Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon makkaroista?

Vierailija
27.07.2013 |

Apua! Meillä on vain jääkaappi-pakastin. Se pakastinosa on täynnä erilaista makkaraa. On grillimakkaraa, bratvurstia, chorizoa ja lisäksi pekonisiivoja. Muuta sinne ei mahdukaan. Kiitos tästä miehelleni, joka ei voi vastustaa mitään makkaratarjousta. Mulle ei makkara enää maistu, söisin mieluummin esim. kalaa. Mitä siis teen noille makkaroille? Mies ei syö niitä itsekään, vaan kantaa joka päivä jotain uutta ruokaa tarjouksesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pystyyn pihakirppis ja tarjoile samalla grillimakkaraa. Laki ei estä, kunhan huolehdit hygieniasta.

Vierailija
2/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä grillibileet miehesi ystäville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, mutta ei se ole noin helppoa. Ensinnäkään meillä ei ole ystäviä, meillä ei koskaan käy ketään vieraita kuin joskus joku satunnainen. Olen itse työssäkäyvä, mies on työtön. Hänellä on päivät aikaa käydä kaupassa. Hän hamstraa tavaraa muutenkin, ja ei voi vastustaa mitään tarjouksia. Kaikki nuo makkaratkin on tarjouksista tuotu. Meidän lähistöllä on K-Supermarket, jossa on usein tarjouksia tyyliin 2 grillimakkarapakettia eurolla. Äskettäin olin miehelle luetellut, että en jaksa enkä tahdo enää makkaraa. Niin eiköhän seuraavana päivänä ollut ollut tarjouksessa grillimakkaraa 25 senttiä/paketti, joten sitä sitten oli ostanut 2 pakettia. Hän hamstraa pahan päivän varalle, mutta mä en oikein kestä edes kuulla sanaa makkara, saati että niitä on pakastin täynnä. Ostan joka päivä omat ruoat, ja syön niitä lounaana. Töistä tultua syön korkeintaan leipää. Haluaisin pakastimen tyhjemmäksi, jotta voisin sinne tuoda sellaista mistä itse tykkään. Jos tosta sanoo miehelle, niin hän suuttuu hirveästi, tulee kamala riita että mikä on ettei mikään kelpaa.

T Ap

Vierailija
4/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä roskiin

Vierailija
5/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen, en voi heittää makkaroita roskiin. Mies suuttuisi siitä hirveästi. Hän on todella pihi, ja on ostanut makkarat omilla rahoillaan.

T Ap

Vierailija
6/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitä makkaraa pitää ostaa, jos ei mies itsekään syö? Hassu mies, sano sille että keksii niistä jotain purtavaa tai heivaat puolet pois aloittaen vanhimmista pötköistä.

Vierailija
7/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 16:47"]

Vitonen, en voi heittää makkaroita roskiin. Mies suuttuisi siitä hirveästi. Hän on todella pihi, ja on ostanut makkarat omilla rahoillaan.

T Ap

[/quote]

ei se nyt järin pihi voi olla, jos se kerran jatkuvasti hamstraa paskaa jota se ei tartte. ja vielä samaa paskaa päivä toisensa jälkeen. heitä vaan ne kylmästi menemään ja jos ukko kyselee niistä, niin sanot ettet sä tiedä mitään kadonnoista nakeista. voit myös sanoa, että ehkä sen pitää ostaa niitä lisää, jos kerran varastot on pienemmät kuin se arveli. pyydä sitä tuomaan samalla myös aina sulle makkaraa, mutta älä kuitenkaan ikinä syö niitä. tai jos sä haluat olla oikein ovela, niin ota sieltä alta niitä makkarapaketteja ja nakkaa ne menemään. noin se hölmö ukksoi ei houmaa että niitä edes katoaa.

Vierailija
8/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette niin että uutta ruokaa ei osteta ennenkuin makkarat on syöty. Grillatkaa niitä, tee makkarakeittoa, pataa jne...

Vierailija
9/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette niin että uutta ruokaa ei osteta ennenkuin makkarat on syöty. Grillatkaa niitä, tee makkarakeittoa, pataa jne...

Vierailija
10/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee erilaisia ruokia, joihin makkarat uppoaa. Munakasta, kastiketta, soppaa, chorizo-piirasta tai salaattia, makkaravuokaa, stroganoffia makkarasta, bratwurstia hapankaalin kanssa tai enchiladoihin piilotettuna, Pyttipannua...u name it. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi