Seksistinen äiti
Väittää itseänsä feministiksi mutta ei taida olla ku syrjii minua (poikaansa). Äitini siis antaa siskolleni vähemmän kotitöitä ja ostaa enemmän kalliita vaatteita.
Sitten myös kehtaa sanoa että minun pitää muistaa kunnioittaa naisia salilla/uimahallissa (käyn usein). Hän ei ole edes käynyt salilla kanssani!! Olen 16M, siskoni 18N ja äiti 38N.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Huutista!! :D
Mikä tässä on muka hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen 16M, siskoni 18N ja äiti 38N 😂😂🤦🏻♀️
Minä olen 90F :)))))))
Joo okei asia oli itsestäänselvyys
Vierailija kirjoitti:
Voi nöpönassu <3 Minunkin 16v on sitä mieltä, että joutuu tekemään enemmän kuin siskonsa 18v, mutta syynä se että sisko pänttää syksyn kirjoituksiin pojalla ei ole edes kesätöitä ollut. Mutta kun tuijotetaan omaa napaa vain niin tuijotetaan, niinhän se tuossa iässä on ;)
Mami 45v
Puhutko myös noin alentuvasti lapsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten nähdä ovatko feninistiäidit kamppailemassa poikansa armeija/sivaripakkoa vastaan vai kannattavatko valikoivaa tasa-arvoa ja pakottavat poikansa orjatyöhön ja se on heille ok?
Kysyin häneltä ja sanoi että ihan reilua on ku miehet on sortanu naisia vuosisatoja
Kertoo kaiken feministinaisista. Sortavat jopa omia poikalapsiaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten nähdä ovatko feninistiäidit kamppailemassa poikansa armeija/sivaripakkoa vastaan vai kannattavatko valikoivaa tasa-arvoa ja pakottavat poikansa orjatyöhön ja se on heille ok?
Kysyin häneltä ja sanoi että ihan reilua on ku miehet on sortanu naisia vuosisatoja
Kertoo kaiken feministinaisista. Sortavat jopa omia poikalapsiaankin.
Iha perseest
Huostaanoton syyksi pitäisi riittää että äiti on feministi.
Vierailija kirjoitti:
Huostaanoton syyksi pitäisi riittää että äiti on feministi.
Todellakin
Tuokin on epäreilua!