Ei h*lvetti, mies syö AINA mun Vaasan ruispalat pakkasesta!
Ja ostaa tilalle jotain Pirkan vastaavia tai Lidlistä ostamia ruispaloja, mutta kun ne ei maistu eikä tunnu (eikä oikeastaan näytäkään) samalta kuin Vaasan&Vaasan omat. Mutta kun se hinta!!!!! Pihi ukko mulla!
Hitto. Taas oli pakastimessa tyhjä Vaasan pussi
Kommentit (18)
Olisko jossakin lähellä sellaista Vaasan leipomomyymälää, josta voisit käydä ostamassa niitä suuren säkillisen? Ne kannattaa tosin pakata uudestaan vaikka pitkopusseihin, että voi kätevästi ottaa palan kerralla.
Eikö se pöljä ukko edes tyhjää pussia heitä roskiin?
Niin tai laitat ne sun leipäsi johonkin toiseen pussukkaan tai astiaan. Sellaiseen mistä ei näe läpi. Ja kirjoita päälle joku sellainen mitä miehesi ei taatusti syö. Mitä inhoaa.
Mun tollo mies taas joskus ostaa niitä ruispaloja eikä syö niitä edes itsekään. Meidän perheen ruisleivän ystävät syö kaikki vain täysruista. Sitten nakkelen ne homeiset käntyt kompostiin. Oikea ruisleipä harvemmin homehtuu, lähinnä kuivuu.
Oi, ihania ideoita, kiiiitos!!! :) Kokeilen heti laittaa ruispalat rasiaan jonka päällä lukee makaronilaatikko :D
Tosiaan mies ei huomaa eroa Pirkan ja Vaasan ruispaloissa mutta mä huomaan heti, se vaan on tosi laiska ostamaan tummaa leipää mutta syö kyllä hyvällä ruokahalulla... -_-
Heh, ihana ongelma :) Ja ymmärrän oikein hyvin, itsekään en tiedä Ruispalojen voittanutta :) Ei tosiaan muut merkit pärjää. Itsekin olen pihi, mutta ostan silti ruispaloja, eipä niissä nyt niin suurta hintaeroa ole :)
Hyi, kuka tuollaista paskaleipää syö.
Sun leivät ja miehen leivät; meillä vain meidän leipiä.
Eikö sille voi sanoa että älä jumalauta syö mun ruokia?!
MEillä sama juttu, mies ostaa huonompia kuin mä. Mutta: Lidlissä on uutuutena paistopisteessä törkeän hyviä ruisneliöitä. Niin mun uusi suosikki.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 14:05"]
[/quote]
Hyi, kun halveksin ihmisiä, jotka sanovat ruokaa paskaksi. Aika monikin syö, kun taitaa olla yksi suosituimmista leivistä Suomessa.
Vaasan ruispalat on epäilemättä wt...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 14:05"]
[/quote]
Meillä on sama kahvin kanssa.Minä ostan tiettyä merkkiä kerrallaan 4 pakettia, joista 3 on "varastossa" eli alakaapissa. Mies ostaa toista merkkiä, halpaa ja pahaa.
Minä juon kahvia kotona vain viikonloppuisin, joten sen 4 pakettia pitäisi kestää aika pitkään (ja kyllä, keitän miehelle kahvit samalla kuin itselleni). Silti yllätyn tämän tästä, kun mies on ottanut ostamiani kahveja laittamatta mitään tilalle. Olen sanonut, että OK, ota sieltä kahvipaketti, mutta sano minulle, koska otat viimeisen niin tajuan ostaa lisää (itse en alakaappiin kurki, jos olen ottanut sieltä sen kolmannen paketin ja kaksi pitäisi vielä olla jäljellä). Ehei, mie on ihan hiljaa siihen asti, kunnes kahvi talosta on loppu ja se on aina minun vikani, koska "kaikkihan tietää, että ostat kahvia varastoon" eli olen joku hemmetin varastovastaava.
En tiedä oliko tämä provo, mutta Pirkan Ruispalat on Vaasan valmistamia... Lidlistä en tiedä.
https://www.pirkka.fi/tuotteet/121038-pirkka-ruispalat-9-kpl450g
Täh? Talous siis rahat voi olla yhteisiä (vaikka mies suurimman osan tienaisi) mutta kellekin omat eväät kaappiin? Ei jumalauta, sanokaa nyt joku ettei tämä ole totta!?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 21:37"]
Oi, ihania ideoita, kiiiitos!!! :) Kokeilen heti laittaa ruispalat rasiaan jonka päällä lukee makaronilaatikko :D
Tosiaan mies ei huomaa eroa Pirkan ja Vaasan ruispaloissa mutta mä huomaan heti, se vaan on tosi laiska ostamaan tummaa leipää mutta syö kyllä hyvällä ruokahalulla... -_-
[/quote]
Et huomaa, jos joudut huivi silmillä maistamaan!
No osta Lidlin vastaavia leipiä ja laita vaasa&vaasa pussissa pakkaseen miestä varten... Laita omat leipäsi vaikka rasiaan josta mies ei tajua ottaa niitä...