Narsistinen nainen vaihtui 27 vuotta nuorempaan kaunokaiseen
Elämäni paras teko. Ylivoimaisesti! Nyt voi taas nauttia olostaan. :)
Onko täällä muitakin, jotka ovat heittäneet nalkuttavan naisen ulos? Kokemuksia? Ovatko tulleet takaisin anelemaan, että palattaisiin takaiain yhteen? Minun yritti, ovi kiinni. Jäi tekoitkemään rappukäytävään.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit. Yksin.
Näin pääsi käymään. Nuorikko oli lähtenyt kauppareissulle hakemaan viikonlopuksi liukkaria ja shamppanjaa.
Se ei tykkää susta ko tarttee liukkaria?
Tykkää mutta aloittajan kanki on vaan liian suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se muija nalkutti? Kalsareista lattialla? Siitä ettet koskaan pese lattioita? Siitä, että et vie lapsia harrastuksiin?
Kauanko luulet, että menee ennenkuin uusi muija tajuaa samat asiat? :D
Huono provo. Mene pois. Siivoan päivittän ja meille ei tullut lapsia. Yritä uudestaan. Tai painu hiiteen.
Voiii taisi osua kipeään paikkaan :D
Nainen otti sugar daddyn, mutta rakkaudesta ei ole puhettakaan. Voiko noin aggressiivisen aloituksen tehnyt mies ketään rakastaakaan oikeasti? Nuo angstit siirtyvät seuraavaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
27 vuotta nuorempi ja tarttee liukkaria? Onks tää sun "nuorikko" 65v. vai mitä?
Ei taida vanha kääkkä äijä kiihottaa.
Ja tää nyt on taas näitä jonkun katkeroituneen elähtäneen suomimiehen feikkialotuksia.
Milloin olen sanonut, että tarvii liukastetta? Ja jos haluat todisteita, niin voin ottaa kuvia todisteiksi. Mene nyt pois.
Olen kateellinen. Voisinpa minäkin dumpata muijani. :/
Minua on aina kiinnostanut, mitä ihmettä nuoret naiset näkevät vanhoissa miehissä?
Turpeus, kurttuinen iho, jättimaha, roikkoperä tai lörppis ovat lähinnä koomisia asioita.
Voisinpa minäkin dumpata muijani. :/
Vierailija kirjoitti:
akat eivät tykkää, jos mies huomaa ja sanoo, että akka on narsisti. akat ei myöskään tykkää, jos vaihdat nuoreen naiseen. ovat nähkääs kateellisia.
Lähinnä hämmästyneitä.
Arvostan kierrätystä, mutta en miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina kiinnostanut, mitä ihmettä nuoret naiset näkevät vanhoissa miehissä?
Turpeus, kurttuinen iho, jättimaha, roikkoperä tai lörppis ovat lähinnä koomisia asioita.
Mene ulisemaan muualle.
M19 kirjoitti:
Voisinpa minäkin dumpata muijani. :/
Mielikuvitusvaimot leijailevat ulos ikkunasta, jos niitä pyytää nätisti.
Vierailija kirjoitti:
:D
joo, ei setä ikääntymällä parane
Oho. Tuli kahtena. Pätkii sivusto, kun muijat alapeukuttaa ja ilmiantaa kaikki samaan aikaan AP:n avausta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27 vuotta nuorempi ja tarttee liukkaria? Onks tää sun "nuorikko" 65v. vai mitä?
Ei taida vanha kääkkä äijä kiihottaa.
Ja tää nyt on taas näitä jonkun katkeroituneen elähtäneen suomimiehen feikkialotuksia.
Milloin olen sanonut, että tarvii liukastetta? Ja jos haluat todisteita, niin voin ottaa kuvia todisteiksi. Mene nyt pois.
No ota.
Näin naisena täytyy sanoa, että pahoitin mieleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se muija nalkutti? Kalsareista lattialla? Siitä ettet koskaan pese lattioita? Siitä, että et vie lapsia harrastuksiin?
Kauanko luulet, että menee ennenkuin uusi muija tajuaa samat asiat? :D
"wööwöö, kotityöt, wööwöööööööööööööööööö"
Lähtikö sieltäkin mies litoman kun nalkutit? Muutenkin ihan helvetin vammaista yleistämistä.
Montako vuotta mies elätti sinua ennen kuin lähti?
Tuossahan tuo yhä pyörii. Oon kyllä joutunut nalkuttamaan siivoamisesta ja silti edelleen 90% kotitöistä on minun vastuullani. Miehen mielestä kun ei ole tarpeen siivota kun pari kertaa vuodessa. Itse en laske auton rassaamista kotityöksi, niinkuin hän tekee. Ai niin, tienaamme saman verran ja laskemme esim. ruoka ja asumiskulut puoliksi. Muuta kysyttävää? :)
Vierailija kirjoitti:
Provo, koska relevanttiahan ei olisi "27 vuotta nuorempi" jos kyseessä on ollut narsisti. Relevanttia olisi se, että on tavannut ihmisen, joka ei ole narsisti.
Johtopäätös: 0/5, "kiltti"mies, yritä paremmin kohta seuraavalla kerralla. Onnea perjantai-iltaasi, tuskin tänäänkään onnistaa, mutta toivossa on hyvä elää! ;)
Haluatko sinäkin kuvia todisteiksi? Mene pois.
PS ilmiannoin kommenttisi. Kuin myös kaikki aikaisemmat. :)
Täällä naiset ovat ihan psykoosissa, kun mies vaihtoi nuorempaan. Ihan mahtavaa! XD
”Tarttee” liukkaria? Etkö osaa seksiä vai missä vika?