Palstan veemäisin jankkaaja?
Kommentit (148)
Tuikkukippomieshullu nainen, joka tunkeutuu keskusteluihin tunnistamaan satunnaisia anonyymejä arkkivihollisekseen tuikkukippomieheksi.
Tulee useampikin mieleen:
Zinc
Ikis
Sukunimihullu
Videopelihullu
Silakkaliike-hullu
Se tyyppi joka tekee aina tasasisin väiajoin nykyhallitusta solvaavia aloituksia
Juttelitko koulussa kilteille pojille-hullu
Paskahattutäti eli entinen kaffepulla. Typerä nauta.
Moni kiinnostava ketju menee pilalle sen takia, kun sinne tulee joku tai jotkut jankkaamaan jostain ihan turhanpäiväiseistä tai epäolennaisesta asiasta aloituksessa. Sitten sitä samaa levyä pyöritetään pahimmillaan monta sivua putkeen ja suurin osa kyllästyy, vaikka aihe olisi muuten kiinnostava. Itsekin aloittanut näitä, missä aluksi on tullut mielenkiintoista keskustelua ja sitten tulee pari jankkaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudemmista tämä Sanna Marinista jankuttaja. Miten koko Suomi pitää epäpätevänä ja miten ulkonäkö ei yksin riitä pääministerin hommiin ja miten hylkäsi isänsä (joo, vauvana!). Vaihteeksi välillä vähän Li Anderssonia sekaan ja häntäkin ihan kaikki vihaavat jne. Sitten vastailee itse itselleen ja komppaa itseään.
Tämä ehdottomasti. Ihan sama, mikä ketjun aihe on, se tulee mölisemään Marinista ja tyttöhallituksesta. Pakkomielle päällä.
Myös se, jonka pitää vähän väliä itkeä kuinka Sanna Marin on hänestä niin kauhean ruma :D En tiedä onko sama vai eri.
Sama tyyppi se on. Ei tosin kehtaa väittää Marinia "rumaksi" koska se olisi liian läpinäkyvää. Pikemminkin vähättelee miten "mitäänsanomattoman näköinen ja epäpätevä tavis" Sanna on. Ja viime aikoina ottanut mukaan haukkumiseen, miten "vinot alahampaat Sannalla on". Ja hänen viesteilleen ilmestyy aikna 30 yläpeukkua puolessa minuutissa...
Laatikkoleukakirurgi-jankkaaja. Ihailee itse miesmalleja, voisi jo tulla kaapista ulos eikä raivota täällä naisille.
Voisko olla että Maisa ollu näissä juhlissa ja ei vaan kehtaa kertoa sitä koska luullut että tulee pask..myrsky?
Nyt vaan sitten tehnyt tästä isomman homman vaikka on vaan karanteenissa?
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/9bf9bbe6-d325-40d7-881d-ef1c698e…
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla että Maisa ollu näissä juhlissa ja ei vaan kehtaa kertoa sitä koska luullut että tulee pask..myrsky?
Nyt vaan sitten tehnyt tästä isomman homman vaikka on vaan karanteenissa?
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/9bf9bbe6-d325-40d7-881d-ef1c698e…
Vit....väärä ketju🤕👌
Sukunimihullu, karppausfanaatikko ja persujankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoleukakirurgi-jankkaaja. Ihailee itse miesmalleja, voisi jo tulla kaapista ulos eikä raivota täällä naisille.
Kuvittelet että tämän läpän heittäjiä on vain yksi? Palstan naisten typeryys ei yllätä.
Itkettääkö kun et saa avaruusleukapankkiiria?
Vierailija kirjoitti:
Tuikkukippomieshullu nainen, joka tunkeutuu keskusteluihin tunnistamaan satunnaisia anonyymejä arkkivihollisekseen tuikkukippomieheksi.
tää. "palstalla käy vain yksi mies" huuts
Vierailija kirjoitti:
Se "puhuitko koulussa myös kilteille pojille" tyyppi
Ääni hänelle. Ei vaan jaksa.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
En ole gaffebulla, eikös se ole joku yrittäjä kokoomustäti? En ole niin tarkkaan seurannut.
Olisi kiva kuulla, miksi minä olen mielestäsi typerä nauta!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Aloituksen tekijä rasittava tyyppi.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole gaffebulla, eikös se ole joku yrittäjä kokoomustäti? En ole niin tarkkaan seurannut.
Olisi kiva kuulla, miksi minä olen mielestäsi typerä nauta!
Sama lehmä sä olet, älä sönkötä. Huutista defensseillesi
Se MARIIIIIIIIIHUANA kaveri.
Ja Koirat_best vai mikä sen yhden tapauksen nimi on.
Joka aloittaa kaikki viestinsä fraasilla höpöhöpö.
Kiitos tästä alias
Mies52v