Mistä kaikesta olet valehdellut miehellesi pitääksesi tämän tyytyväisenä?
Oletko esim. kehunut peniksen pituutta, seksitaitoja, ruoanlaittotaitoja tai muuta vastaavaa, vaikket ole oikeasti tarkoittanut sitä?
Kommentit (8)
En, siitä nyt ei olisi mitään hyötyä kenellekään. En minäkään halua kuulla mitään turhia ja täysin keksittyjä kehuja, hyi, aika imelältä kuulostaisi sellaiset.
Joskus on tullut huijattua jonkun tavaran (yleensä vaatetukseen tai kauneudenhoitoon liittyvän) hinnan oikeaa alemmaksi jotta mies pysyisi tyytyväisenä "säästeliään" vaimonsa kanssa :D
Joo, mäkin ostan aika paljon miehen mielestä turhaa tavaraa "alennuksesta" ;)
Hyvin usein esimerkiksi miehen kokeillessa jotain uutta reseptiä, joka ei onnistukaan niin syön kyllä ja kehun, mutta sitten myöhemmin jos mies kysyy, että tehtäisiinkö samaa ruokaa taas, saatan sanoa että kerta riitti. Harvoinpa on jälkikäteen jaksanut suuttua.
Hirveän paljon en tapaa lasketella valkoisiakaan valheita. Mutta miehen ruokia kehun, vaikka ne eivät olisi kovin erikoisia. Tai jos on tosi pahaa, kaunistelen hiukan mielipidettäni vaikken valehtele hyväksi. Miehen ulkonäköä kehun, vaikkei se ole kovin kehuttava. Mutta miehelle tulee siitä parempi olo ja mikäs sen mukavampaa kuin hyväntuulinen, itsevarma mies :)
Mun miestä ei tar i valehdellen kehua, siinä on oikeaakin kehuttavaa. Mun ei myöskään tarvi valehdella ostoksiani halvemmiksi, mies luottaa kyllä mun järkeeni omien rahojeni käytössä.
Mun mä valehtelen, että mä ajan "ihan mielelläni" satakunta kilometriä sinne tänne pari kertaakin päivässä - teiniä kesätyöpaikkakunnalle, lapsia mummolaan, miestä mökille. Oikeasti mua ketuttaa moinen ajaminen ja raskastakin se on, mutta ajamisen tarve ei vähene, vaikka miten kiroaisin ja kaikki pysyy vaan tyytyväisempinä, jos väitän että se on mulle ihan ok.
Olen kehunut miestä mm. ulkonäöstä -jossa ei ole juuri kehuttavaa enää - mutta siten, että oikein etsinyt niitä kauniita kohtia tästä ja antanut niistä positiivista palautetta. Joskus seksistäkin sanonut että oli ihan ok, vaikkei ehkä sitä ollut sillä kertaa. Muiden miesten kanssa olen kehuja kalastavien kysymyksien sattuessa kauniisti kyllä valehdellut vaikka siitä munan koostakin, koska en vaan ole kehdannut sanoa, että pienehkö munahan tällä on tai ulkonäöstä jotain saman suuntaista mitä mies halunnutkin kuulla, tällöin esim. kysytty vaikka näin: enkö mä ole ihan hyvännäköinen sun mielestä/ pidätkö mun munasta tms. Spontaaneja kehuja en ole koskaan valehdellut, mutta joskus on tosiaan tullut hieman kaunisteltua omia mielipiteitäni siksi, etten tosiaan kehtaa sanoa niin törkeästi toiselle, vaan mutissut jotain sinne päin olevaa tilanteesta pois päästäkseni.
Ainoa asia, mistä valehtelen, on seksi. Eli sanon miehen mieliksi haluavani, vaikka oikeasti en halua seksiä koskaan.
En todellakaan!