Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkinäinen kamera maksaako kukaan mitään + muuta hinnoista

Vierailija
27.07.2013 |

Eli mä nyt sain hommattua uuden kameran ja mietin mitä vanhalla teen. Tuosta on salama rikki mutta ulkokuvat on ok. Kyseessä vanha järkkäri Nikon D40. Mietin että kehtaanko pistää facen ryhmään tyyliin tarjousten perusteella lähtö 1€ vai heitänk suoraan vesilintua?

Sitten mulla on yksi iso telkkari. Meidän käyttöön liian iso. Mietin että vaihteleeko ihmiset tavaroita jos joku vaihtais tuon päittäin pienempään joka sopisi meille seinälle kakkostelkkariksi?

Ja kolmas kysymys. Mies toi mulle väärän hajuveden. Multa löytyy moinen jo täysi purkki. Tykkään siitä kyllä kovasti. Mietin jos myisin tuon pois ja ostaisin haluamanitilalle (miehen mielestä ok) mutta paljonko kehtaa pyytää Laura Biagiottin Laura 50ml pullosta. Pullo ostettu kaksi viikkoa sitten. Ei ole avattu.

Sori tyhmät kysymykset mutta en ole koskaan myynyt mitään niin en tiedä mitä kannattaa pyytää enkä tod halua että aiheutan hihityksiä ilmoillani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedelle voisit laittaa huudossa ensin lähtöhinnaksi vaikka 25 e, jos ei sillä mene niin kokeile 20 e.

Vierailija
2/4 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää provo? 

Enivei, se kamera on ehjänä kittiobjektiivin kanssa vähän reilun satasen arvoinen. Salaman puute on pikkuvika. Voit myydä sen vaikka seitsemällä kympillä/paras tarjous. Miksi heittäisit käyttökelpoista tavaraa roskiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo provo. En vaan halua "myyda pskaa" . Siksi kyselin. Tuolla meinaan ei sisätiloissa kuvia oikein meinaa saada. Ulkokuvat kyllä onnistuu.

Vierailija
4/4 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera on 20€ arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi