Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä exää monen vuoden takaa...

Vierailija
27.07.2013 |

Erosimme aikanaan, kun hän täytti 18 ja mä olin vielä silloin 17-vuotias. Sen jälkeen ei pidetty minkäänlaista yhteyttä, ei nähty missään vaikka asumme samalla paikkakunnalla. 6 vuotta siinä meni, kunnes näin ne tutut komeat kasvot joihin voisin rakastua näidenkin vuosien jälkeen. Juttelimme, lähdimme toiseen pubiin yksille, suutelimme ja erosimme. Hän kertoi silloin baarissa jo, että seurusustelee ja suhdetta takana 8kk. Eivät asu yhdessä.

Tällä viikolla tää mies pyysi mua kuskiksi itselleen ja veljelleen ja suostuin. Hänen tyttöystävänsä tiesi, että olen heille kuskina, joten ei ollut mitenkään salaista. Tosin nainen ei siitä pitänyt...ymmärrän.

Loppuillasta olimmekin tämän exäni kanssa mun luona samassa sängyssä, vaikka sovimme, että ollaan vaan ystäviä.

Olen itse eronnut vuosi sitten pitkästä suhteesta ja sen jälkeen, olen ollut miehille pelkkää panopankki. En jaksisi enää yhtään sellaista.

Tunteet exää kohtaan kasvaa vain, mutta pelkään, että olen sille vaan "jännitys"

Mitä hittoa teen, etten satuta ketään enään? En halua olla toinen nainen vaan ensimmäinen jollekkin joka rakastaa mua minuna itsenäni!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensinnä hankkiudut eroon tuost exästäsi, pettäminen on jo se syy miksi en ainakaan itse uskaltaisi luottaa edes omassa suhteessani häneen vaikka nykyisen jättäisikin aina on riski tällaisten ihmisten kanssa suuri. Toisekseen, uskon sun löytävän kyllä ihanan miehen joka rakastaa sua, ja vain sua se ei tuu ehkä huomenna eikä ehkä vuodenkaan päästä mutta kun koitat pysyä erossa kaiken maailman kusipäistä jotka jo seurustelee olet oikeilla jäljillä. Exääsi kohtaan tunteet voi olla vielä voimakkaat jonkin aikaa mutta kun löydät sen oman juttus ja ihastut on tollaset historiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla