Mikä nimi näistä Hilman siskolle?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 10:40"]
Miksi pitää jankuttaa muista nimistä, jos AP ja miehensä ovat karsineet vaihtoehdot noihin muutamaan, eivätkä osaa päättää niiden välillä? Vähän outoa porukkaa täällä.
[/quote]
Villi veikkaus: Koska joskus ulkopuolisen kommentti voi herättää huomaamaan asioita, joita ei itse huomaa?
Ja tässä on nyt monta kertaa sanottu, että nuo vaihtoehdot on todella lähellä esikoisen nimeä. Vain yhden kirjaimen päässä on Hilda ja Hilla ja ero vasta toisella tavulla. Mitä järkeä edes miettiä noita nimiä?
Helka tai Hilda... Huldast tulee jostain syyst noidan nimi mielee, oiskohan jossai aku ankas... :D Listan ulkopuolelt vois sopii perinteiset Anna, Maria, Milja
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 10:40"]
Miksi pitää jankuttaa muista nimistä, jos AP ja miehensä ovat karsineet vaihtoehdot noihin muutamaan, eivätkä osaa päättää niiden välillä? Vähän outoa porukkaa täällä.
[/quote]
Villi veikkaus: Koska joskus ulkopuolisen kommentti voi herättää huomaamaan asioita, joita ei itse huomaa?
Ja tässä on nyt monta kertaa sanottu, että nuo vaihtoehdot on todella lähellä esikoisen nimeä. Vain yhden kirjaimen päässä on Hilda ja Hilla ja ero vasta toisella tavulla. Mitä järkeä edes miettiä noita nimiä?
[/quote]
Villi veikkaus: AP ja miehensä pitävät juuri noista nimistä.
Ja tässä on nyt monta kertaa sanottu, että he aikovat valita avauspostissa luettelemistaan nimistä.
Helka on hyvä, Hulda myös. Itse laittaisin Helmi tai Ida.
Helga. Noi on kyllä piian nimiä. Tai lehmän.
Kuten 18. jo sanoi, niin Hulda. Ja mullekin tuli se mieleen ennen kuin avasin tätä ketjua ja näin vaihtoehdot.
Hilma ja Hulda ei kuulosta mielestäni yhtään samalta. Eikä kyllä Hilma ja Helgakaan. Helga on myös hyvä.
Hilma ja Helmi -tyyliset nimiparit taas menee puuroksi.
Saa kai sitä eri vaihtoehtoja ehottaa, tuskinpa nimivalintaa vaikuttaa jos on jo selvät sävelet nimen suhteen... Vilja tai Helmi myös kivoja...
Tuu sitte kertomaa mihin lopputuloksee päädyitte ;)
Rouva Hulda huoleton, viiden lapsen äiti on... vaimo merimiehen... Miten se "lastenlaulu" menikään?
Miksei Selma, kuvittele siskokset Hilma ja Selma.
Saima, Salma.