"Rehevien rakastajat"-ohjelma, onkohan nuo komeat hoikat miehet nyt ihan tosissaan morsmaikkujensa kanssa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät olisi? Ja nämä parisuhteet vaikuttavat terveiltä sekä normaaleilta, moni isoista naisista tykkäävä kun on ns feeder joka syöttää armaansa hengiltä.
Jep, se on fetissi. Ruokitaan omaa seksuaalifetissiä samalla kun ruokitaan rakas hengiltä.
Ihan sama mulle. Oma asia. Pankoot menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet ovat siinä aika sliipattuja mikä antaa ku""ipäisen ongenonkijan kuvan.
Ongenonkija???????????? Läskin kanssa?????????????????
En ole katsonut kyseistä ohjelmaa, mutta kyllä meitä pulskista naisista pitäviä miehiä on. Keskiverto nykynainen on niin muodoton, että välillä tulee mieleen onko tässä miehen kanssa sängyssä. Tukevilla naisilla on feminiiniset muodot.
Ja ihan normaali avioliitto (9v.) meillä on. Kaksi lasta, omakotitalo ym., molemmat täysipäiväisesti töissä. En ainakaan tiedä mitään mt-ongelmia olevan.
Aiemmin olen ollut ns. normaalivartaloisten kanssa, osin ehkä nuorena sosiaalisten paineiden vuoksi. Enää en vaihtaisi.
https://www.instagram.com/p/B6HMM3NgcDt/?igshid=1t84mmn9zfwqw
Ja miehenne varmasti väittävät että tuo ei sytytä. 😉
Vierailija kirjoitti:
Sapettaako?
Ensin naiset valittaa että miehet ovat pinnallisia, kun seurustelevat tosi hyvännäköisten kanssa. Sitten kun toiset miehet näyttävät tykkäävän isoista naisista, naisten mielestä miehet eivät voi olla tosissaan ja toivovat että miehet tulisivat "järkiinsä".
Oikeastihan naisia harmittaa miesten ihanteet olipa ne millaisia vaan, koska naiset ovat niin mustasukkaisia jopa vieraille ihmisille. Tästä syystä naiset nauttivat mm. siitä, että huomaavat (tai ovat huomaavinaan) vieraan miehen katselevan heitä vaimonsa seurassa. Näin yksin oleva nainen voi oman päänsä sisälle kuvitella olevansa tuon miehen silmissä se unelmien nainen ja se vaimo vain joku paremman puutessa otettu.
Naiset ovat aika reppanoita.
Sinä OLETAT, että naiset ovat tuota mieltä. Oikeasti et voi tietää täällä kommentoi vien sukupuolta
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näy tlc :/ en tiiä miks
Ei minullakaan! Ääni kuuluu mutta ruutu on musta. Joku joka osaa selittää miksi näin? Asun Tampereella.
M42 kirjoitti:
En ole katsonut kyseistä ohjelmaa, mutta kyllä meitä pulskista naisista pitäviä miehiä on. Keskiverto nykynainen on niin muodoton, että välillä tulee mieleen onko tässä miehen kanssa sängyssä. Tukevilla naisilla on feminiiniset muodot.
Ja ihan normaali avioliitto (9v.) meillä on. Kaksi lasta, omakotitalo ym., molemmat täysipäiväisesti töissä. En ainakaan tiedä mitään mt-ongelmia olevan.
Aiemmin olen ollut ns. normaalivartaloisten kanssa, osin ehkä nuorena sosiaalisten paineiden vuoksi. Enää en vaihtaisi.
Mun mielestä mulla on muodot vain kadonneet lihoamisen myötä. Esimerkiksi uumaa mulla ei enää näy ollenkaan. Ja kasvojen muodot peittyneet läskin sekaan, naama on kuin potkupallo. No, kiva tietää että kelpaisin jollekin silti. Pitäisi vaan ensin kelvata itselleen, muuten ei pysty päästämään ketään lähelle.
No kyllä minua useinkin miekkoset katsovat naikkosystäväoletettujen seurassa XD vierellä olevan naikkosen ilme on aina niin hapan, että tuskin on siskokaan.
Katson kaukaa miekkosia, kohdalla ollessa en katsele silmiin, koska olen ujo XD.