ns. miesasiamiehen/lassukan, mutta vasta kerran pari tämän tavannut eikä varsinaista näyttöä lassukkuudesta vielä ole, vaan pelkkä kutka siitä, että mies voisi olla tälläinen. Miten erottaa normaali puutteessa elävä mies ja lassukka toisistaan mahdollisimman nopsaan?
Kommentit (68)
Aina meitä vaan haukutaan.
Tiedättekö, lassukkana on välillä kovin yksinäistä. Nytkin jos olisi joku mukava nainen käymässä niin se ilahduttaisi kovasti; laittaisi minulle iltapalaa ja sen jälkeen vaikka pyykit kuivumaan...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 22:00"]
Tiedättekö, lassukkana on välillä kovin yksinäistä. Nytkin jos olisi joku mukava nainen käymässä niin se ilahduttaisi kovasti; laittaisi minulle iltapalaa ja sen jälkeen vaikka pyykit kuivumaan...
[/quote]
Kai tämä on vitsi? Oikeesti? Se nainen ei kuule ole sun äitis.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
Puoliksi :D
Vaan Thai-naiset ovat oikeasti tuollaisia huomaavaisia ja huolehtivia. Kokkaavat mielellään ja tekevät muutkin kotityöt jos on tarvetta.
No tässä on varmaan sitten syy sille miksi vanhatpiiat lassukoiden mukaan haetaan pois peräkammarista mutta lassukoita ei. Epäilen että jäisivät vanhatpiiatkin hakematta jos ne olisi siellä ihan että hei sulho, et viittis tehdä mulle iltapalaa ja laittaa pyykit kuivumaan...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
Puoliksi :D
Vaan Thai-naiset ovat oikeasti tuollaisia huomaavaisia ja huolehtivia. Kokkaavat mielellään ja tekevät muutkin kotityöt jos on tarvetta.
[/quote]
Joo, koska ne on sun rahojen ja elintason perässä.
Voi lassukka sun kanssas kun nykynaiset hakee itselleen miestä ja tasavertaista kumppania eikä hoidettavaa lasta.
[/quote]
Sinä olet ihana! :))
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 23:00"]
Voi lassukka sun kanssas kun nykynaiset hakee itselleen miestä ja tasavertaista kumppania eikä hoidettavaa lasta.
[/quote]
Tämä on joku suomalainen erikoisuus ja omituisuus. Niinkin lähellä kuin Virossa ja Venäjällä naiset pitävät miehistään huolta aivan eri tavalla. Kiinassa kuulemma hyvin hoidettu aviomies on naisille aivan kunnia-asia.
Virossa ja Venäjällä naiset saa turpiin mennen tullen ja Kiina nyt onkin nykyihmiselle kaikin puolin mahtava esikuva. Hei haloo. No mutta mikä siinä, pidä toi ja huuda pyyhkimään, epäilen tuleeko kukaan.
Tervemenoa vaan Kiinaan, mikä sua estää.
mulla on helppo tapa selvittää kuka on lassukka ja kuka ei. nain miestä heti ekoilla treffeillä. jos miehestä ei kuulu mitään = lassukka jolla on huora/madonna-syndroma. jos suhde jatkuu, on todennäköistä että kyseessä on normaali mies. laske myös miehen jokainen huora-sana. se antaa myös viitteitä, onko kyseessä lassukka vai ei.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 21:33"]
Ap täällä taas, kyseessä oli siis muuten ns. mukava mies, mutta uhri mielestään joka tapauksessa ja lisäksi perinteiset sovinistiset asenteet paistoivat aika lailla läpi kautta rantain ja hampaat irvessä. Eli kategorisoin tämän lassukaksi nyt kuitenkin, enkä halua tätä enää tavata, käsittääkseni näistä todella paljon harmia jollei ajoissa pistä peliä poikki. Mies oli lyhyehkö, konservatiivinen ja naisiin jotenkin katkerasti suhtautuva, eikä ollut saanut p****a kai pitkään aikaan. Ei mua kiinnosta lopulta ja helpointa pistää nyt stoppi jo kaikelle. Parempiakin tuolla saatavilla kuitenkin.
[/quote]
Etköhän ole jo itsekin huomannut, mistä lassukan erottaa miehistä. Uhriutuminen ja selkeä katkeruus naisia kohtaan ovat selkeitä tuntomerkkejä. Samoin valitukset siitä, kun nainen ei anna, vaikka naisten velvollisuus on nimenomaan antaa, kun lassukka sellaista vaatii, ovat hyviä tuntomerkkejä.
Kannattaa kiertää kaukaa tuollaiset tyypit.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 23:15"]
Virossa ja Venäjällä naiset saa turpiin mennen tullen ja Kiina nyt onkin nykyihmiselle kaikin puolin mahtava esikuva. Hei haloo. No mutta mikä siinä, pidä toi ja huuda pyyhkimään, epäilen tuleeko kukaan.
[/quote]
Tässä on nyt väärinkäsitetty. Kyllä minä tekisin vastavuoroisesti palveluksia myös naiselle. En ole mikään kotiorjuuttaja.
ja myös se että lassukan puheissa seksi on naiselle vain ja ainoastaan antamista. naisen tulee aina antaa miehelle mutta miehen ei koskaan naiselle.
Kaikella ystävyydellä, kyllä näistä sun vastauksista kuultaa läpi se että äiti on passannut pilalle. Se onko kyseessä syy vai seuraus on sitten asia mitä ei voi netistä päätellä. Jos joku nainen on sun luona "käymässä" ja laittaa sulle iltapalan ja pyykit kuivumaan, niin sitä sanotaan kotipalveluksi eikä seurustelusuhteeksi. Ja ylipäänsä, ei parisuhteessa yhdessä asuessakaan tehdä mitään "palveluksia" toiselle vaan eletään yhteistä elämää jossa tietyt asiat on vaan tehtävä että arki rullaa. Jos sun asenne on se että istut perseelläsi odottamassa että iltapala kannetaan eteen ja pyykit narulle ja sitten teet suureellisesti naiselle jotain palveluksia, niin se on malli joka on peräisin niiltä ajoilta jolloin naiset oli kotiäiteinä ja miehistä huolenpito oli niitten työ. Ajat on muuttuneet eskoseni ja kysy itseltäsi, että miten hyvin tämä menneisyyden haikailu on kohdallasi toiminut.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 23:23"]
mulla on helppo tapa selvittää kuka on lassukka ja kuka ei. nain miestä heti ekoilla treffeillä. jos miehestä ei kuulu mitään = lassukka jolla on huora/madonna-syndroma. jos suhde jatkuu, on todennäköistä että kyseessä on normaali mies. laske myös miehen jokainen huora-sana. se antaa myös viitteitä, onko kyseessä lassukka vai ei.
[/quote]
Hei, tuttua. Ekana yönä nussittiin ja yhdessä ollaan nyt oltu jo 15 vuotta. Muistinko mainita, että tuolloin mulla kolmikymppisenä oli naisista vain teoreettista tietoa. Nörtti Otaniemestä ja aika monessa asiassa nykyäänkin Laasasen kanssa samaa mieltä oleva (siis minä) osasi kuitenkin soveltaa teoriaa käytäntöön myös seksin osalta. Lukemisesta ja anatomian tuntemisesta on hyötyä... Tuohon aikaan markkina-arvoteoriasta netissä kiisteltiin kovasti. Palstan naisten mielestä olisin ehdottomasti ollut "lassukka".
En huorittele, en varmaan ole eläessäni kertaakaan huoritellut ketään.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 23:50"]
Kaikella ystävyydellä, kyllä näistä sun vastauksista kuultaa läpi se että äiti on passannut pilalle. Se onko kyseessä syy vai seuraus on sitten asia mitä ei voi netistä päätellä. Jos joku nainen on sun luona "käymässä" ja laittaa sulle iltapalan ja pyykit kuivumaan, niin sitä sanotaan kotipalveluksi eikä seurustelusuhteeksi. Ja ylipäänsä, ei parisuhteessa yhdessä asuessakaan tehdä mitään "palveluksia" toiselle vaan eletään yhteistä elämää jossa tietyt asiat on vaan tehtävä että arki rullaa. Jos sun asenne on se että istut perseelläsi odottamassa että iltapala kannetaan eteen ja pyykit narulle ja sitten teet suureellisesti naiselle jotain palveluksia, niin se on malli joka on peräisin niiltä ajoilta jolloin naiset oli kotiäiteinä ja miehistä huolenpito oli niitten työ. Ajat on muuttuneet eskoseni ja kysy itseltäsi, että miten hyvin tämä menneisyyden haikailu on kohdallasi toiminut.
[/quote]
Ehkä ilmaisin asiani väärillä sanoin. En takoittanut mitään suureellisia palveluksia, vaan vastavuoroisuutta omalta taholtani aivan itsestään selvyytenä.
Menneisyyden haikailu on toiminut huonosti :D
PS. Minulla on eräs tuttu, jolla on venäläinen vaimo. Ovat olleet yhdessä yli 14 vuotta ja tänä aikana tuttavani ei omien sanojensa mukaan ole koskaan laittanut ruokaa tai siivonnut (luvalla sanoen ei varmaan osaisikaan).
Juu, ilmiselvästi asioiden jakaminen on sulle itsestään selvää, nimimerkillä tuokaa mulle iltapala eteen. Kun meidän perheessä syödään iltapalaa, aikuiset menee yleensä enemmän tai vähemmän yhdessä keittiöön ja rupeaa lastaamaan tavaraa pöytään ja laittelemaan sitä iltapalaa kakaroidensa eteen.
Sellainen vinkki vielä, että jos joskus saat jonkun naisen käymään luonasi, niin silloin sinä olet se joka laittaa sille naiselle iltapalaa eikä toisinpäin! Jos siis haluat että se tulee vielä uudestaan. Samoin jos menet naisen luo, nainen tarjoaa sulle ruokaa. Näin toimittiin esim. mun ja aviomieheni suhteessa, silloin kun ei laitettu iltapalaa yhdessä. Mikä tapahtui hyvin pian suhteen alkamisen jälkeen.
Ap täällä taas, kyseessä oli siis muuten ns. mukava mies, mutta uhri mielestään joka tapauksessa ja lisäksi perinteiset sovinistiset asenteet paistoivat aika lailla läpi kautta rantain ja hampaat irvessä. Eli kategorisoin tämän lassukaksi nyt kuitenkin, enkä halua tätä enää tavata, käsittääkseni näistä todella paljon harmia jollei ajoissa pistä peliä poikki. Mies oli lyhyehkö, konservatiivinen ja naisiin jotenkin katkerasti suhtautuva, eikä ollut saanut p****a kai pitkään aikaan. Ei mua kiinnosta lopulta ja helpointa pistää nyt stoppi jo kaikelle. Parempiakin tuolla saatavilla kuitenkin.