Syötkö dippiä sipsien kanssa? Itse en voi ymmärtää sitä tapaa
Kommentit (39)
Yleensä syön. Joskus ostan pelkän sipsipussin ja menee se niinkin, mutta dipin kanssa on parempaa. Miksi et voi ymmärtää?
Jos syön niin sitten kerran vuodessa
En minäkään syö dippiä. Sipsit erikseen ja majoneesit ja jugurtit erikseen.
En syö sipsejä hyi moista läskimoskaa
Vedän dipin pillillä kiduksiin, hidasta tollainen sipseillä pelleily.
Mitä ymmärtämistä siinä on? Joku syö ranskiksetkin majoneesin kanssa ja jäätelön hillon kanssa. Entä sitten? Ei sinun ole pakko.
Kyllä. Jos syö ilman dippiä niin sipseihin kyllästyy jo pienen mutustelun jälkeen. Niihin tarvii jotain kosteaa substanssia.
Saatan joskus ottaa muutaman jos joku tarjoaa. Ei dippiä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vedän dipin pillillä kiduksiin, hidasta tollainen sipseillä pelleily.
Nopeampaa lusikoida suuhun kuin imeä pillillä
Vierailija kirjoitti:
En minäkään syö dippiä. Sipsit erikseen ja majoneesit ja jugurtit erikseen.
Siis syöt majoneesia pelkästään? Okei..
En ole koskaan dipannut yhtään sipsiä. Sipsejä syön ehkä kaksi kertaa vuodessa.
Inhottaa kaikki dipit. En dippaa sipsejä, en porkkanatikkuja, enkä oikein mitään muutakaan. Ranskalaisia voin dipata ketsuppiin ja ehkä kerran vuodessa kurkkumajoneesiin.
Mutta makuasioitahan nämä on. Olen mä joskus siis maistanut erilaisia dippejä sipsille, mutta jotenkin me kaikki on yök ja pilaa koko sipsin idean.
Kyllä. Dipit ovat erinomaisia sipsin kavereita. Teen dipin yleensä ite kermaviilistä tms maustamalla.
Syksy kun koittaa niin sipsit ne maistuu taas.
Syön. Kun ei sipsit maistu enää oikein miltään ja on niin kuivia, niin hyvänmakuinen dippi on oikein mukava ratkaisu.
Eri dipeillä saa sormiruokaan kivasti eri makuja ja esim. tulisuutta. Dippailtaviakin on kiva olla valikoima, sipsit, ruissipsit, riisikakut, kurkku-/porkkanatikut, mitä nyt ikinä keksiikään.
6dl dippiä ja pussi sipsejä tehosekoittimeen niin hyvää tulee.
En syö sipsejä. En voi tajuta niiden syömistä ollenkaan. Onko turhempaa?