Narsistinen nainen vaihtui 27 vuotta nuorempaan kaunokaiseen
Elämäni paras teko. Ylivoimaisesti! Nyt voi taas nauttia olostaan. :)
Onko täällä muitakin, jotka ovat heittäneet nalkuttavan naisen ulos? Kokemuksia? Ovatko tulleet takaisin anelemaan, että palattaisiin takaiain yhteen? Minun yritti, ovi kiinni. Jäi tekoitkemään rappukäytävään.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset ovat ihan psykoosissa, kun mies vaihtoi nuorempaan. Ihan mahtavaa! XD
Nuoret yleensä kuppaa vanhasta miehestä eka rahat ja hyödyt irti ja vaihtaa sitten omanikäiseen jos on perhe tarkoitus perustaa. Jos se on aplle ok, niin onnea teille
Tälläiset miehet ällöttää jotka etsii tyttäriensä ikäisiä suosiota, etsitään kadonnutta nuoruutta
nyt on kaikilla vauva sivun naisilla mennyt tunteisiin. täällä jotkut jopa syyttävät ap:ta valehtelusta, kun eivät kestä miehen oikeuksia jättää naista. millainen mies katselee tuollaista? vai ovatko nämä kaikki rumia sinkkuja? anyway, iso yläpeukku ap:lle ja onnea uuten, parempaa, elämään nuoren naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se muija nalkutti? Kalsareista lattialla? Siitä ettet koskaan pese lattioita? Siitä, että et vie lapsia harrastuksiin?
Kauanko luulet, että menee ennenkuin uusi muija tajuaa samat asiat? :D
"wööwöö, kotityöt, wööwöööööööööööööööööö"
Lähtikö sieltäkin mies litoman kun nalkutit? Muutenkin ihan helvetin vammaista yleistämistä.
Montako vuotta mies elätti sinua ennen kuin lähti?
Tuossahan tuo yhä pyörii. Oon kyllä joutunut nalkuttamaan siivoamisesta ja silti edelleen 90% kotitöistä on minun vastuullani. Miehen mielestä kun ei ole tarpeen siivota kun pari kertaa vuodessa. Itse en laske auton rassaamista kotityöksi, niinkuin hän tekee. Ai niin, tienaamme saman verran ja laskemme esim. ruoka ja asumiskulut puoliksi. Muuta kysyttävää? :)
Huutista voimiksille. Montako vuotta makasit elättinä kotona? Joko maksoit rahat miehelle takaisin?
Makasin elättinä? Mies oli itse yhdessävaiheessa vuoden työttömänä ja pelasi tietokoneella joka päivä.
Ihan puumamies! Elämä on juhlaa nuoremman naisen kanssa! Voimaannu!
Opin seksistä vasta 55-vuotiaana kun vieras nainen opetti seksin salat! 63-vuotias Pentti kävi vaimon luvalla vieraissa ja löysi seksuaalisuutensa! Vain ulkomailla tinderissä Pera 54v ymmärsi olevansa haluttu, Suomessa miehet eivät lähentyneet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset ovat ihan psykoosissa, kun mies vaihtoi nuorempaan. Ihan mahtavaa! XD
Nuoret yleensä kuppaa vanhasta miehestä eka rahat ja hyödyt irti ja vaihtaa sitten omanikäiseen jos on perhe tarkoitus perustaa. Jos se on aplle ok, niin onnea teille
Paitsi ettei suurin osa nuorista naisista ryhdy edes tuohon. Mulla on kova hinku rahalle, koska velkahelvetti, mutta silti ei. Mieluummin teen myynti- ja siivoustyötä 1 vapaapäivällä viikossa, kun kosken vanhoihin äijiin. True story N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se muija nalkutti? Kalsareista lattialla? Siitä ettet koskaan pese lattioita? Siitä, että et vie lapsia harrastuksiin?
Kauanko luulet, että menee ennenkuin uusi muija tajuaa samat asiat? :D
"wööwöö, kotityöt, wööwöööööööööööööööööö"
Lähtikö sieltäkin mies litoman kun nalkutit? Muutenkin ihan helvetin vammaista yleistämistä.
Montako vuotta mies elätti sinua ennen kuin lähti?
Tuossahan tuo yhä pyörii. Oon kyllä joutunut nalkuttamaan siivoamisesta ja silti edelleen 90% kotitöistä on minun vastuullani. Miehen mielestä kun ei ole tarpeen siivota kun pari kertaa vuodessa. Itse en laske auton rassaamista kotityöksi, niinkuin hän tekee. Ai niin, tienaamme saman verran ja laskemme esim. ruoka ja asumiskulut puoliksi. Muuta kysyttävää? :)
Huutista voimiksille. Montako vuotta makasit elättinä kotona? Joko maksoit rahat miehelle takaisin?
Makasin elättinä? Mies oli itse yhdessävaiheessa vuoden työttömänä ja pelasi tietokoneella joka päivä.
wööööööööööööööö wööööööööööööööööö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! et ole miestä nähnytkään
Näytin kommentteja tyttöystävälle. Hän sanoo, että olette kateellisia. En jatka kommentointia täälla.
Toivon, että muutkin miehet jättävät nalkuttavat naisensa nuorempiin kaunokaisiin. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina kiinnostanut, mitä ihmettä nuoret naiset näkevät vanhoissa miehissä?
Turpeus, kurttuinen iho, jättimaha, roikkoperä tai lörppis ovat lähinnä koomisia asioita.
Hah hah miten koville ottaa tädillä ;))
Totta. Täti on jo 24-vuotias ja pitää nuorista miehistä.
Jouduin kotona katsomaan isosisän ikäistä kääkkää, kun äiti meni uusiin naimisiin. Väärä valinta.
No kivat sulle. Toivottavasti sun kannaltas jaksaa katella sua pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina kiinnostanut, mitä ihmettä nuoret naiset näkevät vanhoissa miehissä?
Turpeus, kurttuinen iho, jättimaha, roikkoperä tai lörppis ovat lähinnä koomisia asioita.
Totta. Täti on jo 24-vuotias ja pitää nuorista miehistä.
Jouduin kotona katsomaan isosisän ikäistä kääkkää, kun äiti meni uusiin naimisiin. Väärä valinta.
Hyi!
Pahoitteluni.
Ap tarttee vuosittaisen orkkuns@ eikä muuten tule kuin liukkailla ja täällä suu vaihdossa paskaaaa jauhamalla. Tumputitumpun tumputitumpun tumputitumpun tumputitumpun tumputitumpun tumputitumpun tuut tuut. Tätä jatkuu koko ilta kun psyykenlääkkeet on vieneet ap:n kyvyn orkkuih*n
😁😁😁
Tämä ketju todistaa sen, että naiset ovat erittäin kateellisia ja ennen kaikkea katkeria kontrollifriikkejä? Miksi AP ei olisi saanut vaihtaa nuorempaan? En tajua. Ei, tajuampas! Naiset eivät hyväksy tätä.
Voi Luoja miten noloa. Antakaa miehen nauttia!
Lopeta ap seiskan lukeminen. Et ole Danny vaan Ding Dong
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa sen, että naiset ovat erittäin kateellisia ja ennen kaikkea katkeria kontrollifriikkejä? Miksi AP ei olisi saanut vaihtaa nuorempaan? En tajua. Ei, tajuampas! Naiset eivät hyväksy tätä.
Oikeasti ketään ei kiinnosta. Hyvää loppuelämää vaan. Muista tehdä avioehto.
Minäkin aijon jättää vaimon, kuhan olen saanut maksettua auton.
Huono provo taas. Todistaa nimenomaan ettei ole elämää kun jaksaa tälläisiä tehtailla.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommenttisi eivät yhtään lisää sinun tai tarinasi uskottavuutta AP. Olet vain huono provooja. Keksi nyt jo parempia ketjuja, kun tylsiä on nämä
lol mikä ketju. millä logiikalla nainen olisi 27 vuotta nuorempi, kun mies on kurppa jo 27v? tai näin 18v näkökulmasta :DD nooo rahalla saa kai ._.