Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko taloushallinnon merkonomille töitä?

Vierailija
27.07.2013 |

Kannattaako opiskella vai valmistuuko sitten vain työttömäksi? Ei jaksaisi enää opiskella yhtään "turhaa" ammattia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omasta motivaatiosta ja asenteesta työllistymistä kohtaan. Itse olen alle kaksikymppinen vuosi sitten valmistunut taloushallinnon merkonomi ja töitä on riittänyt ja jopa alan töitä tarjottukin, mutta olen kieltäytynyt koska halusin lähteä päätoimisesti opiskelemaan korkeakoulututkintoa ihan itseni takia. Tällä hetkellä teen oman alani töitä rahoitusalalla opintojeni ohella. Toki uskon, että hyvin hoidetuilla merkonomiopintoihini kuuluvilla työharjoitteluilla on ollut vaikutusta työllistymisessäni. Mutta kyllä lähes kaikki samaan aikaan valmistuneet koulukaverini, jotka ovat vain halunneet ja tehneet työllistymisen eteen töitä, ovat saaneet koulutustaan vastaavaa työtä. Toki on myös niitä, jotka kuitenkin valmistuivat, mutta eivät ole laittaneet tikkua ristiin saadakseen töitä tai päästäkseen jatko-opiskelemaan. Joten sanoisin, että töitä kyllä on, jos vain jaksaa nähdä vaivaa niiden etsimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla