Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin treffeiltä ja nyt itkettää.

Vierailija
07.08.2020 |

Komea ja mukava mies ja kävimme vähän ajelemassa hänen moottoripyörällä ja kahvittelemassa. Kahvilan jonossa laittoi käden hetkeksi hellästi minun lantiolle toiselle sivulle ja vähän liikutti kättä siinä, niin varmaan tunsi sen kunnon jenkkakahvan ja otti pois. Mun läskit ei näy vaatteet päällä, mutta tuntuuhan ne. Nyt toi minut jo kotiin, eikä sovittu mitään jatkosta.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itke itkusi ja anna miehelle mahdollisuus terveeseen suhteeseen terveen ja hoikan naisen kanssa. Ei me miehet haluta itsesäälissä piehtaroivia pullukoita.

Jos olisin mies joka etsii kaunista, hoikkaa, itsevarmaa ja muutenkin naisellista naista jättäisin Suomen Tinderin. Taitaa valittajat olla niitä millä ei rahkeet riitä muuhun kuin ”itkeviin pullukoihin”

Vierailija
22/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule.

Etsi semmoinen mies jolle kelpaat sellaisena kuin olet.

Mun mies sano mulle aikoinaan kun treffailtiin vasta ja vaatteita pähkin ettei hän kuitenkaan muista mitä mulla oli päällä koska haluaa olla mun seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule.

Mun mies sano mulle aikoinaan kun treffailtiin vasta ja vaatteita pähkin ettei hän kuitenkaan muista mitä mulla oli päällä koska haluaa olla mun seurassa.

No kuule. Tuollaistahan se oli nuorena, nättinä ja freesinä, että vaatteilla ei ollut väliä, kun ei edes ollut mitään sellaista, mitä olisi edes pitänyt peitellä tai häpeillä.

Vierailija
24/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule.

No kuule. Tuollaistahan se oli nuorena, nättinä ja freesinä, että vaatteilla ei ollut väliä, kun ei edes ollut mitään sellaista, mitä olisi edes pitänyt peitellä tai häpeillä.

Eh!

Hän 50v ja minä 45v 😂

Vierailija
25/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule.

Miks tunnen tuhteja mitkä on tässä vuoden sisään pariutuneet? Joukosta löytyy parjattuja yh-mutsejakin 🤭

Ei sillä, miehet ovat olleet yhtä tavallisia osa niin ikään pulleroita. Like attracts like !

Vierailija
26/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule.

Ei kaikki ole nuorenakaan nättejä, ja vaikka olisikin, suurin osa häpeää itseään nuorena!

Vierailija
27/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huutista läskille 

En ole läski. Vain hieman tukeva mielestäni, 61 kg ja 162 cm.

Tuo näkyy kyllä. Ei siihen tarvitse mitään jenkkakahvojen tunnustelua.

Vierailija
28/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mies tulee palstalle niin sitten voitte puhua asian puhki.

Vierailija
29/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huutista läskille 

Tuo näkyy kyllä. Ei siihen tarvitse mitään jenkkakahvojen tunnustelua.

Normaalipainoinen!

Vierailija
30/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa ongelmaa vaika jo seurustellaan. En voi olla oma itseni ennenkuin jenkkakahvat häviää mitä ei ollut aiemmin. Ahdistaa noi läskit! Pitää nyt varmaan sitten alkaa paastolle, vaikka mies anoo ettei haittaa. No itseäni haittaa ja se pilaa itsevarmuuteni.

Vierailija
31/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on, että läskitkin naiset kelpaa miehille, kunhan suostuvat kaikkiin mahdollisiin seksipervoiluihin, mitä kaljuuntuvat ja ryttyyntyvät äijät keksivät ehdottaa, onpa se ryhmäseksiä, sidontaa, julkipaneskelua tai ihan mitä tahansa. Kunhan on pervoa, niin että äijä tuntee elävänsä ja olevansa kova sonni.

Vierailija
32/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies ja moottoripyörä, et menetä mitään. Sillä ei edes seiso, sehän tarvii jo patukanjatkeen.

Vierailija
33/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5/5

0/100

Vierailija
34/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on, että läskitkin naiset kelpaa miehille, kunhan suostuvat kaikkiin mahdollisiin seksipervoiluihin, mitä kaljuuntuvat ja ryttyyntyvät äijät keksivät ehdottaa, onpa se ryhmäseksiä, sidontaa, julkipaneskelua tai ihan mitä tahansa. Kunhan on pervoa, niin että äijä tuntee elävänsä ja olevansa kova sonni.

Palsta-patun pervohaaveita. Teitä miehiä on enemmän kuin naisia, ja jokaiselle naiselle, jopa tosi läskolle on tarjolla useita miehiä ihan vakisuhteeseen, jos vain nainen haluaa. Ja jos nainen haluaa vain mnaa , niin silloinkin tarjolla on jopa lääkärille nuoria , viriilejä miehiä.

Miksi ihmeessä nainen siis haluaisi jonkun urpåån pillu-peräreiäksi lastin tyhjennystä varten? Mitä näillä urpååoilla on sitäpaitsi tarjolla. Lurppamun@ ja alle 1/2 minuuttia ähellystä.

Joo, ei kiitos

Vierailija
35/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen setämies joka harrastaa moottoripyöräilyä.....ole ap kiitollinen, väistit luodin :D:D:D

Vierailija
36/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että meille naisille se "miehille kelpaaminen " muka olisi tärkeää. Ei ole. Parempaa seksi* saa kaalimato,com tuotteilla kuin keneltäkään mieheltä. Miksi ottaisin jonkun perunanenäinen , pakastebroilerinvörisen perus-jampan jolla on ruttumuna ja jonka kanssa paneminen on kolme työntöä ja tyhjä tuijotus-tasoa. Hyi helvetti. Oksennus

Vierailija
37/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että meille naisille se "miehille kelpaaminen " muka olisi tärkeää. Ei ole. Parempaa seksi* saa kaalimato,com tuotteilla kuin keneltäkään mieheltä. Miksi ottaisin jonkun perunanenäinen , pakastebroilerinvörisen perus-jampan jolla on ruttumuna ja jonka kanssa paneminen on kolme työntöä ja tyhjä tuijotus-tasoa. Hyi helvetti. Oksennus

Miksi luulet, että olisin väittänyt naisille olevan tärkeää miehille kelpaaminen?

Lyyli, opettele lukemaan.

Vierailija
38/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkakahvat lantiossa?

Vierailija
39/39 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huutista läskille 

Muutaman kilon kun saisit pudotettua, niin et enää itsekään huomaisi jenkkikahvojasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän