Onko tyhmää etsiä elämänkumppania baareista?
Kommentit (8)
On. Toisaalta, jos haluat bongata "puolisoni" sieltä omaksi "elämänkumppaniksesi", niin mikäs siinä sitten.
Viihdytkö itse baareissa? Jos viihdyt, niin kyllä sieltä voi kaltaisesi kaveri löytyä, mutta jos viihdyt paremmin vaikka kirjastossa tai lenkkipolulla, niin katselisin ne paikat kyllä ensin. Mä en ole löytänyt aikoinani ravintoloista kuin hyvin kurjia tapauksia, mikään juttu ei kestänyt muutamaa viikkoa kauempaa.
Ihan tavallisia ihmsiä siellä baareissakin käy.
No todella moni sinkku käy baarissa ainakin joskus. Että on varmasti hyvä paikka etsiä kumppania. Itsekin löysin baarista mieheni 15 v sitten. Silloin nettideittailu taisi vasta orastaa. Nyt ehkä etsisin kumppania mieluummin netistä, saisi heti (ainakin teoriassa) rajattua pois koiraihmiset, alkoholistit tms itselle epäsopivat.
No jos haluat sellaisen miehen, joka käy usein baarissa, niin baaristahan niitä löytää! Itselläni oli hieman erilaiset kriteerit ja löysin nörtin netistä.
En tiedä kun en ole koskaan kokeillut. Lähtökohtaisesti oletan, ettei siellä olisi ollut sopivaa ainesta minulle. Puolisoni löysin netitse joskus matkaa ennen vuosituhannen vaihdetta, ei ollut kovin yleistä vielä silloin.
On.