Syötkö dippiä sipsien kanssa? Itse en voi ymmärtää sitä tapaa
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
En syö sipsejä hyi moista läskimoskaa
Nam, kohta ranchit sohvalle. Ja vielä ranch-dipin kanssa.
Jostain kuulin joskus, että sipsin rasva imeytyy vähemmän, jos syö maitotuotteen kanssa. En tiedä onko huuhaata, mutta sipsiä ja dippiä rakastavana päätin tähän uskoa.
Kokeillut pari kertaa, muttei ole oikein iskenyt. Toisaalta nykyään sipsejäkään syö erittäin harvoin. Salsa ja nachot oma herkuttelujuttu.
Ilman dippiä syön kun syön. Tarpeeksi (=liian) herkullista silläkin tavoin.
Lisäksi tuntuu että sipsin rapeus kärsii, kun kastetaan dippiin. Tai eihän se tietenkään ehdi siinä vettyä, mutta suutuntuma on erilainen kun suussa on myös dippiä. Ei rousku niin pitkään.
Dipit voivat kyllä olla sinänsä maukkaita nekin, mutta minulle yhdistelmä sipsit + dippi edustaa tyyliä hajuvesi + lihapullat. Asioita, joista on helpompi nauttia erikseen.
Mutta pöh, nytpä tietenkin alkoi tehdä mieli sipsejä...
Tietenkin.
Ja lopuksi murut pussin pohjalta dipin jämiin ja lusikalla sotku suuhun.
Sipsit ilman dippiä ovat kuivia. Dippiä voisin syödä vaikka lusikalla.
Ymmärrän että sipsit voi maistua paremmalta dipin kanssa, mutta jos sipsejä ei saa alas ilman rasvaista dippiä, niin sitten ei varmaan tykkää sipseistäkään. Kasvisten kanssa dippi taas on ymmärrettävämpää.
Mutta itse pyrin normaalisti välttämään tuollaisia komboja joissa herkku syödään herkun kanssa.
Dippi on se juttu. Sipsi on vain väline kauhoa dippi astiasta suuhun, välttämätön paha.
Vierailija kirjoitti:
Dippi on se juttu. Sipsi on vain väline kauhoa dippi astiasta suuhun, välttämätön paha.
Oletko koskaan kuullut lusikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut lusikasta?
Olen, mutta lusikat sulavat huonosti, mulla on herkkä vatsa.
Mun täytyy pitää dippipurkin sisäreunat siistinä. Ne pitää aina välillä sipsillä putsata.
En ymmärrä minäkään. Tehdään epäterveellisestä vieläkin epäterveellisrmpää?? Kermaviiliä ja natriumglutamaattijauhetta?!
Yleensä kyllä. Teen its dipin varsin yksinkertaisista raaka-aineista: ranskankermaa + mustapippuria + tuoretta valkosipulia puristimesta. Sitä voi aina tuunailla fiiliksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään. Tehdään epäterveellisestä vieläkin epäterveellisrmpää?? Kermaviiliä ja natriumglutamaattijauhetta?!
Samaa mieltä. Tosi harvoin edes sipsejä tulee syötyä, kun ovat niin epäterveellisiä. Ainut minkä hyväksyn on joku salsadippi, mutta dippi ylipäätään tekee sen että sipsejä tulee syödyksi paljon enemmän, kuin mitä pelkiltään söisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä epäterveellistä kermaviilistä muka löytyy? Natriumglutamaattia taas ei ole mikään pakko sotkea siihen. Ihan perusmausteilla saa mainiota dippikastiketta.
Dippaan takaressuuni dipsit ja sipsit. Makunsa kullakin, hohhhoi taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä epäterveellistä kermaviilistä muka löytyy? Natriumglutamaattia taas ei ole mikään pakko sotkea siihen. Ihan perusmausteilla saa mainiota dippikastiketta.
Eijöhän useimmat täällä tarkoita niitä valmisdippijauheita. Tai laittavat jotain aromatia tms. Kermaviili sellaisenaan tietty ok kun harvoin syö
Rakastan dippejä. Tykkään yhdistelmistä bolognesesipsit+tulinen salsa, Bugles+tsatsiki, ja Taffelin Ranch-dipistä melkein minkä tahansa sipsien kanssa. En osta sipsejä enää usein, kun muuten syön kaiken kertaistumalta...
Dippi on parasta. Syön dippiä kaiken muunkin kanssa dipattavien ja kastikkeena ruualle.
Dippi on kuitenkin parhaimmillaan sipsin kanssa. Teen dipin yleensä itse, kermaviiliin tai herkutteluhetkinä creme fraicheen. Joskus kaupan valmisdippejäkin, chilinmakuinen on paras, tsatsiki menee myös.
Joskus harvoin on pelkilteen sipsiä, mutta harvoin.