Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinna kauan ripset pysyy suurinpiirtein taivutettuina tavallisella ripsitaivuttimella?

hehkulamppu
07.08.2020 |

outo kysymys mutta mietin sitä kun olen miettinyt ostavani taivuttimen 🤔🤔

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä ja oikean mallinen taivutin ja siihen päälle vielä laadukas ripsari, niin itsellä kestää kauniit ripsikaaret aamusta iltaan.

Huono ja halpa taivutin ei yleensä taivuta ripsiä sieltä juuresta, koska se ei sovi silmään ja sen muotoon. Tämäkin kannattaa katsoa tarkkaan taivutinta ostaessa, niitä kun on eri mallisille silmille.

Huonolaatuinen ripsari suoristaa hyvinkin taivutetut ripset, siksi jotkut käyttääkin vedenkestävää, joka pitää taivutuksen paremmin.

Kannattaa suosia myös näitä taivuttavia ja taivutuksen pitäviä ripsareita.

Ilman ripsiväriä en usko taivuttimella tehdyn taivutuksen kestävän ripsissä kovinkaan kauaa.

Vierailija
2/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestää minuutin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosiaan niistä ripsistä ja käytetystä ripsiväristä. Vedenkestävä tai muuten koostumukseltaan kuivempi, enemmän vahoja sisältävä pitää taivutukset paremmin. Itse suosin lämpiävää ripsentaivutinta, jota käytetään nimenomaan ripsarin levityksen jälkeen, toisin kuin perinteistä. Niitä saa ylihinnalla Suomestakin, mutta omani olen tilannut Kiinasta. Käytän lähes päivittäin eikä ole vahingoittanut ripsiä.

Vierailija
4/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ripseni ovat pitkät ja tuuheat ja tikkusuorat. Saan niistä kauniin kaartuvat Shiseidon taivuttimella, mutta siihen se jääkin. Olen käyttänyt Sensain 38 -ripsiväriä niin kauan kuin muistan, koska pidän sen helppokäyttöisyydestä. Se vain ei pidä ripsiä muodossaan. Sensain ripsiprimer pidentää ja tuuheuttaa, muttei pidä ripsiä muodossaan. Olen kokeillut kaikenlaista, nyt viimeksi kovasti kehuttua, vedenkestävää Worth the Hype -ripsaria, joka kuulemma pitää ripset ryhdissä, mutta melkein kokonaan nämä tänäänkin näyttävät suoristuneen.

Ylempänä mainitun lämpiävän ripsentaivuttimen kanssa en tullut toimeen, enkä aio mennä ripsipermanenttiinkaan. Kai näiden suorien jouhien kanssa on elettävä.

Vierailija
5/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluan että ripset vähääkään pysyy taivutettuina, mun täytyy pitää niitä sormilla "kasassa" niin kauan että ripsiväri kuivuu. Ensin siis taivutus, sitten ripsari ja sen jälkeen sormet ripsien alle, samalla taivuttaen. Muuten valahtaa suoraksi heti ripsarin jälkeen.

Vierailija
6/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä taivutus ilman ripsaria kestää seuraavaan päiväänkin, jos en pese kasvoja välissä. Hyvä ripsari pitää ripset taivutettuina myös koko päivän, mutta ripsen kaari laskee aina hieman. Kannattaa siis taivuttaa vähän liikaa ennen värin levittämistä, niin lopputuloksesta tulee hyvä. Näin ainakin itsellä. Ja käytän tavallista metallista ripsentaivutinta.

Vierailija
7/7 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää seuraavaan kasvojen pesuun asti.

Taivutan välillä ripset pelkästään vaan, en laita ripsaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän