Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies, milloin ja miten esitellä hänet lapsille?

Vierailija
14.07.2006 |

Olen tavannut uuden miehen, lapseni ovat nyt 1v9kk ja 3v. Miten kauan te olette lykänneet lapsille kertomista, että äidillä on uusi mies? Lapset tapaavat isäänsä viikkoitain ja erosta on alle 6kk.

Miten esittää asia lapsille? Miten hellyyden osoitukset uudelle miehelle lasten aikana?

Mitenmitenmiten.. Liikaa järkeilyä minulle tällä hetkellä :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä tee kuten naapurini, alle vuosi sitten erosi lapsen isästä, ja nyt jo uusi mies muutti taloon... lapsi todella oireilee, ei osaa leikkiä toisten lasten kanssa, vaan kiusaa ja kiukkuilee kokoajan muille lapsille, ja varsinkin sellaisille, joiden isä asuu kotona.....

Ehkä kannattaa katsoa ensin, että juttu on vakava, ja sitten pikkuhiljaa hivuttaa lapsia tapaamisille, ja kuullastella lasten mielipiteitä...

Vierailija
2/2 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isän kanssa erottiin nuoremman ollessa alle vuoden. Eivät tapailleet isäänsä, joten aika erilainen tapaus kuin teillä.

Teillä erosta on aika vähän aikaa. Ainakin vanhempaa lasta saattaa kiusata, jos kovin kuhertelette lasten aikana. En suosittele. Luota lapsiin, jos he eivät pidä miehestä, hänessä luultavasti on jotain vikaa. Esittele puolueettomalla maaperällä, esimerkiksi puistossa, kahvilassa yms.

Niin... miten minä esittelin miehen lapsille. Vein lapset hänen luokseen kylään. Tulivat toimeen ensi hetkestä ja me muutimme yhteen kolmen kuukauden tuttavuuden jälkeen. Hyvin menee jo seitsemättä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä