Palstan veemäisin jankkaaja?
Kommentit (148)
Maski- ja koronahullut ylivoimaisesti pahimpia. Nuo kilt-tiksen yms. toistuvat aloitukset voi jättää huomiotta, mutta maski- ja koronahullut spämmäävät niin paljon, että huomiotta jättäminen on mahdotonta.
Palmuöljyhullu on yksi rasittavimmista koska hän pompsahtaa esiin aina uudelleen ja uudelleen. Muut hullut sentään häipyvät jossain vaiheessa, kuten esimerkiksi saara-aaltohullu.
Ikis
"Puhuitko koskaan kilteille pojille koulussa"
Persuhullu joka näkee persuja joka paikassa
Vierailija kirjoitti:
Minä
mies52v.
Oletko hopis?
Martina-hullu. Luultavasti sama kuin Meghan-hullu. Ainakin teksti on yhtä "laadukasta" ja vainoharhaista.
EmmaK.Todella ajattelematon,vastenmielinen.
Uudemmista tämä Sanna Marinista jankuttaja. Miten koko Suomi pitää epäpätevänä ja miten ulkonäkö ei yksin riitä pääministerin hommiin ja miten hylkäsi isänsä (joo, vauvana!). Vaihteeksi välillä vähän Li Anderssonia sekaan ja häntäkin ihan kaikki vihaavat jne. Sitten vastailee itse itselleen ja komppaa itseään.
Jenni Vartiainen -hullu on ollut aika hiljaa viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Silaqat jotka spammaavat, floodaavat ja ilmiantavat lankoja. En tiedä onko yksi vai useampi kyseessä.
Palstalla ei ole lankoja.
Vierailija kirjoitti:
"mies kerryttää omaisuuttaan ja nainen maksaa pienistä tuloistaan lasten vaatteet ja ruoat pienistä tuloistaan ja hoitaa kodin"
toinen on tapailemani mies___________-provo.
kolmas on "eri tulotasot perheessä"
Kaikki mainitsemasi kohdat pitävät paikkansa.
Valitettavasti.
Miesten suurempi palkka naurettavasti tehdyistä töistä on surkuhupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Uudemmista tämä Sanna Marinista jankuttaja. Miten koko Suomi pitää epäpätevänä ja miten ulkonäkö ei yksin riitä pääministerin hommiin ja miten hylkäsi isänsä (joo, vauvana!). Vaihteeksi välillä vähän Li Anderssonia sekaan ja häntäkin ihan kaikki vihaavat jne. Sitten vastailee itse itselleen ja komppaa itseään.
Tämä ehdottomasti. Ihan sama, mikä ketjun aihe on, se tulee mölisemään Marinista ja tyttöhallituksesta. Pakkomielle päällä.
Tuikkukippo/kevätverho/käsienheiluttelija/muumilaulumies.
Raivostuttava harhainen jankkaaja.
Aspergerfeministi, joka ei kelpaa miehille ja on sen tähden aina raivoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuikkukippo/kevätverho/käsienheiluttelija/muumilaulumies.
Raivostuttava harhainen jankkaaja.
Oliko tämä myös Pyhä Vulva-jankkaaja? Sen jutut on niin övereitä, että mua jopa huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen -hullu on ollut aika hiljaa viime aikoina.
En ole seurannut tuontapaisia ketjuja mutta oletan että on nykyään Meghan-hullu tai Belorf-hullu tms.
"mies kerryttää omaisuuttaan ja nainen maksaa pienistä tuloistaan lasten vaatteet ja ruoat pienistä tuloistaan ja hoitaa kodin"
toinen on tapailemani mies___________-provo.
kolmas on "eri tulotasot perheessä"